Gå til innhold

Skader det å ta ekstra progrestantabletter?

Anbefalte innlegg

Gjest jeblack

Jeg snakket i dag med legen min, men glemte å spørre om jeg skulle ta progrestantablettene videre(har noen igjen i pakken).

Jeg tok ut eggene 3 mai og satte dem inn 5 mai, testet posetivit 16 mai og hadde en hcg på 130 18 mai. Er det noen som vet om det skader å ta ekstra progrestan i tilfelle jeg egentlig skulle hatt sluttet?

Fortsetter under...

Hei jeblack:)

Jeg hadde også en del Progestan-kapsler igjen etter at jeg hadde testet positivt. Spurte klinikken (Maigaard) om hva jeg skulle gjøre, og fikk beskjed om at jeg kunne bruke opp de jeg hadde i pakken. Gjerne trappe ned på slutten, sånn at man ikke slutter så brått.

Lykke til videre med vosende mage:-D

Klem fra

Hei det er noen år siden jeg hadde forsøk men da brukte jeg progestan kapsler til jeg var 10 uker gravid.Dette var etter mitt andre forsøk.Ble gravid også på det første forsøket og da skulle jeg også bruke progestan til jeg var sikker på at jeg var gravid tror jeg brukte de til jeg var 5-6 uker den gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...