Gå til innhold

The passion of the Christ.. u/t

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Anbefalte innlegg

Har akkuratt sett filmen, det vil si halve filmen.. Måtte bare gå jeg, ble trangpustet og tårene bare rant. Noe av det mest grusomme jeg har sett, og tenke seg til at dette mest sannsynlig har skjedd... Kvalmt og unødvendig å lage sånne filmer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147514-the-passion-of-the-christ-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jepp. Skjønte det etter jeg hadde skrevet til deg. Men her brukes det iallefall mest om Uten Tekst.

Uansett... vi har et Åpent Forum som er til for "alt og ingenting", så hvorfor poste det på sex-forum?

det ble litt feil ja, trodde jeg var inne på et

Jepp. Skjønte det etter jeg hadde skrevet til deg. Men her brukes det iallefall mest om Uten Tekst.

Uansett... vi har et Åpent Forum som er til for "alt og ingenting", så hvorfor poste det på sex-forum?

Det er da kun noen religiøse fundamentalister, og en del ekstreme S&M-fanatikere som liker den filmen...

:-)

Med vennlig hilsen

Sikker på at det ikke er "The Passion Of The Clit" du tenker på? Siden du postet dette på sexforumet?

Jeg har i så fall ikke sett den.

Jeg likte dog Jesusfilmen til Gibson.

La dessverre ut på feil forum, men har lagt det ut på åpent nå..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...