Gå til innhold

The passion of the Christ.. u/t

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkuratt sett filmen, det vil si halve filmen.. Måtte bare gå jeg, ble trangpustet og tårene bare rant. Noe av det mest grusomme jeg har sett, og tenke seg til at dette mest sannsynlig har skjedd... Kvalmt og unødvendig å lage sånne filmer..

Skrevet

Heidu.

u/t betyr uten tekst, og skrives for at man skal slippe å klikke på et innlegg, fordi det ikke er tekst der...

Skrevet

Heidu.

u/t betyr uten tekst, og skrives for at man skal slippe å klikke på et innlegg, fordi det ikke er tekst der...

utenfor tema trodde jeg det betydde...

Skrevet

Heidu.

får gjøre sånn da..

Skrevet

utenfor tema trodde jeg det betydde...

Jepp. Skjønte det etter jeg hadde skrevet til deg. Men her brukes det iallefall mest om Uten Tekst.

Uansett... vi har et Åpent Forum som er til for "alt og ingenting", så hvorfor poste det på sex-forum?

Skrevet

får gjøre sånn da..

*fnis*

Alle skjønner jo at det er masse tekst her nå da ;)

Skrevet

Jepp. Skjønte det etter jeg hadde skrevet til deg. Men her brukes det iallefall mest om Uten Tekst.

Uansett... vi har et Åpent Forum som er til for "alt og ingenting", så hvorfor poste det på sex-forum?

det ble litt feil ja, trodde jeg var inne på et

Skrevet

Det er da kun noen religiøse fundamentalister, og en del ekstreme S&M-fanatikere som liker den filmen...

:-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er da kun noen religiøse fundamentalister, og en del ekstreme S&M-fanatikere som liker den filmen...

:-)

Med vennlig hilsen

Ah!

*ser sammenhengen*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sikker på at det ikke er "The Passion Of The Clit" du tenker på? Siden du postet dette på sexforumet?

Jeg har i så fall ikke sett den.

Jeg likte dog Jesusfilmen til Gibson.

Skrevet

Sikker på at det ikke er "The Passion Of The Clit" du tenker på? Siden du postet dette på sexforumet?

Jeg har i så fall ikke sett den.

Jeg likte dog Jesusfilmen til Gibson.

La dessverre ut på feil forum, men har lagt det ut på åpent nå..

Gjest erwin
Skrevet

Hvorfor skriver du "u/t" når du har tekst???

Skrevet

Hvorfor skriver du "u/t" når du har tekst???

Hvorfor ikke lese gjennom en diskusjon før du svarer?

Gjest erwin
Skrevet

Hvorfor ikke lese gjennom en diskusjon før du svarer?

Jeg bruker å lese trådene ovenfra og ned, og kommenterer det jeg finner verdt å kommentere, uavhengig av hva det evt måtte stå lenger ned.

Skrevet

Jeg bruker å lese trådene ovenfra og ned, og kommenterer det jeg finner verdt å kommentere, uavhengig av hva det evt måtte stå lenger ned.

Da vil jeg gi deg et tips. Les innleggene etter når de er skrevet, og skriv dine egne innlegg til slutt.

Gjest erwin
Skrevet

Da vil jeg gi deg et tips. Les innleggene etter når de er skrevet, og skriv dine egne innlegg til slutt.

Nei takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...