Gå til innhold

Jippi!!!! Endelig vår tur + et spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest snartnr2

JIPPI, endelig er det vår tur! På tredje søskenforsøk lyktes vi og gleden står i taket. Kan knapt tro det.

Men så begynte jeg å lure på en ting, skal jeg fortsettte med Crinone vaginalgel? Jeg har ikke mer igjen, men har resept på flere. Har prøvd å ringe Haugesund, men fert.avd. er ikke betjent i dag. Noen her som kan hjelpe?

Fortsetter under...

Hei og gratulerer med graviditeten!

Vi brukte ikke geleen men noen ekle stikkpiller da vi tok forsøk i Haugesund for et par år siden. Regner uansett at det er de samme hormonene som er i...

Mener å huske at jeg brukte pillene omtrent fram til testing, altså i 14 dager etter innsetting.

Hilsen

Gjest siwidi

Det vanlige er å ta gel til og med mens eller positiv test, men noen velger å fortsette etter at graviditeten er påvist for å gi kroppen ekstra tilførsel av dette viktige hormonet. Hvis sykehuset har gitt deg en ekstra resept så er det nok en tanke bak det... Har ikke avdelingen et "nødnummer" som man kan ringe om man er i forsøk og som er betjent? Nå er det jo mandag - RING!

Gratulerer med graviditet, snartnr2 og lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...