Gå til innhold

Impotens - slutter livet?

Anbefalte innlegg

Gjest liima
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227030

Jeg synes det er en tragedie at menn framdeles, i år 2004, tror at man må få ereksjon for å tilfredstille en kvinne, og for å være mann!

Hører menn framdeles bare på hverandre når det blir snakk om hva kvinner vil ha? Eller er jeg den eneste kvinnen i verden som vil og må ha et _menneske_ - med eller uten ereksjon - for å kunne nyte sex? Og som kan bli direkte avtent av menns fokusering på bare ereksjon?

For meg er det _hele_ personen som tenner meg - og ereksjon hos ham er _ikke_ en forutsetning for å bli tilfredsstilt. Ikke egen orgasme heller, selv om det kan være godt.

Og jeg lurer på, _må_ menn ha ereksjon for å nyte sex? For sin egen del? Eller er det for "å være mann" og "tilfredsstille henne" at ereksjonen er så viktig at de nesten heller vil dø enn være den foruten? Er penis deres eneste erogene sone, tro? Det må jo være derfor de ikke hører på hva kvinner (som meg) egentlig vil ha, og bare er opptatt av ereksjon og penetrering med penis?

(Og tenk på alle de partnerne som disse mennene ikke snakker med om sine potensproblemer! Så fælt de må ha det, begge to! Huttetu!)

Gjest liima
Skrevet

er du syk eller

Nei, jeg uttrykker meg kanskje krøkkete - men jeg mener altså at _virkelig_ manndom er noe som sitter mellom øre og ikke mellom beina, som sitter i stemmen og det den sier, bevegelse og berøring - at en penis er en forsvinnende liten del av det hele? Og skulle den henge med hodet, behøver verden slett ikke gå under? Verken for henne eller han?

Det må da være noe rivende ruskende galt dersom menn utvikler den og bare den siden ved sin manndom som handler om penetrering for å føle seg som mann?

Eller er jeg syk, som du foreslår?

Gjest hehehe
Skrevet

Nei, jeg uttrykker meg kanskje krøkkete - men jeg mener altså at _virkelig_ manndom er noe som sitter mellom øre og ikke mellom beina, som sitter i stemmen og det den sier, bevegelse og berøring - at en penis er en forsvinnende liten del av det hele? Og skulle den henge med hodet, behøver verden slett ikke gå under? Verken for henne eller han?

Det må da være noe rivende ruskende galt dersom menn utvikler den og bare den siden ved sin manndom som handler om penetrering for å føle seg som mann?

Eller er jeg syk, som du foreslår?

Det handler vel ikke om tilfredstillelse av kvinnen, eller det å ha sex,men å få utløsning! Når menn har behov for sex (noe som er mye større enn kvinnens behov), så er det ikke bare snakk om å ha sex og ferdig med det,men det å faktisk få utløsning..Derfor føler de så stor nederlag hvis de blir impotente..Behovet er fortsatt der!!

Gjest liima
Skrevet

Det handler vel ikke om tilfredstillelse av kvinnen, eller det å ha sex,men å få utløsning! Når menn har behov for sex (noe som er mye større enn kvinnens behov), så er det ikke bare snakk om å ha sex og ferdig med det,men det å faktisk få utløsning..Derfor føler de så stor nederlag hvis de blir impotente..Behovet er fortsatt der!!

Ja, det er jeg enig med deg i! Men det er jo ikke det noen av dem som er sitert i denne saken angir som grunnen for at dette er så traumatisk for dem?

Men jeg ser at enten er alle ute i dag, eller så er ikke dette noe man vil diskutere her inne i dag, så - akk ja.

Likevel synes jeg det er viktig å understreke - at dersom det er fordi de tenker på _kvinnene_ at de synes impotensen er traumatisk, så finnes det gode løsninger på _den_ siden av saken, i hvert fall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...