Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos typen i går...koste oss med litt vin og skravel og småkosing...

Så skulle han dusje og jeg gir beskjed om at som den kreps jeg er så vil jeg ikke klare å la ham være alene i dusjen...skulle bare tisse så kom jeg...

Joda...han står der så spent og venter og vi koser oss under sprutende vann...deilig...

veeeel...etter en tid så blir det jo litt hektisk kan man jo si da...vann er tennende dere...og når vi så står og pausekoser en liten stund så kjenner jeg at kroppen begynner å svimle...jeg småknekker i bena...og prøver og prøver å ta meg sammen...

Så husker jeg ikke noe før jeg vokner opp i stabilt sideleie mens beilieren står over meg..."hei, hvordan går det" ???

Jeg hadde vært borte i ti sekunder bare og han hadde blitt så redd at han bare hadde gitt meg litt tid til før han hadde ringt ambulansen...

*grøss*...tenk å flaut da...de hadde jo kommet for å sjekke en ut selv om en hadde våknet...knulla i senk...* rødmer *

Han var fremdeles shaky i dag og jeg roet ham ned med at vin, damp og pesing kan gjøre slik...samt at en jo girer seg rimelig bra opp til tider da *S*

Han endte iallefall opp med at han var forberedt til neste gang...og så var det litt stas da å ha elsket kjærringa til svime...han lovte å ikke ringe ambulansen om det skulle skje en annen gang...

Og takk og lov for det sier nå jeg.

Sex er gøy !

* ler godt *

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rubia

18

• Sør

8

• cecily

3

• Anaïs

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fenomenet heter "la petite mort" ("Den Lille Døden") på fransk, og har skremt mange!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Fenomenet heter "la petite mort" ("Den Lille Døden") på fransk, og har skremt mange!

Med vennlig hilsen

Jasså...så det har et eget navn :)

Skjønner at det var skremmende for den stakkars fyren...selv så synes jeg det var både sexy og artig jeg da...skal si jeg lo godt etterhvert der jeg lå på badegulvet...

:)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Skjønner at det var skremmende for den stakkars fyren...selv så synes jeg det var både sexy og artig jeg da...skal si jeg lo godt etterhvert der jeg lå på badegulvet...

Du og Juni Anker-Hansen altså.. ;)

Skrevet

Hørtes både gøy og ubehagelig ut.

Skrevet

Enig.

Ler enda jeg, selv om det er flere timer siden jeg leste innlegget.

Skrevet

Ja,vi fikk hver vår dose... :)

Skrevet

Enig.

Ler enda jeg, selv om det er flere timer siden jeg leste innlegget.

* latter *

Ja, og det værste av alt er at vi - klassen - besøkte ambulansefolka som hører til her for ikke så lenge siden...

slik at toppen av kransekaka hadde vel vært at de hadde kjent meg igjen også da...

Skrevet

Du og Juni Anker-Hansen altså.. ;)

Og sikker maaaaaange til :)

Skrevet

Du svimte av å bli tatt stående bakfra?

Det var vel hele greiene som tok litt av vel :)

Hadde gjort det på både den ene og andre måten og sto og kysset og koste da knea knakk *ler*

Gjest Daisy
Skrevet

Med vennlig hilsen

Gjør det? Vet du noe mer om årsak o.l?

Skrevet

Gjør det? Vet du noe mer om årsak o.l?

Nei, egentlig ikke.

Men jeg har hørt at noen kvinner besvimer når gynekologen berører et bestemt punkt, så det er mulig det er relatert.

Med vennlig hilsen

Gjest bollibompa
Skrevet

Med vennlig hilsen

'den lile døden' er orgasmen.

Gjest Daisy
Skrevet

Nei, egentlig ikke.

Men jeg har hørt at noen kvinner besvimer når gynekologen berører et bestemt punkt, så det er mulig det er relatert.

Med vennlig hilsen

Oj, jøss. Da ville jeg blitt redd :o(

Skrevet

'den lile døden' er orgasmen.

Nei, det er når man mister bevistheten.

Gjest Daisy
Skrevet

Hei, du kverulanten ;o) Sikter ikke til denne gangen, men andre ganger... tenkte jeg bare skulle påpeke at bevisstheten skrives med to s'er.

:o)

Gjest bollibompa
Skrevet

Det er ikke riktig.

Skrevet

Hei, du kverulanten ;o) Sikter ikke til denne gangen, men andre ganger... tenkte jeg bare skulle påpeke at bevisstheten skrives med to s'er.

:o)

Takk! Det visste jeg egentlig!

Med bevisste hilsener,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...