Sør Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Det er ikke riktig. Jo, det er det. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bollibompa Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Jo, det er det. Med vennlig hilsen Du kan jo slå opp stavingen med det samme... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Takk! Det visste jeg egentlig! Med bevisste hilsener, ) 0 Siter
Sør Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Du kan jo slå opp stavingen med det samme... Jeg har gjort det før, og jeg tviler på at de har endret definisjon i det siste. Hele poenget med uttrykket er jo nettopp at man er "død" (bevisstløs) en liten stund. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bollibompa Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Jeg har gjort det før, og jeg tviler på at de har endret definisjon i det siste. Hele poenget med uttrykket er jo nettopp at man er "død" (bevisstløs) en liten stund. Med vennlig hilsen Hvis du insisterer... 0 Siter
Sør Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Hvis du insisterer... *medgjørlig* Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bollibompa Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 *medgjørlig* Med vennlig hilsen ...men uvitende. Her, skal jeg hjelpe deg: "Petite Morte or little death, refers to a colloquialism for sexual climax." Nattinatt nå. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 *medgjørlig* Med vennlig hilsen la petite morte -er orgasmen. 0 Siter
Sør Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 ...men uvitende. Her, skal jeg hjelpe deg: "Petite Morte or little death, refers to a colloquialism for sexual climax." Nattinatt nå. Ja, og jeg har lest det motsatte flere ganger. God natt. 0 Siter
soleil Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Bra dere tar det med humor Sjekk ut linken: http://www.actionlove.com/cases/case9055.htm 0 Siter
Rubia Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 Bra dere tar det med humor Sjekk ut linken: http://www.actionlove.com/cases/case9055.htm Hei soleil. Takk for linken...skal sjekke den ut litt senere...nå skal jeg til eksamen...phuhh... Joda, ække no problem med humoren her i gården nei, slik at når den stakkaren fikk farge igjen så lo han jo han med... 0 Siter
Rubia Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 *Lol* Det styrket nok egoet hans, ja ) Heisan Daisy. Ja, gjett om a... han summet seg litt og sa..."det tror jeg ikke noen av kompisane mine har klart" Fint det...han er så god så...og har ikke all verden positiv erfaring med kvinns så han trengte den... Nå skal jeg springe avgårde til eksamen snart....urghhh... 0 Siter
Anaïs Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Fenomenet heter "la petite mort" ("Den Lille Døden") på fransk, og har skremt mange! Med vennlig hilsen Tror "bollibompa" har helt rett (men det heter, som du skrev, "la petite mort" og ikke "la petite morte"; "mort"= doeden / doed mann; "morte" = doed kvinne eller jente). Se her http://www.doctissimo.fr/html/sexualite/mag_2000/mag1027/se_2822_orgasme_niv2.htm Ha en fin dag! 0 Siter
Anaïs Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Fenomenet heter "la petite mort" ("Den Lille Døden") på fransk, og har skremt mange! Med vennlig hilsen Men sendte feil link, gitt; her var det: http://www.doctissimo.fr/html/sexualite/mag_2000/mag1027/se_2807_kesako_orgasme.htm 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Been there, done that! Potensielt kjempeflaut, men jeg våknet også til før han fikk tilkaldt noen. Vi var på høyfjellshotellhelg sammen med bedriften hans. Så for meg at han hadde hentet en kollega eller noe slikt. Grøss og gru! Tror nok også det var blandingen av damp og pesing som førte til hyperventilasjon litt for raskt. 0 Siter
Gjest lumbago Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Kanskje du bør vurdere kostholdet ditt og også bedre kondisen littegrann? Jeg holdt også på å besvime etter sex i dusjen en gang, men da var jeg relativt nyoperert og pga det ikke fått spist så mye de siste ukene. Sunn livsstil hindrer det der.. 0 Siter
damedame Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Oihoihoi )) Du må ikke glemme å puste, jente! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Heisan Daisy. Ja, gjett om a... han summet seg litt og sa..."det tror jeg ikke noen av kompisane mine har klart" Fint det...han er så god så...og har ikke all verden positiv erfaring med kvinns så han trengte den... Nå skal jeg springe avgårde til eksamen snart....urghhh... He, he. Morsom historie. Lykke til på eksamen! Og husk, står det stille kan du tenke på helgens morsomme erfaring ;o) 0 Siter
Rubia Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 Oihoihoi )) Du må ikke glemme å puste, jente! He he... er vel kanskje det...at man peser i all den varme dampen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.