Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje du bør vurdere kostholdet ditt og også bedre kondisen littegrann?

Jeg holdt også på å besvime etter sex i dusjen en gang, men da var jeg relativt nyoperert og pga det ikke fått spist så mye de siste ukene.

Sunn livsstil hindrer det der..

Takk for tips men jeg vurderer det ikke så alvorlig...

man puster og peser og jager seg litt opp og alt i varm damp så det er vel ikke helt rart heller...

Ellers så er jeg ikke av de sunneste men ei heller av den helt usunne sorten...

:)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rubia

18

• Sør

8

• cecily

3

• Anaïs

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er du en av de som ikke spiser?

Joda, spiser jeg da...masse grønt og greier...som en kæll til tider tilogmed...

men man jager seg jo litt ekstra opp innimellom og så pesing i varm damp så det er vel ikke så rart det hendte egentlig...

Tar det med humør og humor jeg da...

Skrevet

Been there, done that! Potensielt kjempeflaut, men jeg våknet også til før han fikk tilkaldt noen. Vi var på høyfjellshotellhelg sammen med bedriften hans. Så for meg at han hadde hentet en kollega eller noe slikt. Grøss og gru!

Tror nok også det var blandingen av damp og pesing som førte til hyperventilasjon litt for raskt.

Du har nok helt rett...varm damp og mye pesing...

Ikke så rart egentlig.

Man får ta det med rimelig godt humør...så lenge de er sterke nok til å ikke miste deg i gulvet så er det jo bare litt humoristisk da...

og så lenge man vokner til i tide da...for ellers så hadde det nok vært forfeeeeeeerdelig flaut...

;)

Gjest labian
Skrevet

Joda, spiser jeg da...masse grønt og greier...som en kæll til tider tilogmed...

men man jager seg jo litt ekstra opp innimellom og så pesing i varm damp så det er vel ikke så rart det hendte egentlig...

Tar det med humør og humor jeg da...

Ok, du pleier ikke ha så heftig sex, så du er rett og slett ikke vant til det da?

Skrevet

He, he.

Morsom historie.

Lykke til på eksamen! Og husk, står det stille kan du tenke på helgens morsomme erfaring ;o)

Thanks Daisy...

Må innrømme at jeg glemte hele greiene på eksamen i dag...nervene var på høygear :)

I morgen får jeg greie på om jeg har stått...

Skrevet

Ok, du pleier ikke ha så heftig sex, så du er rett og slett ikke vant til det da?

Hmmmm...heftig og heftig fru blom...

noen ganger smeller det vel til litt ekstra :)

varmen, dampen, litt vin og pesinga...er nok bare det.

Har skjedd meg en gang før for noen år siden også...i dusjen da også...

og så synes jeg det er litt ekstra sexy med vann da...kreps serru ;)

Gjest labian
Skrevet

spiste dere kreps i dusjen?

Skrevet

spiste dere kreps i dusjen?

*latter*

Nei, så flink er jeg nok ikke at jeg klarer å spise mens jeg elsker - selv om jeg er kvinns og burde klare flere ting på en gang ;)

Jeg er født i krepsens tegn og er svært tiltrukket av det våte element var det jeg skulle frem til...

Skrevet

Denne "labian" er ikke meg, altså.

Jeg er en snerpete gammel kjerring som selvsagt aldri leser eller svarer på Forum for Seksualitet.

Gjest labian
Skrevet

*latter*

Nei, så flink er jeg nok ikke at jeg klarer å spise mens jeg elsker - selv om jeg er kvinns og burde klare flere ting på en gang ;)

Jeg er født i krepsens tegn og er svært tiltrukket av det våte element var det jeg skulle frem til...

At stjernetegnet ditt er kreps har vel ikke særlig mye å si for noe som helst?

Selv er jeg født i jomfruen. Skulle det bety at jeg ikke liker sex da eller???

Skrevet

At stjernetegnet ditt er kreps har vel ikke særlig mye å si for noe som helst?

Selv er jeg født i jomfruen. Skulle det bety at jeg ikke liker sex da eller???

Ehhhhh....det begynte som en spøk du...

men jeg bakker ut av diskusjonen.

Ha en fortsatt fin dag

Skrevet

Denne "labian" er ikke meg, altså.

Jeg er en snerpete gammel kjerring som selvsagt aldri leser eller svarer på Forum for Seksualitet.

Nei...selvsakt gjør du ikke det ;)

Gjest Daisy
Skrevet

Thanks Daisy...

Må innrømme at jeg glemte hele greiene på eksamen i dag...nervene var på høygear :)

I morgen får jeg greie på om jeg har stått...

Så kjapt? Det går sikkert bra. Ordner seg for snille jenter!

Gjest Pricilla
Skrevet

; ) Hehe... Har også nesten svimt av i dusjen.. Er nok dampen og resten som gjør det! ; ) Når du begynner å se stjerner må du stikke huet ut og puste litt.. : ) Så er det pån igjen. Døra på gløtt funker også.

Skrevet

; ) Hehe... Har også nesten svimt av i dusjen.. Er nok dampen og resten som gjør det! ; ) Når du begynner å se stjerner må du stikke huet ut og puste litt.. : ) Så er det pån igjen. Døra på gløtt funker også.

;) Thanks Pricilla...skal prøve å huske rådene dine under neste økt...

Skrevet

Oihoihoi :)))

Du må ikke glemme å puste, jente!

Det er nok generelt (ikke bare når man har sex) vanligere å besvime av at man hyperventilerer (dvs. puster for mye og dermed får en kominasjon av for mye oksygen og for lite CO2 i blodet) enn at man ikke pustre tilstrekkelig. :-)

Skrevet

Det er nok generelt (ikke bare når man har sex) vanligere å besvime av at man hyperventilerer (dvs. puster for mye og dermed får en kominasjon av for mye oksygen og for lite CO2 i blodet) enn at man ikke pustre tilstrekkelig. :-)

Jo, akkurat. Puster mye og så holder pusten litt (som man godt kan finne på under sex) :)

Gjest bjelke
Skrevet

Ved hyperventilering får man en opphopning av CO2, vel? Ikke for mye CO2 og for lite O2?

Eller husker jeg feil?

Skrevet

Ved hyperventilering får man en opphopning av CO2, vel? Ikke for mye CO2 og for lite O2?

Eller husker jeg feil?

For mye oksygen. Det er derfor det kan hjelpe å puste i en lukket plastpose.

Prikkinger i hele kroppen er tegn på hyperventilering.

Skrevet

For mye oksygen. Det er derfor det kan hjelpe å puste i en lukket plastpose.

Prikkinger i hele kroppen er tegn på hyperventilering.

For lite karbondioksid er det kanskje også.

Huff, nå roter jeg fælt.

Det hjelper i hvert fall å puste i co2-rik luft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...