Gå til innhold

Gift med en tyr...(astrologisk!)

Anbefalte innlegg

Gjest utålmodigogmasete
Skrevet

....kan noen gi noen råd? Jeg er gift med en som ikke liker forandring. Han vil at alt skal være som det alltid har vært. Jeg er en handlingens dame (huffda) og vil gjerne ha ting gjort. Vi har et hus som det må gjøres mye med. Han sier at jeg maser, og at derfor gidder han ikke gjøre noe. Jeg har tatt kritikk på dette, og gitt ham masse tålmodighet og frihet. Jeg gjør mye selv, men det er ikke alt jeg kan gjøre. (Og noe får jeg ikke gjøre fordi han mener jeg ikke er flink nok....)

Jeg bestilte håndverker en gang men da ble han så sint at jeg måtte avbestille ham.... De siste årene har jeg spurt pent, jeg tilbyr ham å gjøre alt annet av arbeid, jeg har latt ham være i fred i månedvis, jeg har kjøpt ferie til ham, jeg har dratt på ferie med barn selv... Han vil liksom ikke gjøre noe arbeid (han ser stort sett på tv) Kjempegrei ellers, for all del. Jeg vet at han oppfatter meg som masete. Men hvordan kan jeg inspirere ham til å gjøre ting i huset?? (Det var han som ville ha et opp-pussingsprosjekt)

Gjest swartz
Skrevet

Tyrer er gjerne litt makelige. Og jordnære, på grensen til kjedelige.

Skrevet

"Trøst" deg med at dette ikke vil bli noe bedre, så lenge det ikke har skjedd stort til nå.

Gjest Rusle
Skrevet

Ja, dette stemmer på tyr. Kjenner en(tyr) som er utrolig makelig anlagt. Skulle ikke tro det var mulig ;o)

Tror du må fortsette å mase på ham. Fortell at det sliter på deg.

Gjest kurt odd
Skrevet

Hva har stjernetegn med det der å gjøre??

skorpionfisken
Skrevet

Hva har stjernetegn med det der å gjøre??

Enig. Min ex var tyr, og denne mannens strake motsetning. Min mor er også tyr (samme dato som min ex) og de er absolutt ikke like på noe område.

Tenk å skylde på stjernetegnet når man er misfornøyd med mannen og ikke gi ham selv ansvaret for hvordan han er.

Gjest kurt odd
Skrevet

Enig. Min ex var tyr, og denne mannens strake motsetning. Min mor er også tyr (samme dato som min ex) og de er absolutt ikke like på noe område.

Tenk å skylde på stjernetegnet når man er misfornøyd med mannen og ikke gi ham selv ansvaret for hvordan han er.

Ja, altså ifølge disse stjernetegnene så vil jo det si at alle som er født omtrent samtidig på året skal ha lik personlighet det da, nokså sært spør du meg.

Det utrolige er jo at noen folk ser på stjernetegn som noe seriøst og noe mer enn den (dårlige) underholdningen de er!

Skrevet

Han der trenger et spark bak. Ikke mer dulling!

Finn deg er sprek og handlkraftig skorpion heller, du. Eller fisk, eller hvem det nå er av tegnene som har sånne egenskaper:-)

Eventuelt kan du jo _true_ med å gjøre det. Hvis latsabben er så redd for forandring tar han seg kanskje sammen for å unngå å få livet snudd på hodet.

Skrevet

Ja, altså ifølge disse stjernetegnene så vil jo det si at alle som er født omtrent samtidig på året skal ha lik personlighet det da, nokså sært spør du meg.

Det utrolige er jo at noen folk ser på stjernetegn som noe seriøst og noe mer enn den (dårlige) underholdningen de er!

"Ja, altså ifølge disse stjernetegnene så vil jo det si at alle som er født omtrent samtidig på året skal ha lik personlighet det da, nokså sært spør du meg."

Det er feil. Og en ganske vanlig misoppfatning. Man har tid og sted og må ta de andre plantene med i betraktning før man kan si noe om et menneske. Det er ikke slik at man er lik bare fordi man er født i samme tegn.

"Det utrolige er jo at noen folk ser på stjernetegn som noe seriøst og noe mer enn den (dårlige) underholdningen de er!"

Jeg tar dette seriøst, og jeg vet at det funker. Og at det stemmer. Hvis man setter opp et ordentlig horoskop selvfølgelig, og ikke tror at ukeblad-horoskoper har noe for seg...for det er dårlig underholdning.

Gjest kurt odd
Skrevet

"Ja, altså ifølge disse stjernetegnene så vil jo det si at alle som er født omtrent samtidig på året skal ha lik personlighet det da, nokså sært spør du meg."

Det er feil. Og en ganske vanlig misoppfatning. Man har tid og sted og må ta de andre plantene med i betraktning før man kan si noe om et menneske. Det er ikke slik at man er lik bare fordi man er født i samme tegn.

"Det utrolige er jo at noen folk ser på stjernetegn som noe seriøst og noe mer enn den (dårlige) underholdningen de er!"

Jeg tar dette seriøst, og jeg vet at det funker. Og at det stemmer. Hvis man setter opp et ordentlig horoskop selvfølgelig, og ikke tror at ukeblad-horoskoper har noe for seg...for det er dårlig underholdning.

Det funker sikkert ja, og julenissen er en grei kar...

mil1365380270
Skrevet

"(Og noe får jeg ikke gjøre fordi han mener jeg ikke er flink nok....) Jeg bestilte håndverker en gang men da ble han så sint at jeg måtte avbestille ham.... "

Greit å være lat, men så FREKK er det ikke greit å være...

Skrevet

Det funker sikkert ja, og julenissen er en grei kar...

Har du prøvd? Kjenner du noen som har prøvd?

Gjest kurt odd
Skrevet

Har du prøvd? Kjenner du noen som har prøvd?

Jeg kjenner noen som mener de har sett julenissen...

Gjest Pricilla
Skrevet

Skyld da ikke på stjernetegnet hans! Mannen er LAT! Jeg er selv tyr og laaaaangt unna sånn som han.

Hvis han ikke gidder, så bestiller du bare håndtverkere.. Forandring fryder, og er av og til nødvendig.

jeg hadde slåt i bordet for lengst og slutyta å dulle med han... Han får jo alt rett i henda, og da gidder han ikke gjøre noe når du ordner det. Dere får møtes på halveien da, hvis dere er så uenige med huset. Noe f¨år bli som det er, men noe blir nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...