Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lurefrøken

Jeg har i over et år nå vært veldig sår helt ytters i skjeden, i liksom ytterst i åpningen mot rompa. (bare på den siden) Er vondt å ta der både med finger og om jeg prøver å ha samleie.Gjør såppas vondt at jeg ikke klarer å ha samleie.Er så rart, fordi det er liksom bare på et lite punkt helt ytterst. Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147679-s%C3%A5rt-i-skjede%C3%A5pningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lurefrøken

Akkurat de samme problemene har jeg også, så jeg lurer også på hva det kan være...

Kjente meg igjen i det du beskrev der, så det var kjempe fint at du tok opp temaet...

Jeg har kuttet ut p-sprøyta i seks måneder.Trodde kanskje det kunne ha noe å si, men har ikke merket noen forandringer.Jeg fjernet også en piercing i klitoris samtidig.Har vært hos gynekolog, som fant ut at det ikke er vaginisme. Er vondt både når man holder noe i ro der og når man beveger noe fram og tilbake. Vil veldig gjerne ha tips om hva det kan være og hva jeg kan gjøre!!! :)

Jeg har kuttet ut p-sprøyta i seks måneder.Trodde kanskje det kunne ha noe å si, men har ikke merket noen forandringer.Jeg fjernet også en piercing i klitoris samtidig.Har vært hos gynekolog, som fant ut at det ikke er vaginisme. Er vondt både når man holder noe i ro der og når man beveger noe fram og tilbake. Vil veldig gjerne ha tips om hva det kan være og hva jeg kan gjøre!!! :)

jeg har vært plaget, eller er plaget med akkurat det samme, nå var jeg hos gynekolog for et par dager sia. undersøkelsen gjorde så vondt at jeg nesten ikke holdt det ut, det var grusomt, blødde og var fælt. gynekologen mente jeg hadde vestibulitt, en merkelig tilstand som er vanligst hos unge kvinner som ikke har barn. det er som en eller to "flekker" i skjedeåpningen blir betente eller såre, sånn at man får smerter både ved samleie, tamponger og ved å være borti. det er dessverre ingen behandling for dette, men vanligvis går det visst over av seg selv.. etter noen år! dessverre.. syns jeg har hatt mitt i mange år, det bør bli borte snart. klarer jo ikke å holde på noen forhold når det er sånn!

du/dere bør nok gå til gynekolog for å få påvist om det er det du har, for det kan jo være noe annet!

hilsen meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...