Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prompine
Skrevet

Nå i det siste har jeg vært litt "plaget" med at jeg prumper litt av og til når jeg har sex.

Jeg tror det kommer av at jeg nå bruker musklene mye mer aktivt, sånn at det lett kan skje at jeg "presser" ut en promp samtidig. Jeg synes det er litt ubehagelig at dette skjer, så jeg føler jeg av og til må være litt mer passiv enn jeg ønsker for å fprhindre det, for det er sikkert ikke særlig opphissende for ham om det lukter litt underveis.

Er det andre som opplever dette? Hva synes dere gutter om det en og annen gang kommer en promp fra jenta (som oftest lydløs da)?

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg ville ikke synes det var noe annet enn fullstendig turn-off. Aldri opplevd det gud skje lov... hadde vært dødsflaut. Selv om jeg har vært sammen med gutten min i fem år. En fis tåler han, men ikke under sex er det noe særlig.

Gjest prompine
Skrevet

Jeg ville ikke synes det var noe annet enn fullstendig turn-off. Aldri opplevd det gud skje lov... hadde vært dødsflaut. Selv om jeg har vært sammen med gutten min i fem år. En fis tåler han, men ikke under sex er det noe særlig.

Jeg vet.. men det er jo fullstendig umulig å holde igjen hvis det førstes bygges opp en. Hvis en skal være litt aktiv da..

Kanskje jeg har uvanlig mye luft i magen? Fiser kanskje 2-3 ganger per dag.. og en av de sammenfaller ofte med sex synes jeg.. ugh...

Skrevet

Er det fittefis du snakker om?

Litt forskjell på det og en sur smyger når han står bak der og pumper...

Skrevet

Jeg vet.. men det er jo fullstendig umulig å holde igjen hvis det førstes bygges opp en. Hvis en skal være litt aktiv da..

Kanskje jeg har uvanlig mye luft i magen? Fiser kanskje 2-3 ganger per dag.. og en av de sammenfaller ofte med sex synes jeg.. ugh...

Slikt kan jo forekomme; ingen katastrofe, sikkert glemt i neste oeyeblikk hvis dere har det deilig sammen. Jeg hadde ikke hengt meg opp i det om det hadde skjedd kjaeresten min.

Skrevet

Nei æsj. Hvordan er det du bruker musemusklene da. Meningen er jo ikke at du skal trykke.

Du skal knipe, og suge han med musa di :)

Gjest prompine
Skrevet

Nei æsj. Hvordan er det du bruker musemusklene da. Meningen er jo ikke at du skal trykke.

Du skal knipe, og suge han med musa di :)

Trykker ikke, men strammer musklene, slik en skal. Og da påvirker det alt der nede faktisk.

Skrevet

Trykker ikke, men strammer musklene, slik en skal. Og da påvirker det alt der nede faktisk.

Er du slapp i fiseringen da eller. Tror jeg hadde sjekket magen var jeg deg. Må jo være direkte ufyselig for den andre som blir utsatt for prompingen.

Gjest prompine
Skrevet

Er du slapp i fiseringen da eller. Tror jeg hadde sjekket magen var jeg deg. Må jo være direkte ufyselig for den andre som blir utsatt for prompingen.

Det skjer ikke akkurat hver gang da. Av og til.

Har du prøvd å være aktiv under sex noengang da? Neppe...

Skrevet

Det skjer ikke akkurat hver gang da. Av og til.

Har du prøvd å være aktiv under sex noengang da? Neppe...

Om JEG har prøvd å være aktiv under sex. Selvsagt er jeg det, hva trodde du da. At jeg lå der som en sekk poteter, bare fordi jeg ikke fiser under akten.

Nei du, sexlivet mitt er topp, der har jeg absolutt ingenting å klage på, og ikke sambo heller.

Skrevet

Til info:

Å fise 2-3 ganger pr døgn er veldig lite. Det er mer normalt å fise 20-30 ganger i døgnet.

Ofte merker man det ikke (om natten etc.)

Gjest prompine
Skrevet

Om JEG har prøvd å være aktiv under sex. Selvsagt er jeg det, hva trodde du da. At jeg lå der som en sekk poteter, bare fordi jeg ikke fiser under akten.

Nei du, sexlivet mitt er topp, der har jeg absolutt ingenting å klage på, og ikke sambo heller.

Jeg tenkte på om du brukte musklene veldig aktivt?

Skrevet

Det har faktisk skjedd meg hele to ganger. Vi brydde oss lite om det under selve akten og vi snakket om det etterpå. Jeg forklarte det med at jeg slappet så fullstendig av at den bare kom, og egentlig så var det et kompliment til ham.....

Han skjønte hva jeg mente og tok det slett ikke ille opp. Jeg er fortsatt ikke flau over det, forklaringen min var en sann forklaring, ingen unnskylding. Og jeg fiser aldri slik at noen hører det ellers.

Gjest Eli Beth
Skrevet

Jeg er veldig aktiv, både med hele kroppen ogmed musklene nedentil. Jeg fiser ikke under akten, men fittefis kan komme en gang i blant...

Gjest gromit
Skrevet

Jeg er veldig aktiv, både med hele kroppen ogmed musklene nedentil. Jeg fiser ikke under akten, men fittefis kan komme en gang i blant...

Det er jo fordi du er slapp i fitta det da.

Gjest Eli Beth
Skrevet

Det er jo fordi du er slapp i fitta det da.

Der tar du feil. Etter en hard omgang så kan det komme fordi det er kommet så mye luft inn. Inn-ut-in-ut, ofte bytting av stillig, da kan det skje. Men det har ikke skjedd nevneverdig mange ganger. Ingen lukt så ingen fare:)

Gjest gromit
Skrevet

Der tar du feil. Etter en hard omgang så kan det komme fordi det er kommet så mye luft inn. Inn-ut-in-ut, ofte bytting av stillig, da kan det skje. Men det har ikke skjedd nevneverdig mange ganger. Ingen lukt så ingen fare:)

Nei det skulle da bare mangle om det lukter fra skjeden??

Men det er nok du som tar feil.. en stram fitte prumper ikke...

Gjest Eli Beth
Skrevet

Nei det skulle da bare mangle om det lukter fra skjeden??

Men det er nok du som tar feil.. en stram fitte prumper ikke...

Hvis du vil tro det så må du gjerne tro det:) Ha en fin dag!

Gjest gromit
Skrevet

Hvis du vil tro det så må du gjerne tro det:) Ha en fin dag!

Det er vel heller du som trøster deg med løgnen her men.. jaja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...