Gå til innhold

forandret menstruasjon - noe galt?

Anbefalte innlegg

som tenåring hadde jeg mestruasjon i 7 dager, dette har forandret seg i løpet av det siste året, gradvis har det tatt kortere tid. Nå har jeg det bare i to dager, men en gang i høst kom det bare noen dråper. Jeg fikk foretatt en GU i sommer og alt var normalt da.

Kan noe være galt? Håper på svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14770-forandret-menstruasjon-noe-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Har du født barn? Bruker du p-pille? Noen komplikasjoner til fødsel (betennelse i livmoren med eller uten utskraping) eller bruk av p-pille kan gi mindre menstruasjon. Hvis du ikke har smerter eller problem med å bli gravid, tror jeg ikke du skal legge vekt på den svake blødning.

Har du født barn? Bruker du p-pille? Noen komplikasjoner til fødsel (betennelse i livmoren med eller uten utskraping) eller bruk av p-pille kan gi mindre menstruasjon. Hvis du ikke har smerter eller problem med å bli gravid, tror jeg ikke du skal legge vekt på den svake blødning.

Takk for svar og inspill!

Jeg har ikke slanket meg, men heller lagt på meg noen kilo (jeg er vel fortsatt litt under trivselvekten). Jeg har ikke født barn, men går på p-piller Trionetta som jeg har gjort noen år.

Det har ikke skjedd noe "uvanlig", bare at jeg blør mye mindre, men det er bare naturlige forandringer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...