Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Clue1365380406
Skrevet

Jeg har endel topper som det ikke er pent å bruke bh under, stroppene vises godt osv.

Jeg har store, faste bryster, og kan godt gå uten bh.....men er det vulgært eller ikke? Eller kanskje til og med sexy?

Er det visse anledninger det passer seg bedre enn andre? F.eks på kafe en sommerdag, ute på byen, når man omgås naboer og venner osv.

Tenker på at det vises at brystvortene knopper seg av og til, og da er ikke bh-en der som et "skjold"...det vises jo også mer bevegelse under toppen enn når man bruker bh.

Gjest mener jeg i dag
Skrevet

du får kjøp s¨ånne "blomster" på undertøysavdelinga på lindex. De skal du ha på brustvorta, da ses de ikke. er ikke fint om de ses så godt, det bli vulgært.

serendipity
Skrevet

Om du er så heldig å være 1 av 500 jeg mener ser bra ut uten bh kan du gå uten...SVÆRT få kler det, og jeg pleier ikke å være veldig kritisk...

Gjest puppen og lillemor
Skrevet

Synes det er kjempesexy med damer som går uten BH!! Vuggende bryster og brystvorter som knopper seg er ikke vulgært, det er sexy!!!!

Skrevet

Tror nok de fleste gutter synes det er fint med jenter uten BH om brystene ser "rimelig bra" ut, ikke hør på "jentejuntaen":-) Stive brystvorter er dessuten sexy, ikke vulgært:-)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

BH'en ble oppfunnet på 1900-tallet.

Kvinner har gått uten BH i tusener av år.

Ser brystene dine OK ut uten BH, så gå uten!

Jeg synes mine stort sett ser bedre ut med BH, men det kommer litt an på hva slags klær jeg har.

Skrevet

hmm, hos meg knopper brystvorter seg noen ganger selv om jeg ha bh.. så la ikke DET hindre deg!!

Skrevet

Greit nok på kafe, på stranda eller privat, men kanskje ikke på jobb.. (Med mindre du jobber i en bar eller noe)

Skrevet

Jeg bor i Frankrike,hvor damene visst er fdt uten brystvorter. :-),her er det totalt utenkelig å vise seg uten bh.Det er nettopp derfor jeg synes det er deilig å være hjemme på ferie ,og slipppe tenke på sånt tull!!La det henge fritt!!Forøvrig har jeg her nede fått tak i noe supre topper m:innebygget bh,godt alternati dersom du virkelig skulle føle deg ille til mote.

Skrevet

Jeg har til gode å se noen som går uten BH, som virkelig kler det. Jeg syns faktisk det er direkte stygt. Faktisk.

laguna1365380434
Skrevet

Det kommer sikkert både ann på puppene og på genseren/toppen..Hvis du har pene nok pupper kan du sikker kjøre BH-løst med hell, men jeg synes det er veldig få over seksten som kan det..!

Mange ser ut som om de har pupper nedpå navelen et sted uten BH, selvom de ikke henger voldsomt i virkeligheten, særlig om de har genser som ikke er særlig utringet/ har hals..

Mine pupper, som jeg forøvrig er fint fornøyd med, gjør seg defintivt best med BH, eller eventuellt helt naturell;)

Vulgært vet jeg ikke om det er, men jeg synes ofte at det ikke er særlig fint.

Skrevet

Jeg har til gode å se noen som går uten BH, som virkelig kler det. Jeg syns faktisk det er direkte stygt. Faktisk.

Trist når noen kan synes noe så naturlig være "direkte stygt"!!!

Skrevet

Trist når noen kan synes noe så naturlig være "direkte stygt"!!!

Pupper naturell, som laguna så vakkert uttrykket det, er ikke stygt.

Men det å gå uten BH under en topp eller genser syns på lang avstand, og ja, jeg synes det er stygt. Unntaket om det er en kjole eller overdel som har innlagte spiler eller annet hold, da er det pent å slippe BH-stroppene.

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg syns det ser vulgært ut på de aller fleste, å gå uten BH. Særlig vulgært hvis puppene er store. Har man små pupper som ikke hopper veldig opp og ned, kan det gå an..

Skrevet

Pupper naturell, som laguna så vakkert uttrykket det, er ikke stygt.

Men det å gå uten BH under en topp eller genser syns på lang avstand, og ja, jeg synes det er stygt. Unntaket om det er en kjole eller overdel som har innlagte spiler eller annet hold, da er det pent å slippe BH-stroppene.

Enig.

Gjest smallbluething
Skrevet

Vulgært medmindre brystene er svært små og faste.

• 1 år senere...
Skrevet

Tror nok de fleste gutter synes det er fint med jenter uten BH om brystene ser "rimelig bra" ut, ikke hør på "jentejuntaen":-) Stive brystvorter er dessuten sexy, ikke vulgært:-)

Helt enig!

Sjøl har jeg dessverre ikke pupper til det :-(

Gjest Ramina
Skrevet

Jeg synes ikke det er like stygt alltid at bh.stroppene synes jeg da.

For de som er opptatt av mote så er det vel moderne også?

Har en pupper til det så skal man - selvsakt synes jeg - kunne gå uten bh.

Unntakene er vel kansje om toppene er for gjennomsiktige og/eller for lavt utringede, det kan være vulgært synes jeg.

Ser ann toppene selv jeg og går uten når det passer best.

Selv har jeg greie pupper i str. 75d. Jeg har iallefall aldri hørt noe negativt og mannen min synes det er svært sexy. (det synes vennene hans også etter kommentarene å dømme ;)

Det er fortsatt sommer og sol...nyt!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...