Gå til innhold

Kan dere svare meg? om å ta på seg selv

Anbefalte innlegg

Gjest Føler meg unormal nå

Inspirert av en tråd nedenfor hvor det bla ble diskutert om hvor vanlig det er at jenter tar på seg selv under samleie starter jeg egen tråd..

Pleier du ta på deg selv (klitoris, bryster?) under samleie?

Pleier han å ta på deg (også)?

Får du orgasme uten å ta på deg selv?

Tar du på deg selv hver gang?

Jeg tar nemlig aldri på meg selv, føler ikke for det, men begynner å lure på om jeg er uvanlig da?

Jeg får ikke orgamse hver gang vi har sex. Er liksom bare noen stillinger det går for meg, og da alltid hvis han kjæler med klitorisen min. Kunne gjerne tenkt meg å høre hva som er ”vanlig”..

Gutter kan også gjerne svare på hva de opplever som "vanlig" og om de liker det..

Fortsetter under...

Gjest Er svaret fra meg:o)

"Pleier du ta på deg selv (klitoris, bryster?) under samleie?"

Ja.

"Pleier han å ta på deg (også)?"

Ja.

"Får du orgasme uten å ta på deg selv?"

Hvis han tar på meg istede så.

"Tar du på deg selv hver gang?"

Nei.

"Pleier du ta på deg selv (klitoris, bryster?) under samleie?"

Ja.

"Pleier han å ta på deg (også)?"

Ja.

"Får du orgasme uten å ta på deg selv?"

Hvis han tar på meg istede så.

"Tar du på deg selv hver gang?"

Nei.

Tak, for svar:)

Tenner han på å se deg gjøre det?

Redd typen hadde reagert om jeg bare hadde startet å ta på meg selv.. Begynte du bare å gjøre det når dere begynte å ha sex? Synes han det er helt greit liksom?

Gjest Er svaret fra meg:o)

Tak, for svar:)

Tenner han på å se deg gjøre det?

Redd typen hadde reagert om jeg bare hadde startet å ta på meg selv.. Begynte du bare å gjøre det når dere begynte å ha sex? Synes han det er helt greit liksom?

Ja han tenner på det.

Vi har hatt sex sammen i 10 år nå så akkurat hvordan det begynte,husker jeg ikke.

Ja han tenner på det.

Vi har hatt sex sammen i 10 år nå så akkurat hvordan det begynte,husker jeg ikke.

Ok, kanskje min også tenner på det, og kasnkje jeg også gjøre det. Men litt rart å bare begynne med i tilfelle han synes det er rart eller noe..

Annonse

Jeg pleier å ta på meg selv under sex, dersom jeg får lyst til det. Det tenner faktisk mannen min enormt på. Det betyr ikke at jeg ligger å tar på meg selv hele tiden, men når det faller seg sånn :-)

Pleier du ta på deg selv (klitoris, bryster?) under samleie?

Ja, når jeg har lyst til det.

Pleier han å ta på deg (også)?

Jadda, ofte og mye ;-)

Får du orgasme uten å ta på deg selv?

Ja, dersom han tar på meg.

Tar du på deg selv hver gang?

nei, kanskje halvparten av gangene?

Jeg pleier å ta på meg selv under sex, dersom jeg får lyst til det. Det tenner faktisk mannen min enormt på. Det betyr ikke at jeg ligger å tar på meg selv hele tiden, men når det faller seg sånn :-)

Unnskyld at jeg er dum nå, men når passer det seg sånn da? Blir det ikke veldig "knot" å få armen din ned dit, når han er inne i deg? Og føles det aldri litt dumt? Ikke flaut, men liksom litt rart?

Unnskyld at jeg er dum nå, men når passer det seg sånn da? Blir det ikke veldig "knot" å få armen din ned dit, når han er inne i deg? Og føles det aldri litt dumt? Ikke flaut, men liksom litt rart?

Føles helt naturlig. Ikke verken knotete, rart eller dumt.

serendipity

Ok, kanskje min også tenner på det, og kasnkje jeg også gjøre det. Men litt rart å bare begynne med i tilfelle han synes det er rart eller noe..

Tror de aller, aller fleste menn liker å se at jentene tar på seg selv. Og han ville være rar om han reagerte på det.

Jeg tar på meg selv. både på pupper og klitten. Liker det. Får ikke orgasme hvis jeg ikke tar på klitten. Av og til er det elskeren som berører den, men foretrekker å gjøre det selv.

Føler du at du har bedre kontroll selv da eller? Jeg foretrekker at han gjør det jeg nemlig, men har ikke prøvd særlig med å gjøre det selv mens vi elsker da..

Annonse

Tror de aller, aller fleste menn liker å se at jentene tar på seg selv. Og han ville være rar om han reagerte på det.

Har hørt om menn som føler de ikke er bra nok om jenta må ta på seg selv i tillegg.

Tror ikke min er slik men, man vet jo aldri.

Føles helt naturlig. Ikke verken knotete, rart eller dumt.

Har du noen gode råd for hvordan jeg kan begynne med det da?

Vi har hatt sex sammen i snart to år, så det vil føles litt rart å så plutselig begynne. Mulig han vil tro jeg ikke synes det er bra nok da liksom.

Hvordan begynner man med sånt?

Gjest med en elsker knuller man

Føler du at du har bedre kontroll selv da eller? Jeg foretrekker at han gjør det jeg nemlig, men har ikke prøvd særlig med å gjøre det selv mens vi elsker da..

Ja, har bedre kontroll da. Deilig når han gjør det også da, men som sagt liker jeg å gjøre det selv mens vi har sex . Jeg elsker ikke, jeg knuller.

Har du noen gode råd for hvordan jeg kan begynne med det da?

Vi har hatt sex sammen i snart to år, så det vil føles litt rart å så plutselig begynne. Mulig han vil tro jeg ikke synes det er bra nok da liksom.

Hvordan begynner man med sånt?

Hvorfor ikke bare prøve en gang? Eller si til kjæresten din: Jeg har lyst til å prøve noe nytt. Synes du det er greit at jeg tar litt på meg selv, når vi elsker?

Jeg elsker når kona tar på seg selv under akten! Hun koser med klitten ofte når jeg ikke kommer til og også bare for å tenne meg enda mer (hun vet jeg elsker det). Hun masserer også brystene/brystvortene ofte under samleiet, hun får så deilige ilinger av det sier hun.

Pleier du ta på deg selv (klitoris, bryster?) under samleie? - Ja

Pleier han å ta på deg (også)? - Nå er jeg singel da, men de aller fleste gjør jo det. Hvis ikke blir det iallefall med den éne gangen!

Får du orgasme uten å ta på deg selv? - Nei. Veldig skjelden isåfall.

Tar du på deg selv hver gang? - Ja. De aller fleste menn digger det jo, Og gjør de det ikke får det være deres problem! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...