Gå til innhold

Kan dere svare meg? om å ta på seg selv

Anbefalte innlegg

Bare "hopp i det" du, ingen fare:-)

Alle kompisene mine jeg har snakket med dette om synes det er sexy med jenter som onanerer..., også under selve sex-akten:-)

Selv synes jeg det er utrolig deilig når kjæresten min onanerer seg selv under sex'en:-)

Fortsetter under...

Gjest granskog

Bare "hopp i det" du, ingen fare:-)

Alle kompisene mine jeg har snakket med dette om synes det er sexy med jenter som onanerer..., også under selve sex-akten:-)

Selv synes jeg det er utrolig deilig når kjæresten min onanerer seg selv under sex'en:-)

Men litt kjipt for henne da, som må gjøre det selv. Du tar vel på henne du også? Det er MYYYE bedre:)

Jeg gjorde det aldri da jeg var yngre, men med alderene blir en tryggere på seg selv og hvordan en oppnår best mulig nytelse. Derfor er det vanlig at jeg tar på meg selv -særlig etter en første orgasme (der han har tatt på meg - må alltid massere klitoris) - da kan jeg nemlig oppnå flere og bedre...

laguna1365380434

Nei - ja - ja - nei..

jeg synes det er mye hyggeligere at man koser med hverandre enn at man koser med seg selv når man faktisk har noen å dele seng med..;)

Selvsagt kan unntak forekomme, men da er det liksom mere for hans del enn for min..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...