Gjest lei Skrevet 9. januar 2001 Skrevet 9. januar 2001 Er 8 uker på vei og oppe fire ganger om natten for å tisse. Jeg har ikke urinveisinfeksjon/blærekatarr, det har jeg fått sjekket. Kan det være at blæren allerede nå er presset? 0 Siter
Gjest veldig vanlig Skrevet 9. januar 2001 Skrevet 9. januar 2001 Er veldig vanlig at en må tisse veldig ofte i starten av sv.skapet. Det gir seg nok om et par uker skal du se, men du kan regne med at det blir sånn igjen helt på slutten av sv.skapet. 0 Siter
Gjest otika Skrevet 9. januar 2001 Skrevet 9. januar 2001 Hei på deg Lei :-) Dette er hormonene som tuller med deg...og det er HELT normalt Jeg begynte slik i uke 5-6 og helt frem til uke 10,men nå i uke 11 fikk jeg beskjed om at jeg hadde blærekatarr,men i de første ukene var det hormoner som sørget for det. Nå er jeg 12 uker på vei og klarer og sove fra 12 om natten til 8 om morgene uten å tisse ,og det er kjempe deilig. Jeg vet at på slutten vil det begynne igjen ,men da pga presset på blæren Lykke til videre 0 Siter
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 9. januar 2001 Skrevet 9. januar 2001 Detta är vanligt. De flesta kvinnor upplever att de måste gå upp och kissa ofta på natten helt i början av graviditeten. Detta återkommer sedan i slutete av graviditeten, då barnet trycker på urinblåsan. Det kan vara en hormonomställning i kroppen som gjör att vi kvinnor ofta upplever detta helt i början av graviditeten. Så länge som du inte har ont när du kissar, behöver du alltså inte oroa dig över detta. Lycka till! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.