Gå til innhold

Det sies at fortiden spår best om fremtiden..

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man trenger ikke være klønete eller dårlig i senga bare fordi man ikke har hatt seg med halve byen da...

Og faktisk så bryr man seg ikke så mye om hva den andre liker under ONS..

Men jeg skjønner jo at det hjelper tenke slik når man vet at man er nummer ørten i rekken til partneren. Blir en liten trøst å tenke at kanskje han hadde vært dårligere om han ikke hadde hatt alle de andre..

"Og faktisk så bryr man seg ikke så mye om hva den andre liker under ONS.. "

Hva er det for slags bullshit?

Selv tenker jeg partneren før meg uansett. Jeg har ikke sex med en jente jeg ikke vil tilfredsstille.

Alltid hennes nytelse før min egen, selv om jeg vet jeg aldri ser henne igjen når går ut av døra dagen etter.

Mulig et ONS for deg er det samme som onani med et menneske, men det er det i hvert fall ikke for meg. Hva andre gutter driver med skal jeg ikke uttale meg om, men det burde kanskje ikke du heller gjøre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg henger meg ikke så voldsomt opp i antall partnere før meg, men ville aldri tatt i en med 50 partnere før meg, av mange grunner. En slik person ville ikke interessert meg.

For meg er ikke sex noe en har med gud og hvermann..

"Jeg henger meg ikke så voldsomt opp i antall partnere før meg, men ville aldri tatt i en med 50 partnere før meg, av mange grunner. En slik person ville ikke interessert meg."

Hvordan vet du at denne personen ikke ville interessert deg?

Står det skrevet i panna på de som har hatt sex med 50 stykker at de har hatt sex med 50 stykker?

Ser du det på oppførselen deres?

Spør du personen om hvor mange han/hun har hatt sex med så tidlig at personen ikke enda har rukket å interessere deg?

Hehe, du er nå litt komisk også.

Gjest traktør
Skrevet

"Jeg henger meg ikke så voldsomt opp i antall partnere før meg, men ville aldri tatt i en med 50 partnere før meg, av mange grunner. En slik person ville ikke interessert meg."

Hvordan vet du at denne personen ikke ville interessert deg?

Står det skrevet i panna på de som har hatt sex med 50 stykker at de har hatt sex med 50 stykker?

Ser du det på oppførselen deres?

Spør du personen om hvor mange han/hun har hatt sex med så tidlig at personen ikke enda har rukket å interessere deg?

Hehe, du er nå litt komisk også.

Korreksjon da får de som trenger teskje..

Etter å ha fått vite om at han hadde ligget med haugevis med damer hadde interessen vært fullstendig borte, om jeg hadde likt ham i utgangspunktet.

Hadde han ikke ville svart noe som helst på det med tidligere partnere, ikke nøyaktig antall selvsagt men sånn over ditt og datt liknende, så hadde jeg antatt at antallet var skremmende høyt. Hvorfor ellers skulle han måtte skjule det??

Så, for meg så er det viktig å være sammen med en med samme holdniger og maoral om en kan kalle det det, og en med 50 damer bak seg vil definitivt ikke ha det.

Gjest snart gift...tror jeg...;-)
Skrevet

Jeg misforsto kanskje? Jeg gikk ut fra at du mente utro 20-30 ganger med forskjellige kvinner!

Er det som vedk. under oppfatet det som, et menneske som har hatt 20-30 sexpartnere som singel, så er det ingen grunn til panikk. Ikke så lenge han ikke har vært utro. Det er vel derfor jeg ikke tenkte tanken at det var (hvis det var det) dette du mente.

Ja, du misforsto. Gutten min har ikke vært utro. Han har vært 100 % singel når han har hatt disse ONS'ene....

:)

Skrevet

"Jeg har hørt (og senest i dag lest på Dr. Phils side), at fortiden er den beste spådom om hvordan fremtiden vil bli."

Jeg tror ikke du bør basere livet ditt på hva denne skapningen sier.

"Hvordan vil min fremtid bli med en mann som har 20-30 one-nightstands bak seg? Har det noe å si? Bør jeg frykte at han kan vende tilbake til dette livet?"

Nei, du bør ikke frykte at han skal vende tilbake til dette livet. Han vender sikkert tilbake til dette livet dersom det blir slutt mellom dere, men som en som også - mer eller mindre - har levd dette livet de siste 10 årene, så kan jeg fortelle deg at det er noe vi gjør for å få sex når vi IKKE er i forhold.

Jeg har aldri hatt lyst til å ha ONS (ei heller sex med andre, for den sags skyld) når jeg har vært i forhold.

ONS er noe man har MELLOM forhold.

Vi som er single har tross alt også behov for sex.

"Han har totalt lagt det bak seg, angrer og syns selv han har oppført seg forferdelig umodent og egoistisk."

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor man skal legge fortiden sin bak seg, og i tillegg si man har vært umoden og egoistisk.

Kan du fortelle meg hvorfor en som har mange ONS bak seg er "egoistisk"?

Er man "umoden" når man vil ha sex men ikke kjæreste?

"Si meg, ER det skummelt for meg å gå inn i ekteskap med ham, eller kan man stole på at når noen legger fortiden sin bak seg, da ligger den bak?"

Jeg ville vært mer skeptisk dersom jeg var han. Jeg ville aldri gått inn i et ekteskap med en som har din innstilling til det her. Den viker totalt fra mitt syn på sex, og siden kjæresten din åpenbart har hatt mitt syn på sex de siste årene, vil jeg tro han fortsatt har det.

Men det forteller han selvsagt ikke til deg siden han er feig og ikke tør å stå for fortiden sin. En helt normal fortid, for øvrig.

"Hva sier dere, er fortiden den beste spådom for fremtiden - også når det gjelder slike ting...?"

Selvfølgelig ikke. Det blir som å tro at fyren kommer til å kjøpe seg moped igjen fordi han kjørte det når han var 16.

"Håper på kloke svar ;-)"

Et mer fornuftig svar kommer du ikke til å få. Du kommer derimot til å få en del svar fra en del mennesker som mener sex er noe man har i forhold og aldri ellers, men sånn fungerer faktisk ikke livet.

Sex er tross alt et grunnleggende behov vi alle har, og noe vi selvsagt ikke vil være foruten bare fordi vi i perioder velger å være single.

Dette innlegget ditt må jeg bare få kommentere....Og du og jeg har nok forskjellig syn på dette med sex i og utenfor forhold, og det får vi bare respektere, sant? ;-)

For det første: Jeg baserer ikke livet mitt på det Dr. Phil sier. Det hadde jo vært komisk. Men det jeg skriver i min overskrift her, er noe jeg har tenkt på lenge. Det jeg leste på Dr. Phils side, satt meg bare på tanken igjen. Og jeg syns faktisk dette er viktig å tenke gjennom før et evt. ekteskap...

Du skriver: "Nei, du bør ikke frykte at han skal vende tilbake til dette livet. Han vender sikkert tilbake til dette livet dersom det blir slutt mellom dere, men som en som også - mer eller mindre - har levd dette livet de siste 10 årene, så kan jeg fortelle deg at det er noe vi gjør for å få sex når vi IKKE er i forhold."

Akkurat DEt forstår jeg også. Det er vel derfor det heter uforpliktende sex,fordi man vil ha sexen ikke personen.

At han kommer til å gå tilbake til dette livet dersom det blir slutt med oss, det tror jeg neppe. Det er en god stund siden mannen levde slik, og han sier selv at han er helt ferdig med det. Selv mener han at dette har gjort ham mer vondt enn godt. Om du ikke forstår det, så kan du heller ikke si imot det, for du har ikke hatt nøyaktig HANS opplevelser. For HAM har dette vært skadelig.

Videre sier du: "Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor man skal legge fortiden sin bak seg, og i tillegg si man har vært umoden og egoistisk."

Det er viktig å legge fortiden bak seg når man entrer nye forhold, og særlig viktig er det med tanke på ekteskap.

Forøvrig er det HANS ord det med umodenhet og egoisme. Det er slik han ser på seg selv....Men nok en gang, du har din fulle rett til å mene noe annet.

Du sier: "Kan du fortelle meg hvorfor en som har mange ONS bak seg er "egoistisk"?"

Fordi, de aller fleste jeg har snakket med om ONS, tenker stort sett på seg selv. De bryr seg svært lite om å gjøre det godt for den de ligger med. Det dreier seg om å tilfredsstille seg selv, ikke den andre. Og det er helt klart egoistisk (fra begge sider) å gå fra hvernadre etter noen timer og si "takk og farvel, jeg ble tilfredsstilt men vil ikke ha mer med deg å gjøre..".

DU er kanskje et unntak som faktisk setter dama høyere enn deg selv når du har ONS. Det tror jeg er ytterst få som gjør faktisk...

Du sier: "Jeg ville vært mer skeptisk dersom jeg var han. Jeg ville aldri gått inn i et ekteskap med en som har din innstilling til det her. Den viker totalt fra mitt syn på sex, og siden kjæresten din åpenbart har hatt mitt syn på sex de siste årene, vil jeg tro han fortsatt har det."

Min kjære har hatt samme syn som deg, ja. HAR HATT! :-)

Ting forandrer seg. Du skulle bare visst forandringen...Han er drita lei det tomme livet han har levd, og har alltid savnet ekte kjærlighet. Blir ikke ONS en slags "erstatning" for noe, da? For noen gjør det det tror jeg, og for andre er det sexen de vil ha, ikke personen. Folk kan ha vidt forskjellig syn på ONS, OG det kan endre seg med alderen.

At DU ville vært skeptisk til et ekteskap med meg, det får være din greie. MIN kjæreste er strålende fornøyd med mine holdninger. Så nok en gang, dere er forskjellige - takk og pris. Men igjen så kan du selvsagt mene hva du vil, men kom ikke her og generaliser og si at du vet best hva ANDRE tenker og mener...

Du sier: "Et mer fornuftig svar kommer du ikke til å få."

Og jeg sier da: Tja, det har jeg i grunnen allerede fått, men jeg takker for innspill.

Lykke til - og takk igjen for at du skrev litt til meg her. Lærerikt og interessant. Men skremme meg klarer du ikke..

:-)

Skrevet

Skjønner at du gjør deg noen tanker. Ble samboer for 1 år siden, han hadde hatt over 50 ONS. Og bare ett vanlig forhold, som varte i ett år. Han var 34 år, og jeg trodde at han hadde blitt "voksen" og klar for å slå seg til ro med meg.

Hadde ikke noe problem med at han hadde hatt så mange sex-partnere. Trodde at han hadde "rast fra seg" nå.

Men den forpliktningsvegringen ble han aldri kvitt, og nå gjorde han det nettopp slutt og sa han følte behov for å flørte med andre jenter ute på byen.(fy f...)

Kanskje du er mer heldig?

Tror du at ONS og forpliktningsvegring henger sammen?

Synd du har opplevd det du har...Hvor godt kjente du ham før dere ble samboere, og hvor lenge var dere sammen før dere flyttet sammen?

For min del vil jeg bruke lang tid på å se denne gutten over tid - og finne da gradvis ut om han faktisk HAR forandret seg.

men som du sier, dette var utrolig tøft for deg. Jeg er faktisk redd for det samme....

Lykke til videre.

Skrevet

Du må ikke ser på dr phil dersom du ikke skjønner rådene hans. Det han mener er at dersom din kjæreste blir singel igjen så er det en god sjanse for at han vil ha ONS igjen. ONS er slett ikke det samme som å være utro, som du tydeligvis er redd for. Ei heller at han blir lei av livet med deg og gjør det slutt for å ha ONS.

En skal ikke trekke for mange konklusjoner om at fortiden gjentar seg heller. Ikke på en så liten skala. Jeg tviler f.eks. på at han vil miste førerkortet, begynne på skolen igjen, flytte hjem til mor og til slutt begynne med bleier og babymat, selv om han nok har gjort alt dette før.

Du sier mye smart (kanskje derav nicket ditt..? )...

Men hva får deg til å tro at fok som har holdt på med ONS vil havne tilbake i samme mønster som før ved samlivsbrudd..? Går det ikke an å endre mønsteret sitt?

Skrevet

Hvorfor er det viktig for deg at han skal angre på ONSene sine?

Du burde ikke være sammen med ham, om du ikke liker hele personen - en person med 20-30 ONS bak seg.

Tåler du ikke å tenke på det, gjør det slutt. Ikke få han til å føle seg som et dårligere menneske enn deg, p.g.a. de ONSene, det er slett ikke et unormalt antall.

Min har minst hatt 10 ganger så mange partnere som meg, og takk for all erfaringen han har fått, som han kan bruke på meg.

Dessuten kommer du til å ødelegge hele forholdet om du skal analysere alt på denne måten....

Har lest alle innleggene dine. Og vi er nok litt uenige.

For meg er det ikke så OM å gjøre at han angrer sine ONS, men det er nå sånn det er, da. Han angrer, og jeg tror ham. Han har fortalt meg mye rundt dem, og han beksriver et fryktelig tomt og kjærlighetsløst liv. Det kan selvsagt være helt annerledes for andre. Men jeg snakker om min kjæreste og hva HAn sier om dette.

Ellers ser jeg du priser din kjæres ONS og at han har efaring han kan bruke på deg. Her må jeg si meg mer enig med traktør. Kunne jeg valgt, ville jeg heller hatt en mann som hadde ligget med fem i ekte kjærlighet enn en som har ligget med 40 på ONS. Skjønner?

Man "lærer" mest i et forhold som er trygt og der man får tid tilk å utforske, tid til å bli kjent og virkelig kjenne på følelser.

ONS innebærer stort sett ikke følelser, og som andre i tråden her sier, så er man stort sett opptatt av seg selv.

Jeg har tidligere hatt kjærester med mange ONS, og de har vært elendige elskere. En ren egotripp i senga. ;-)

Men for all del, vi er forskjellige, med forskjellige behov.

Anyway, takker for interessante innlegg.

Skrevet

Litt teit sagt da. Han hadde sikkert ikke vært noe dårligere i senga uten alle disse ONS. Heller tvert imot. Man lærer ikke akkurat hvordan tilfredstille den _andre_ under disse seansene, heller hvordan tilfredstille seg selv. Man rekker heller ikke lære _noenting- om hva den andre liker...

Vil heller si at sjansen er stor for at man blir en egoistisk elsker av ONS.

Når han er med _deg_ er det jo din kropp og hva _du_ liker som teller, så da er all "erfating" fra ONS helt overflødig...

Hei traktør,

Har lest dine innlegg, og må si meg enig i mye av holdningene dine. Jeg ville, som deg, heller hatt en mann med skikkelig god erfaring enn en mann med mange ONS....(hvis jeg har forstått deg rett...)

Noen andre ville kanskje sagt det motsatte, at de ville vært gla for at mannen IKKE hadde involvert seg følelsesmessig i så mange - og derfor heller hatt ONS. Men ok, vi er forskjellige...

Det jeg derimot reagerer på hos deg, er at du ville forkastet en mann som hadde en del ONS, og du sier at han overhode ikke ville vært interessant for deg? Da spør jeg som SDD - "hvordan vet du det?".

For meg er drømmemannen min mann, og han HAR dessverre hatt nokså mange ONS. LIKEVEL er han min drømmemann.

HAR du tro på at folk kan forandre seg? Har du tro på at folk kan modnes og få nytt syn på det livet de en gang levde?

Det har jeg! :-)

Gjest traktør
Skrevet

Hei traktør,

Har lest dine innlegg, og må si meg enig i mye av holdningene dine. Jeg ville, som deg, heller hatt en mann med skikkelig god erfaring enn en mann med mange ONS....(hvis jeg har forstått deg rett...)

Noen andre ville kanskje sagt det motsatte, at de ville vært gla for at mannen IKKE hadde involvert seg følelsesmessig i så mange - og derfor heller hatt ONS. Men ok, vi er forskjellige...

Det jeg derimot reagerer på hos deg, er at du ville forkastet en mann som hadde en del ONS, og du sier at han overhode ikke ville vært interessant for deg? Da spør jeg som SDD - "hvordan vet du det?".

For meg er drømmemannen min mann, og han HAR dessverre hatt nokså mange ONS. LIKEVEL er han min drømmemann.

HAR du tro på at folk kan forandre seg? Har du tro på at folk kan modnes og få nytt syn på det livet de en gang levde?

Det har jeg! :-)

Jeg vet ikke om folk endrer seg så mye jeg, kanskje de gjør det?

Største grunnen er rett og slett at jeg ikke hadde greid tanken på det, vært nummer 51 liksom, og blitt sammenliknet med alle disse andre damene.

Samtidig ville jeg regnet med han har et stort behov for nye damer, og spenningen ved "det nye", så spørs hvor lenge jeg hadde vært interessant liksom.

For meg er sex noe mer enn ren tilfredstillelse som man kan få av hvem som helst, og jeg vil ha en mann med samme holdning. Man kan jo bare onanere??

Så nei, jeg ville ikke vært sammen med en med over 50 damer bak seg..

Skrevet

Jeg vet ikke om folk endrer seg så mye jeg, kanskje de gjør det?

Største grunnen er rett og slett at jeg ikke hadde greid tanken på det, vært nummer 51 liksom, og blitt sammenliknet med alle disse andre damene.

Samtidig ville jeg regnet med han har et stort behov for nye damer, og spenningen ved "det nye", så spørs hvor lenge jeg hadde vært interessant liksom.

For meg er sex noe mer enn ren tilfredstillelse som man kan få av hvem som helst, og jeg vil ha en mann med samme holdning. Man kan jo bare onanere??

Så nei, jeg ville ikke vært sammen med en med over 50 damer bak seg..

Skjønner deg godt og har mange av de samme tankene som deg...

Du ville ikke hatt en med over 50 ONS...hva med en som hadde hatt 20..? ;-) Er det antallet det egentlig går på, eller er det det at du overhode ikke vil føle deg som "en i rekken"? Om det er det siste, forstår jeg deg godt....

Men man KAN faktisk føle seg svært spesiell selvom man er nr 21...for å si det sånn. Nettopp fordi de aller fleset som holder det gående på den måten med ørten ONS og ørten de har ligget med, mangler opplevelsen av ekte kjærlighet....

Bare lurte :-)

petter smart
Skrevet

Du sier mye smart (kanskje derav nicket ditt..? )...

Men hva får deg til å tro at fok som har holdt på med ONS vil havne tilbake i samme mønster som før ved samlivsbrudd..? Går det ikke an å endre mønsteret sitt?

Jeg tror ikke nødvendigvis at en person med mange ONS bak seg vil ha mange ONS foran seg, men at det er mer sannsynlig for en slik person enn for en som har få eller ingen ONS bak seg.

De aller fleste utvikler seg gjennom livet, men hovedtrekkene ved ens personlighet endrer seg ofte lite.

Så spørsmålet blir om en persons mange ONS kommer av vedkommendes personlighet eller av ytre omstendigheter.

Dersom han angrer på ONS'ene vil han neppe gå tilbake til dette livet. Kanskje han ikke visste bedre og trodde det var livet.

Gjest traktør
Skrevet

Skjønner deg godt og har mange av de samme tankene som deg...

Du ville ikke hatt en med over 50 ONS...hva med en som hadde hatt 20..? ;-) Er det antallet det egentlig går på, eller er det det at du overhode ikke vil føle deg som "en i rekken"? Om det er det siste, forstår jeg deg godt....

Men man KAN faktisk føle seg svært spesiell selvom man er nr 21...for å si det sånn. Nettopp fordi de aller fleset som holder det gående på den måten med ørten ONS og ørten de har ligget med, mangler opplevelsen av ekte kjærlighet....

Bare lurte :-)

Er ikke bare den en i rekke følelsen, den ville man jo kunne få som nummer 5 også om man er "ekstrem".

Er mer synes han har på sex og partnere, at han kan ha sex med folk han ikke føler en dritt for liksom. Og det at han da tydeligvis må ha vært mye singel. Vil ingen ha ham ville jeg tenkt da..

Man kan sikkert føle seg spesiell som nummer 21 også, men vil ikke også tanken, hva med nummer 22? ligge i bakhodet?

Hva gjør meg annerledes enn de andre han bare var ferdig med?

Hadde ikke greid å ha helt troen på at jeg var den ene som skulle forandre ham, få ham til å slå seg til ro.. Er såpass realistisk at jeg ikke tror jeg er unik liksom..

mil1365380270
Skrevet

Har lest alle innleggene dine. Og vi er nok litt uenige.

For meg er det ikke så OM å gjøre at han angrer sine ONS, men det er nå sånn det er, da. Han angrer, og jeg tror ham. Han har fortalt meg mye rundt dem, og han beksriver et fryktelig tomt og kjærlighetsløst liv. Det kan selvsagt være helt annerledes for andre. Men jeg snakker om min kjæreste og hva HAn sier om dette.

Ellers ser jeg du priser din kjæres ONS og at han har efaring han kan bruke på deg. Her må jeg si meg mer enig med traktør. Kunne jeg valgt, ville jeg heller hatt en mann som hadde ligget med fem i ekte kjærlighet enn en som har ligget med 40 på ONS. Skjønner?

Man "lærer" mest i et forhold som er trygt og der man får tid tilk å utforske, tid til å bli kjent og virkelig kjenne på følelser.

ONS innebærer stort sett ikke følelser, og som andre i tråden her sier, så er man stort sett opptatt av seg selv.

Jeg har tidligere hatt kjærester med mange ONS, og de har vært elendige elskere. En ren egotripp i senga. ;-)

Men for all del, vi er forskjellige, med forskjellige behov.

Anyway, takker for interessante innlegg.

He-he, ja vi er nok forskjellige. Men det viktige er jo at dere har samme syn på disse tingene, da :-)

En kjempefin egenskap menn har, er dette begjæret, og at min partner har levd det ut, finner jeg attraktivt. Skjønner at det ikke er mange på dette forumet, som deler min oppfatning... ;-)

Gjest martin 34
Skrevet

Sier mannen at han har endret seg, så tro ham på det. Det kan være årsaker til at han endelig har fått opp øynene.

Har selv vært der. Har nå en utrolig flott og deilig kjæreste og hun er den jeg ønsker dele livet med. Hun er i antall rundt nr 30. Likevel er hun for meg den eneste, den mest spesielle, den deiligste...alt det der. Hun er bare min match.

Vi har gått mange runder på dette, og det har vært tøft for henne at jeg har levd et så herja liv før. Og det var ikke veldig lenge før jeg møtte henne at jeg fant ut av nok var nok.

Men jeg kom iallefall dit at jeg ikke lenger orket denne tomheten. Kjenner meg godt igjen i hvordan du sier din kjæreste beskriver dette livet.

Nok blir nok etter en stund.

Dama mi syns det er tøft og føler seg ofte ikke spesiell nok. Jeg gjør alt jeg kan for å få henne til å forstå at hun er den eneste for meg, og jeg vet i mitt indre at om det blkir slutt med oss, vil jeg ikke tilbake til dette livet. Som Petter Smart skrev lenger nede her (har lest hele tråden nå), så kan det være at man ikke alltid vet bedre. Selv trodde jeg livet skulle være sånn...Helt til jeg gikk fullstendig på en smell og innså at dette var kaldt, kynisk, uten følelser og tomt.

Så kom dama mi, tok meg med storm. Og jeg vet at jeg er ferdig med det livet. Og hvis dere tror dette er noe jeg sier mens jeg er i en forelskelseslykkerus, så er det feil. Vi har vært sammen i 4 år nå. Og snart skal jeg fri til henne.

Jeg ønsker deg og din tilkommende lykke til. Stol på ham. Ikke frykt. Det *går an* å forandre seg.

mvh Martin

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette innlegget ditt må jeg bare få kommentere....Og du og jeg har nok forskjellig syn på dette med sex i og utenfor forhold, og det får vi bare respektere, sant? ;-)

For det første: Jeg baserer ikke livet mitt på det Dr. Phil sier. Det hadde jo vært komisk. Men det jeg skriver i min overskrift her, er noe jeg har tenkt på lenge. Det jeg leste på Dr. Phils side, satt meg bare på tanken igjen. Og jeg syns faktisk dette er viktig å tenke gjennom før et evt. ekteskap...

Du skriver: "Nei, du bør ikke frykte at han skal vende tilbake til dette livet. Han vender sikkert tilbake til dette livet dersom det blir slutt mellom dere, men som en som også - mer eller mindre - har levd dette livet de siste 10 årene, så kan jeg fortelle deg at det er noe vi gjør for å få sex når vi IKKE er i forhold."

Akkurat DEt forstår jeg også. Det er vel derfor det heter uforpliktende sex,fordi man vil ha sexen ikke personen.

At han kommer til å gå tilbake til dette livet dersom det blir slutt med oss, det tror jeg neppe. Det er en god stund siden mannen levde slik, og han sier selv at han er helt ferdig med det. Selv mener han at dette har gjort ham mer vondt enn godt. Om du ikke forstår det, så kan du heller ikke si imot det, for du har ikke hatt nøyaktig HANS opplevelser. For HAM har dette vært skadelig.

Videre sier du: "Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor man skal legge fortiden sin bak seg, og i tillegg si man har vært umoden og egoistisk."

Det er viktig å legge fortiden bak seg når man entrer nye forhold, og særlig viktig er det med tanke på ekteskap.

Forøvrig er det HANS ord det med umodenhet og egoisme. Det er slik han ser på seg selv....Men nok en gang, du har din fulle rett til å mene noe annet.

Du sier: "Kan du fortelle meg hvorfor en som har mange ONS bak seg er "egoistisk"?"

Fordi, de aller fleste jeg har snakket med om ONS, tenker stort sett på seg selv. De bryr seg svært lite om å gjøre det godt for den de ligger med. Det dreier seg om å tilfredsstille seg selv, ikke den andre. Og det er helt klart egoistisk (fra begge sider) å gå fra hvernadre etter noen timer og si "takk og farvel, jeg ble tilfredsstilt men vil ikke ha mer med deg å gjøre..".

DU er kanskje et unntak som faktisk setter dama høyere enn deg selv når du har ONS. Det tror jeg er ytterst få som gjør faktisk...

Du sier: "Jeg ville vært mer skeptisk dersom jeg var han. Jeg ville aldri gått inn i et ekteskap med en som har din innstilling til det her. Den viker totalt fra mitt syn på sex, og siden kjæresten din åpenbart har hatt mitt syn på sex de siste årene, vil jeg tro han fortsatt har det."

Min kjære har hatt samme syn som deg, ja. HAR HATT! :-)

Ting forandrer seg. Du skulle bare visst forandringen...Han er drita lei det tomme livet han har levd, og har alltid savnet ekte kjærlighet. Blir ikke ONS en slags "erstatning" for noe, da? For noen gjør det det tror jeg, og for andre er det sexen de vil ha, ikke personen. Folk kan ha vidt forskjellig syn på ONS, OG det kan endre seg med alderen.

At DU ville vært skeptisk til et ekteskap med meg, det får være din greie. MIN kjæreste er strålende fornøyd med mine holdninger. Så nok en gang, dere er forskjellige - takk og pris. Men igjen så kan du selvsagt mene hva du vil, men kom ikke her og generaliser og si at du vet best hva ANDRE tenker og mener...

Du sier: "Et mer fornuftig svar kommer du ikke til å få."

Og jeg sier da: Tja, det har jeg i grunnen allerede fått, men jeg takker for innspill.

Lykke til - og takk igjen for at du skrev litt til meg her. Lærerikt og interessant. Men skremme meg klarer du ikke..

:-)

Lykke til med giftemålet! :)

Jeg får selvfølgelig rett i hva han kommer til å gjøre dersom det blir slutt mellom dere om 2 år, men det er jo uansett ikke ditt problem, ei heller noe du trenger å bry deg med! :)

Skrevet

Lykke til med giftemålet! :)

Jeg får selvfølgelig rett i hva han kommer til å gjøre dersom det blir slutt mellom dere om 2 år, men det er jo uansett ikke ditt problem, ei heller noe du trenger å bry deg med! :)

Hehe, nå lo jeg...

Takker for lykkeønskningen!

Og for at du ikke fortsatte å kverulere. Det er i grunnen nokså slitsomt.

Lykke til selv ;-)

Gjest uten signatur
Skrevet

Ja, du misforsto. Gutten min har ikke vært utro. Han har vært 100 % singel når han har hatt disse ONS'ene....

:)

Da er det ikke noe å bry seg om, synes jeg! Er en singel, så er en singel. Noe annet ville det vært hvis han hadde vært utro i alle forhold han hadde hatt, eller noe slikt.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...