FireHeart Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei! Jeg er en jente på snart 17 år, og jeg er drit forelska i en fyr på 19! Det fine er at han liker meg også. Vi er liksom ikke sammen(men vi er mer en venner), men jeg føler at jeg liksom er hans på en måtte.Og det har han sakt også. Han har sakt at han bryr seg om meg som om jeg skulle kjæresten hans. Og for ikke lenge sidne sa han at husk at du er jenta mi nå. Men problemet er at jeg egentlig aldri har møtt han og han bor langt vekk fra meg. Han må kjøre 8-9 timer med bil for og komme hit. Vi har kjent værandre lenge nå,men vi har aldri møtt værandre. Begge har sett bilder og videoklipp av værandere. Jeg for min del skjønner ikke at han liker meg. Jeg har veldig lyst til og bli sammen med han, selv om vi bor langt fra værandere. Og vi har planer om og møtets om ikke så alt for lenge håper jeg. Jeg har aldri følt det sånn for noen før, aldri. Han selv har likt kjempe mange jenter ,og har god erfaring både på det ene og det andre. Jeg har aldri hat kjæreste og heler ikke kyssa(hjelp).Han er den første som virkelig har klart og åpne meg sikkelig opp, når jeg prater med han så er jeg 100% meg selv og ingen ting er liksom flaut og prate om med han.(INGEN andre en han har klart og oppe meg opp sånn). Jeg stoler 100% på han og han på meg også, og han sier at han aldri vill lyve for meg. Jeg er egentlig veldig sjenert(mobbing) men etter at jeg ble kjent med han har jeg forandrete meg og fått bedre selvtillit og selvfølelse. Han sel har god selvtillit og finnes ikke sjenert. Han er en sikkelig party løve, men jeg er mer en fest brems. Men det er for det jeg er sjenert, vis jeg hadde gått med han er jeg sikker på at jeg endelig hadde tort og slå ut håret og vist meg som den jeg føler at jeg egentlig er. Vi har til og med snakket en del om sex. Først så kom han bare inn på det som spøk liksom, og han vil heller ikke presse/skremme meg. Vi har snakket mye om det, og begge har lyst. Og vis han kommer så kommer vi nokk til å gjøre det.Jeg føler meg klar for det.Og jeg vet at vist jeg sier nei til han, så er det greit for han liksom. Jeg er bare drit nervøs for og dumme meg ut eller noe! Han er erfaren når det gjelder det med sex. Jeg har faktisk lyst til at han skall suge men,men jeg tør ikke det på han. Det tro jeg ikke han vill forlange/forventedet heller men Og han har lovet og ta det rolig med meg, og han sa til og med dat han hadde lyst til og kjøpe alkohol til meg for at jeg ikke skulle ha det vondt første gangen(noe jeg høffelig avslo + at han vet at jeg ikke vill vis han er full). Men hans sa at uansett så ville han ikke gjøre det vondt for meg eller noe.Men han har likevel "advart meg" når han får orgasme kan han holde på helle natta heh. Uff, er redd for og dumme meg ut eller noe, men det er sikkert bare jeg som tenker dumt,eller? Jeg er så heldig som har en som han, han er sikkelig forståelsesfull. Men jeg skjønner ikke en gang at han liker meg liksom, jeg er sikkelig upopulær her jeg bor, blir en merke upopulær på barneskolen her så blir en ikke kvit det med det første nei. Men ingen av dem kjenner meg lenger uansett liksom ,har forandret meg veldig. Spesielt nå som jeg har lit kjent med han. Han er den eneste som virkelig kjenner meg, harr snakket med han om ting jeg ikke en gang snakker med beste vennene mine om(av de få jeg har).Han derimot har mange jenter som har et godt øye til han. Også er det med kyssinga å ,jeg har ikke kyssa før. Og han har perching i tunga, noen råd der? Tungekysisng mener jeg. Han har sakt at han er en elendig kysser, og at han må være friskt vis ikke gjør det vondt(grunnet perchingen). Men for meg spiler det ingen rolle, har ikke kyssa noen før uansett. Og han har liksom fortalt meg sine dypeste hemmeligheter som han kun betror de han stoler virkelig på, føler meg beæret der. Jeg håper virkelig at det blir noe i mellom oss. Håper du kan berolige meg/gir råd på det jeg er usikker på. Selv om jeg egentlig bare kan spør han rett ut. Dette med førtse gangen er sikkeliyg nærvepirende! gru/gleder meg! Uff,han skulle ha kommet forge uke,men så holdt jobbva han igjen frustrerende!! HAr dere noen råd? beroligende or eler noe? Komentarer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
FireHeart Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Og vis dere ike fikk det med dere(gjorde sikkert d men hehe). jeg er Jomfru og han vett det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/#findComment-939821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Og vis dere ike fikk det med dere(gjorde sikkert d men hehe). jeg er Jomfru og han vett det. Selv om du har veldig lyst på ham nå når du skriver med ham, tror jeg det kan være lurt å jenke forventningene til han kommer. Se på det som en kjekk fyr du skal bli kjent med og ta det derfra. Det er jo ikke sikkert stemningen mellom dere i virkeligheten er glødende som på nettet. Og du, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Hvis du kjenner fyren bedre (real life) så blir også sex'en bedre. Tro meg. Det skader ikke å vente litt til du føler at sexlysten kommer også fra hjertet, og ikke bare fra underlivet. Man må vel drikke (altfor) mye alkohol for at sex ikke skal gjøre vondt første gang (i den grad du får vondt), så det var ikke et umiddelbart smart forslag fra denne karen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/#findComment-939878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kjære FireHeart. Det høres spennende og deilig ut at du har fått en venn på nettet som du kan snakke med, og som du åpner deg for. Men jeg syntes at du bør vente litt med å ha sex med ham. prøv og møte hverandre først, gå på date, flørt, gå på kino, hold i hånda, kyss, klin og kos med hverandre. Det skader ikke å holde igjen litt... Selv om han bare er to år eldre enn deg, så virker det som om han har opplevd mer enn deg, og at han er mer erfaren. Du fortjener å ha samme utvikling - å erfare seksualiteten din utfolde seg sakte. Det tar lang tid å bli kjent med seg selv og sin egen kropp. Bruk litt tid på å onanere, slik at du vet hva som er godt for deg. Ikke la hans behov og begjær (alle 19 åringer er fokusert på sex... ) styre deg. Du har rett til å ta det i ditt eget tempo. Ingenting av det du tenker er teit eller dumt eller barnslig. Du har lov til å være usikker når det er første gang -du er jo til og med ukysset. De fleste begynner med klining, kosing osv mange år før de faktisk har sex. Ta en ting av gangen, ikke rush inn i noe før du er helt klar for det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/#findComment-939893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
osloadonis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Selv om du har veldig lyst på ham nå når du skriver med ham, tror jeg det kan være lurt å jenke forventningene til han kommer. Se på det som en kjekk fyr du skal bli kjent med og ta det derfra. Det er jo ikke sikkert stemningen mellom dere i virkeligheten er glødende som på nettet. Og du, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Hvis du kjenner fyren bedre (real life) så blir også sex'en bedre. Tro meg. Det skader ikke å vente litt til du føler at sexlysten kommer også fra hjertet, og ikke bare fra underlivet. Man må vel drikke (altfor) mye alkohol for at sex ikke skal gjøre vondt første gang (i den grad du får vondt), så det var ikke et umiddelbart smart forslag fra denne karen. Vennlig hilsen Hei, måtte bare svare da jeg så innlegget ditt...kjenner meg litt igjen her ja.. Jeg tror at du gjør lurt i å vente med sex ja..Særlig siden du er helt uten erfaring, og han har masse. Jeg husker bare fra da jeg var 19, så gikk det sport i å ligge med flest mulig jenter. Vi chattet på nettet, og traff dem noen ganger, etter at vi hadde fått det vi ville(sex) dumpa vi dem. Når jeg tenker tilbake på det nå, angrer jeg selvfølgelig.. Tenk etter selv, du tror vel ikke han er mors beste barn? Han fester, har piercing, masse erfaring og han er eldre enn deg... Tror nok ikke at du skal ligge med den første og beste nei, du kommer bare til å angre på det siden. Når du treffer den rette, så vet du det..Så lenge du nesten ikke har hatt kontakt med gutter så er det jo vanskelig å vite...så det skal vel ikke så mye til for å vinne din oppmerksomhet. Tror du innerst inne at han kommer til å flytte nærmere deg slik at dere kan blir sammen (du er for ung til å flytte..) det er tross alt 8-9 timer. Kan det være at kjører 8-9 timer for å ligge med deg, så kjører han tilbake? Den eneste måten du kan finne ut om at han virkelig vil ha deg, er å bli sammen med han, så får du heller la ham vente en 4-5 mnd. med sex..hvis han fremdeles da er sammen med deg har han i alle fall god hensikt, hvis ikke var han ikke noe å samle på i det hele tatt. Da jeg traff jenta jeg har vært sammen med i 4 år, var vi sammen 5 måneder før vi hadde sex. Du får i alle fall ha lykke til med avstandsforholdet ditt..håper det ordner seg for deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/#findComment-940284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FireHeart Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Kjære FireHeart. Det høres spennende og deilig ut at du har fått en venn på nettet som du kan snakke med, og som du åpner deg for. Men jeg syntes at du bør vente litt med å ha sex med ham. prøv og møte hverandre først, gå på date, flørt, gå på kino, hold i hånda, kyss, klin og kos med hverandre. Det skader ikke å holde igjen litt... Selv om han bare er to år eldre enn deg, så virker det som om han har opplevd mer enn deg, og at han er mer erfaren. Du fortjener å ha samme utvikling - å erfare seksualiteten din utfolde seg sakte. Det tar lang tid å bli kjent med seg selv og sin egen kropp. Bruk litt tid på å onanere, slik at du vet hva som er godt for deg. Ikke la hans behov og begjær (alle 19 åringer er fokusert på sex... ) styre deg. Du har rett til å ta det i ditt eget tempo. Ingenting av det du tenker er teit eller dumt eller barnslig. Du har lov til å være usikker når det er første gang -du er jo til og med ukysset. De fleste begynner med klining, kosing osv mange år før de faktisk har sex. Ta en ting av gangen, ikke rush inn i noe før du er helt klar for det. Lykke til! Hei! Jeg kommer ikke til og hoppe i køya med han med en gang. Når han først kommer blir det nokk for en stund, i vertfall noen dager. Og da kommer vi til å bruke mest mulig tid på værandre. Som foreslått, gå på byen og kjøre rundt i bilen hans å sånne ting. Så får vi se hva det fører til. Han er 3 år eldre en meg. Jeg blir 17 i september, han 20 i desember. Og uansett blir det vanskelig og få det til sidne han må overnatte hos meg. Overbeskyttende foreldre, og lit lytt hus hehe. Så vis vi bestemmer oss for det så må det planlegges. Og vi skal ikke møtes kun for og ligge sammen, sånn er det ikke. Klining blir det sikkert nok av Så får vi nå se hvor det fører hen. Ja, han har opplevd mye mer en meg kan du si, spes på den seksuell delen. Han er erfaren der kan en si. Jeg vet det tar tid og bli kjent med sin egen kropp, og det der. Men jeg har nå onanert litt da :9 Og jeg lar ikke hans behov og begjær styre meg i det helle tatt. Han har aldri presset meg til noe i det helle tatt, legger aldri ord i munne på meg. Og har heller aldri forsøkt på det. Han respekterer fullt ut mine meninger og holdninger. Jeg er motholdne mott alkhol, det er ikke han. Og det er greit. Han hinta veldig før mer på spøk liksom ,og hvor jeg bare sa kanskje det ja og lo det bort liksom. Men har tenkt over det nå liksom, en god stund. Først så frike det meg sikkelig ut, men da jeg fikk vendt meg til tanken og snakka sikkelig med han, da var det liksom ok. Det er over hodde ikke noe press fra hans side, selv om han ikke mangler lysten heheh. Jeg er klar over at 19 åringer fokuserer VELDIG mye på det. Han kommer forresten ofte med. Uff, du må si i fra vis jeg snakker for mye og lignende. Han er liv redd for og skremme meg merker jeg, en liten ting og han spør. Du ble vell ikke sur nå? Hehe, en gang så spurte han til og med om jeg ville se et bilde av privaten hans, vise over msn(for de som vet hva det er, et slaks Chate program). Tror han holdt på i over 5 minutter med og spør meg er du sikker? Helt sikker? o.s.v. Også fant han ikke bilde hehe. Og styre det i mitt temp blir det , han har lova å ”take it slow”. Og jeg er ganske sta og bestemt av meg, og er det noe jeg vill eller ikke vill så gir jeg meg ikke på det. Jeg vet hva jeg vill. JA selvfølgelig er jeg usikker og sånn, men jeg vill liksom. Og være usikker før første gangen er vell helt normalt det. Heldigvis mangler ikke han erfaring akkurat. Og for meg er det betryggende. Og han er til og stolle på, vis han har lovet noe holder han det. Han har aldri lovet noe han ikke kan holde. Og jeg har ikke tenkt og rush meg inn i det. Han vet hvor grønn jeg er…og han tar hensyn. Jeg forventer meg jo ikke så mye av han, eller han gjør ikke det av meg i vertfall. Ikke jeg heller ikke av han. Ja, kan henne gløden ikke blir den same når vi møttes. Men det tro jeg den vill være, har liksom sett såpass mye av han(og han av meg) selv om vi ikke har møttes. Og vi sitter ikke akkurat og jabber om sex helle tida. Det er så vidt vi nevner det av og til liksom. Og vi har prate ut om det et par ganger. Vi prater om alt mulig. Og jeg har ikke bare lyst grunnet underlivet mitt. Bare jeg får en mel fra han så hopper hjerte over et hakk. Dummet meg ut med og banne foran bestemor når meldingen jeg fikk på mobben var fra en venn av meg, og ikke han hehe lit flaut. Magen er helt vaskemaskinen nå vi prater,og hjerte er så i hunder noen ganger at jeg blir sprø hehe. Har aldri vært så forelska før. Bare sånn småtteri liksom. Vi synes begge at det er sinsykt rart, sidne vi ikke en gang har møttes. Og det at han ville kjøpe alkohol til meg var mer ment for og være snill + spøk fra hans side. Han er veldig morsom av seg. Hvor vondt er det egentlig? Jeg er ingen pyse for og si det sånn, alltid vært lite gutte jente innvendig. Så vondt kan det umulig være? Hadde satt pris på om andre kuene å fortelle om deres 1 gang(jenter) og hvordan det var. Takk og pris for at jeg fant dette stede! FireHeart 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/#findComment-940513 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FireHeart Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Hei, måtte bare svare da jeg så innlegget ditt...kjenner meg litt igjen her ja.. Jeg tror at du gjør lurt i å vente med sex ja..Særlig siden du er helt uten erfaring, og han har masse. Jeg husker bare fra da jeg var 19, så gikk det sport i å ligge med flest mulig jenter. Vi chattet på nettet, og traff dem noen ganger, etter at vi hadde fått det vi ville(sex) dumpa vi dem. Når jeg tenker tilbake på det nå, angrer jeg selvfølgelig.. Tenk etter selv, du tror vel ikke han er mors beste barn? Han fester, har piercing, masse erfaring og han er eldre enn deg... Tror nok ikke at du skal ligge med den første og beste nei, du kommer bare til å angre på det siden. Når du treffer den rette, så vet du det..Så lenge du nesten ikke har hatt kontakt med gutter så er det jo vanskelig å vite...så det skal vel ikke så mye til for å vinne din oppmerksomhet. Tror du innerst inne at han kommer til å flytte nærmere deg slik at dere kan blir sammen (du er for ung til å flytte..) det er tross alt 8-9 timer. Kan det være at kjører 8-9 timer for å ligge med deg, så kjører han tilbake? Den eneste måten du kan finne ut om at han virkelig vil ha deg, er å bli sammen med han, så får du heller la ham vente en 4-5 mnd. med sex..hvis han fremdeles da er sammen med deg har han i alle fall god hensikt, hvis ikke var han ikke noe å samle på i det hele tatt. Da jeg traff jenta jeg har vært sammen med i 4 år, var vi sammen 5 måneder før vi hadde sex. Du får i alle fall ha lykke til med avstandsforholdet ditt..håper det ordner seg for deg... Hei Osloadonis! Takk for svaret. Jeg kjenner egenlig godt til gutter, men det er mer på venne fronten. Har helt siden jeg var liten hat gutter som bestevenner, og det var gutter jeg gikk med og vill være med. Jeg går mye sammen med søskenbarn(gutter) så å si vær helg, vet at det seff er annerledes da. Er helst noen av dem jeg vill finne på noe sammen med. Vi har det alltid gøy sammen, så jeg kommer egentlig godt overens med gutter. Blidt kjent med venner av dem igjen å,selv om igjen av dem har interessert meg på den måten. Det er bare et problem for meg at jeg er upopulær av en eller anene grunn og at folk har feil oppfating av hvordan jeg er. Ikke gøy og hør en som en ikke en gang har sakt hei til en kalle deg en idiot/raring. Han har også hjulpet meg veldig med bedre selvtillit og selvfølelse. Jeg syntes selv jeg var drit stygg før. Men han har fått meg till å innse, hei jeg er da ikke så verst. Jeg er blond, blå øyne, slank(47-48kg) og 164 cm. Har aldri i mitt liv slanket meg og spiser det jeg vill når jeg vill. Jeg har jo hatt mine tanker om hva han egentlig vill og det der, tenker mye. Jeg er nemmelig en sikkelig tenker, kan sitte i times vis og gruble og fundere. Nå for tiden er det han jeg tenker på. Jeg har lyst til å bli sammen med. Men og jeg tør liksom ikke helt spør han om han vill bli sammen med meg heller. Er egentlig ganske sjenert av meg, men med han har jeg tort og si akkurat det jeg mener. Aldri åpne meg så opp for noen. Tort og si rett ut det jeg virkelig mener og vill liksom, uten at det er flaut eller at jeg stokker sammen orda så det bare blir rott. Jeg er tidligere mobbe offer, og har slitte en del med det. Sex ar ikke det vi sitter og prater om helle tiden. Tvert i mot. En gang klarte vi og sitte i 2 timer og diskutere mat! Jeg skjønner ikke hvordan vi klarte det, og praten gikk i ett helle tiden. Som den alltid gjør når vi prater. Nei, mors beste barn er han kanskje ikke. Han fester en del gjør han ja, har perching i tunga og det der. Han er ikke en av de dere havy-mettel type med langt hår, sort kledd og pearchinger. Han har mørk brunt kort hår, og er mer rapper typen tenker. Og noen ganger. Dessverre drikker han en del noen ganger for det at han er så deprimert og nedfor. Han har hat selvmords tahnker, og han har kuttet seg også. Han var helt desperat for en tid til bakke. Heldigvis var jeg der for han og støtte han gjennom det. Han hadde det helt jævelig og han følte at det kunne var jeg som brydde meg om han. Og etter at han ble kjent med meg, så har han betrodd seg at han har begynt å føle seg litt bedre. Han er veldig følsom og han har opplevd veldig mye. Han har hat en veldig vond barndom som han har snakket ut med meg om + en del annet vondt. Jeg kan si at jeg ikke liker faren hans….Han er en veldig kjekk fyr, men han sier helle tidene at han er drit stygg. G det hjelper ikke hvor mange ganger jeg sier til han at han er drit kjekk sier han, han kommer aldri til å tro meg uansett. Faren hans har fortalt han vær dag sidne han var liten at han er stygg og lignende. Så det er ikke rart han er som han er, lit opprører og veldig selvstendig. Jo flere råd og tanker jeg får jo bedre! Så fortsett og svar. FireHeart 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/#findComment-940536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
osloadonis Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei Osloadonis! Takk for svaret. Jeg kjenner egenlig godt til gutter, men det er mer på venne fronten. Har helt siden jeg var liten hat gutter som bestevenner, og det var gutter jeg gikk med og vill være med. Jeg går mye sammen med søskenbarn(gutter) så å si vær helg, vet at det seff er annerledes da. Er helst noen av dem jeg vill finne på noe sammen med. Vi har det alltid gøy sammen, så jeg kommer egentlig godt overens med gutter. Blidt kjent med venner av dem igjen å,selv om igjen av dem har interessert meg på den måten. Det er bare et problem for meg at jeg er upopulær av en eller anene grunn og at folk har feil oppfating av hvordan jeg er. Ikke gøy og hør en som en ikke en gang har sakt hei til en kalle deg en idiot/raring. Han har også hjulpet meg veldig med bedre selvtillit og selvfølelse. Jeg syntes selv jeg var drit stygg før. Men han har fått meg till å innse, hei jeg er da ikke så verst. Jeg er blond, blå øyne, slank(47-48kg) og 164 cm. Har aldri i mitt liv slanket meg og spiser det jeg vill når jeg vill. Jeg har jo hatt mine tanker om hva han egentlig vill og det der, tenker mye. Jeg er nemmelig en sikkelig tenker, kan sitte i times vis og gruble og fundere. Nå for tiden er det han jeg tenker på. Jeg har lyst til å bli sammen med. Men og jeg tør liksom ikke helt spør han om han vill bli sammen med meg heller. Er egentlig ganske sjenert av meg, men med han har jeg tort og si akkurat det jeg mener. Aldri åpne meg så opp for noen. Tort og si rett ut det jeg virkelig mener og vill liksom, uten at det er flaut eller at jeg stokker sammen orda så det bare blir rott. Jeg er tidligere mobbe offer, og har slitte en del med det. Sex ar ikke det vi sitter og prater om helle tiden. Tvert i mot. En gang klarte vi og sitte i 2 timer og diskutere mat! Jeg skjønner ikke hvordan vi klarte det, og praten gikk i ett helle tiden. Som den alltid gjør når vi prater. Nei, mors beste barn er han kanskje ikke. Han fester en del gjør han ja, har perching i tunga og det der. Han er ikke en av de dere havy-mettel type med langt hår, sort kledd og pearchinger. Han har mørk brunt kort hår, og er mer rapper typen tenker. Og noen ganger. Dessverre drikker han en del noen ganger for det at han er så deprimert og nedfor. Han har hat selvmords tahnker, og han har kuttet seg også. Han var helt desperat for en tid til bakke. Heldigvis var jeg der for han og støtte han gjennom det. Han hadde det helt jævelig og han følte at det kunne var jeg som brydde meg om han. Og etter at han ble kjent med meg, så har han betrodd seg at han har begynt å føle seg litt bedre. Han er veldig følsom og han har opplevd veldig mye. Han har hat en veldig vond barndom som han har snakket ut med meg om + en del annet vondt. Jeg kan si at jeg ikke liker faren hans….Han er en veldig kjekk fyr, men han sier helle tidene at han er drit stygg. G det hjelper ikke hvor mange ganger jeg sier til han at han er drit kjekk sier han, han kommer aldri til å tro meg uansett. Faren hans har fortalt han vær dag sidne han var liten at han er stygg og lignende. Så det er ikke rart han er som han er, lit opprører og veldig selvstendig. Jo flere råd og tanker jeg får jo bedre! Så fortsett og svar. FireHeart som om du har fått "morsfølelser" dor denne gutten, mange jenter er slik. De føler omsorg og kjærlighet for en de synes synd på og vil hjelpe...så blander de denne følelsen med forelskelse. Det er jo nettopp derfor jenter oppsøker tøffe gutter/menn som kanskje har hatt eller har problemer, så tror jentene at de kan hjelpes..dette er jo ikke noe nytt. Det er jo slik med løshunder også, du synes selvfølgelig synd på dem, men du kan ikke ta dem med hjem, for du vet aldri hva den har opplevd eller hva som sviver i hodet på den... Dette høres sikkert forferdelig ut, men det er fakta. Jeg har også masse kamerater som har hatt masse problemer i ungdommen, men kjærlighetsforhold eller masse foskjellige jenter kan ikke fikse dette. De sliter alle i dag i sine forhold på grunn av deres bakgrunn. Og sånn som du beskriver deg selv, så tror jeg ikke du har noen problemer når alt kommer til alt med å finne deg kjæreste. Ting tar tid, du er kun 17 år(hvis jeg husker riktig) det finnes nok av gutter der ute, de fleste vil nok gi deg mye mindre problemer enn gutten du har funnet nå..Men det vil du nok ikke høre på.. Har du hørt om uttrykket "nice guys always finnish last" dvs. at det finnes nok av typer der ute som er i samme situasjon som deg, tidl. mobbeoffer kanskje som har dårlig selvtillit helt uten grunn..er det ikke riktig å prøve ut en av disse heller...Det kan til og med være at han du har funnet nå har vært en mobber..hvor gøy er det å tenke på...sannsynligheten er der, siden han har hatt så mye problemer hjemme, så er det som regel slike folk som blir mobbere. Nei, jeg ville nok bare ha beholdt denne gutten som en kamerat. Avstanden er det ikke noe å gjøre med, dere får fortsette som venner på chatten...det er i alle fall det lureste tror jeg..hva du gjør er opp til deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/#findComment-940958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FireHeart Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 som om du har fått "morsfølelser" dor denne gutten, mange jenter er slik. De føler omsorg og kjærlighet for en de synes synd på og vil hjelpe...så blander de denne følelsen med forelskelse. Det er jo nettopp derfor jenter oppsøker tøffe gutter/menn som kanskje har hatt eller har problemer, så tror jentene at de kan hjelpes..dette er jo ikke noe nytt. Det er jo slik med løshunder også, du synes selvfølgelig synd på dem, men du kan ikke ta dem med hjem, for du vet aldri hva den har opplevd eller hva som sviver i hodet på den... Dette høres sikkert forferdelig ut, men det er fakta. Jeg har også masse kamerater som har hatt masse problemer i ungdommen, men kjærlighetsforhold eller masse foskjellige jenter kan ikke fikse dette. De sliter alle i dag i sine forhold på grunn av deres bakgrunn. Og sånn som du beskriver deg selv, så tror jeg ikke du har noen problemer når alt kommer til alt med å finne deg kjæreste. Ting tar tid, du er kun 17 år(hvis jeg husker riktig) det finnes nok av gutter der ute, de fleste vil nok gi deg mye mindre problemer enn gutten du har funnet nå..Men det vil du nok ikke høre på.. Har du hørt om uttrykket "nice guys always finnish last" dvs. at det finnes nok av typer der ute som er i samme situasjon som deg, tidl. mobbeoffer kanskje som har dårlig selvtillit helt uten grunn..er det ikke riktig å prøve ut en av disse heller...Det kan til og med være at han du har funnet nå har vært en mobber..hvor gøy er det å tenke på...sannsynligheten er der, siden han har hatt så mye problemer hjemme, så er det som regel slike folk som blir mobbere. Nei, jeg ville nok bare ha beholdt denne gutten som en kamerat. Avstanden er det ikke noe å gjøre med, dere får fortsette som venner på chatten...det er i alle fall det lureste tror jeg..hva du gjør er opp til deg. Takk for svar,jeg vet at jeg bare er 17. Og kjæreste kommer vell...jeg kommer ikke til og gi slipp på han.Jeg får se hvordan det går ivertfall. Savner veldig en kjæreste.Og for meg vet jeg at det vill bli vannskelig,er vedlig upopulær av grunner jeg ikke vet.Og rykter blir spreed.Veldig moro og bli sport om jeg har blitt sammen med en i 7 klasse. Nei fyss! Er desutten en anne gutt jeg liker godt også. Ikke så mye som han dette gejelder men. Han går på min skole og er 18 år. Og han er sjenrt og har dårlig selvtilit,selv om han er kjekk og alt det. Jeg får se hvordan dette virvaret ender. Uansett takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/#findComment-941892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hhhhhhhh Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Høres ut som en som vil utnytte deg! ikke møt ham alene første gang, hvertfall! jeg var også bekymra før jeg hadde kysset noen og før jeg hadde hatt sex. Men kyssing kommer helt normalt, det er ikke vanskelig! guttene leder an, bare følg tunga hans! Det er lett. Sex er også lett...la ham lede an første gang, så kan du kanskje ri han når du blir litt mer erfaren og sikker i sexlivet. Men vær forsiktig, det er mange som vil utnytte deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/#findComment-944152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NorwegianButterfly Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Høres ut som en som vil utnytte deg! ikke møt ham alene første gang, hvertfall! jeg var også bekymra før jeg hadde kysset noen og før jeg hadde hatt sex. Men kyssing kommer helt normalt, det er ikke vanskelig! guttene leder an, bare følg tunga hans! Det er lett. Sex er også lett...la ham lede an første gang, så kan du kanskje ri han når du blir litt mer erfaren og sikker i sexlivet. Men vær forsiktig, det er mange som vil utnytte deg! Hei, nei jeg skall ikke møtte han alene føreste gangen, såpas iq har jeg hehe. Når vi møttes førstegangen så blir det blir med en vennine eller fetteren min. Det blir nokk med fetteren min, føler meg trygg sammen med han. Han er høy og veltrent, ikke en som man kødder med hehe. Og vis d her er noe tull kommer fetteren min til og bli drit sur på han, ville ikke likt å være han da nei….Jeg skall være forsiktig, vet at det finnes en del idioter der ute. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/#findComment-944190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NorwegianButterfly Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hei, nei jeg skall ikke møtte han alene føreste gangen, såpas iq har jeg hehe. Når vi møttes førstegangen så blir det blir med en vennine eller fetteren min. Det blir nokk med fetteren min, føler meg trygg sammen med han. Han er høy og veltrent, ikke en som man kødder med hehe. Og vis d her er noe tull kommer fetteren min til og bli drit sur på han, ville ikke likt å være han da nei….Jeg skall være forsiktig, vet at det finnes en del idioter der ute. ops,er meg FireHeart hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147805-f%C3%B8rste-gang-mer-langt/#findComment-944191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.