Gå til innhold

Den kan bare finne på å "dø" under akten...

Anbefalte innlegg

Gjest Skremt kone
Skrevet

En gang imellom så dør penisen til mannen min midt under akten. Dvs den går fra å være stiv, til slapp, til at vi må avslutte der og da. Han har ikke kommet da heller. Når dette har skjedd, er det ikke mulig med noen slags form for gjennopplivning. Den er død, orker ikke mer.

Tror ikke det er noen feil med lysten akkurat. Mannen min synes det er kjempe pinlig.

Hva kan dette være? Kan det være en form for begynnende impotens eller? Er det mulig å gjøre noe for dette?

hilsen litt skremt kone

Gjest Pricilla
Skrevet

Har dere prøvd å ta en pause hvor dere bare koser/kysser og tar litt her og der, og så suger du han? Funker ikke det så vet jeg sannerlig ikke...

er han gammel da? Stresset? Deprimert? Mange bekymringer?

Gjest Skremt kone
Skrevet

Har dere prøvd å ta en pause hvor dere bare koser/kysser og tar litt her og der, og så suger du han? Funker ikke det så vet jeg sannerlig ikke...

er han gammel da? Stresset? Deprimert? Mange bekymringer?

Det finnes ingen logisk grunn til hvorfor penisen bare blir slapp sånn plutselig.

Vi kysser og koser og slikt hele tiden, og jeg kjæler med penisen hans, noe han nyter til det fulle. Hverken jeg eller han kan gjøre noe som helst for å få den opp igjen. Hverken suging, runking, beføling, kyss eller annet...

Han er bare i begynnelsen av 30-årene sine, og jeg kan ikke tenke meg at det er stress eller andre psykiske årsaker til at den bare dør?

Det er bare så merkelig. For han får det jo til ellers. Men det går fort for han, og han klarer aldri å holde ut lenger enn at det går for ham en gang. Penisen hans vil bare ikke. Egentlig går dette en del utover sexlivet vårt, selv om det er godt når det først står på...

Skrevet

Dette er lite å bli skremt av. Dette kan skje menn i alle aldre og i alle sammenhenger. Dette kan gå over og komme igjen. Med andre ord lite å bekymre seg over.

Det eneste dere, og spesielt du, skal være forsiktig med er å ta dette for tungt og vise bekymring for det. Jo mer poeng du gjør ut av dette jo verre blir det for han.

Jeg tror de fleste menn opplever dette av og til i livet. Jeg mener det er lite å bry seg om, så lenge det ikke vedvarer i årevis. Jeg mener også at det er så mange andre måter å tilfredsstille en kvinne på, som er helt topp for begge, at en manglende stiv en burde ikke være det største problemet en stund.

Legg opp løpet litt annerledes, ha litt lenger forspill og knull raskere, så kanskje han også kommer før han blir slapp.

Du kan jo få din tilfredsstillelse før selve samleie begynner.

Jo oftere dette skjer for han og jo mer fokus dere begge har på dette, jo større er sjangsen for at det skjer. Da kommer prestasjonsangsten også

Skrevet

Du sier det ikke er noen logisk forklaring.. For håpe det da.. Han *kan* være utro.. enten med andre.. eller med seg selv :-) Det siste er det jo en del damer som ikke forstår/tolererer.

Eller du rett og slett er "uheldig".. Ofte er det jo oss "gutta" som klager over lite futt i "damene"..Men det finnes "gutter" (over 40 også) som ikke blir slapp etter å ha "kommet".. og som ikke er altfor "kjappe i avtrekket".. og som gjerne klarer både 2 og 3 ggr. på "en stå"..

Skrevet

Jesus maria, ikke si at den 'dør', da...

*blek selv om jeg er kvinne*

Skrevet

Det finnes ingen logisk grunn til hvorfor penisen bare blir slapp sånn plutselig.

Vi kysser og koser og slikt hele tiden, og jeg kjæler med penisen hans, noe han nyter til det fulle. Hverken jeg eller han kan gjøre noe som helst for å få den opp igjen. Hverken suging, runking, beføling, kyss eller annet...

Han er bare i begynnelsen av 30-årene sine, og jeg kan ikke tenke meg at det er stress eller andre psykiske årsaker til at den bare dør?

Det er bare så merkelig. For han får det jo til ellers. Men det går fort for han, og han klarer aldri å holde ut lenger enn at det går for ham en gang. Penisen hans vil bare ikke. Egentlig går dette en del utover sexlivet vårt, selv om det er godt når det først står på...

Bruker han medisiner?

Kan hende han har opparbeidet seg et litt stresset forhold til sex og til egen prestasjon.

Som regel vil kanskje problemet være i begynnelsen og ikke midt i samleiet. (?)

Har han ingen smerter eller problemer med vannlating?

Kanskje bør han undersøkes hos lege?

Gjest Skremt kone
Skrevet

Jesus maria, ikke si at den 'dør', da...

*blek selv om jeg er kvinne*

hehe...

beklager da, fant egentlig ikke et annet mer passende ord

*blek og fnisende*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...