Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et barn på 18,5 måneder. Hun er trygg og god. Faren hennes flyttet ut da hun var 7 måneder og de har et flott forhold og hun er hos han 2 til 3 ganger i uken (mest to). Det meste jeg har vært borte fra henne er 2 netter. Men nå nærmer jo sommeren seg og faren hennes har jo selvfølgelig også lyst å ha ferie med henne. Er det greit at han har henne i en uke? Føler at det blir feil og nekte ham det, han er tross alt faren hennes og de har et nært forhold. I juli er hun da 19,5 måneder. Tror dere det er greit at jeg er borte fra henne i en uke? Kommer til å bli grusomt...

Skrevet

Jaha. Hvem er det grusomt for? Deg, ikke sant?

Stikk fingeren i jorda, og innse at du ikke har eiendomsrett på din datter. Hun trenger også en sterk, oppegående og interessert far. Ved å agitere konflikter, som samværsnekt vil være, er det ødeleggende for dere alle.

Gi de to en sjanse til å ha en liten ferie sammen uten å sette egen interesse først.

Skrevet

Stikk fingeren i jorda, og innse at du ikke har eiendomsrett på din datter. Hun trenger også en sterk, oppegående og interessert far. Ved å agitere konflikter, som samværsnekt vil være, er det ødeleggende for dere alle.

Gi de to en sjanse til å ha en liten ferie sammen uten å sette egen interesse først.

I all verden! Er du helt idiot, eller? Jeg vil jo at han skal reise på ferie med henne, jeg. Skjønner ikke hvordan du kan misforså dette innlegget, jeg berømmer jo det gode forholdet de har. Hennes far og jeg har det beste forhold og samarbeider perfekt. Men vi har begge hørt at man ikke skal være borte fra et så lite barn for lenge - så spørsmålet i innlegget var egentlig fra oss begge.Du skylder meg en unnskyldning, din bråkmaker!

Skrevet

I all verden! Er du helt idiot, eller? Jeg vil jo at han skal reise på ferie med henne, jeg. Skjønner ikke hvordan du kan misforså dette innlegget, jeg berømmer jo det gode forholdet de har. Hennes far og jeg har det beste forhold og samarbeider perfekt. Men vi har begge hørt at man ikke skal være borte fra et så lite barn for lenge - så spørsmålet i innlegget var egentlig fra oss begge.Du skylder meg en unnskyldning, din bråkmaker!

Men det er jo bare du som blir borte da.Barnet har jo pappan sin der og dèt skulle vel være bra nok?

Skrevet

Tror du trenger en uke ferie alene, jeg, så kanskje du ikke blir så oppfarende etterpå...

Jeg synes Craven er inne på noe, og ut fra slik du faktisk formulerte spørsmålet ditt kan du ikke forvente at vi skal lese tanker heller.

monique1365380367
Skrevet

Hei!

Så lenge barnet har en fin kontakt med sin far, mao trygg! så tror jeg en uke burde gå greit.....

Har selv reist vekk fra mine barn da di var små, og da har dem vært hos besteforeldre som dem har vært trygge på, og som igjen har kjent mine barns rutiner!

Og det har gått kjempefint!

Gjest Pricilla
Skrevet

Jøsses! Synes heller det er du som er litt på hugget...

Det sies at man ikke skal væøre borte fra et barn så lenge ja, men barnet er jo med faren sin.. Og hun er like mye hans som din.

Selvfølgelig blir det hardt å være borte fra henne så lenge, men det går nok bra for alle tre skjønner du. : )

Er greit at ungen lærer å "bo" med faren sin fra hun er liten og ikke bare være der på dagsbesøk - det blir ikke det samme.. jeg har bare vært hos faren min annen hver helg i alle år og føler at jeg ikke kjenenr faren min ordentlig ennå og jeg er 23 år.. Så best å hoppe i det, selv om det er vanskelig for mor å slippe taket..: )

Skrevet

Jøsses! Synes heller det er du som er litt på hugget...

Det sies at man ikke skal væøre borte fra et barn så lenge ja, men barnet er jo med faren sin.. Og hun er like mye hans som din.

Selvfølgelig blir det hardt å være borte fra henne så lenge, men det går nok bra for alle tre skjønner du. : )

Er greit at ungen lærer å "bo" med faren sin fra hun er liten og ikke bare være der på dagsbesøk - det blir ikke det samme.. jeg har bare vært hos faren min annen hver helg i alle år og føler at jeg ikke kjenenr faren min ordentlig ennå og jeg er 23 år.. Så best å hoppe i det, selv om det er vanskelig for mor å slippe taket..: )

Hun sover hos sin far to til tre netter i uken og har gjort det siden hun var 8 mnd, og det går helt fint.

Skrevet

Blir du lett sinna eller?

I innlegget skriver du at det blir grusomt at hun er borte fra deg. Javel. For hvem er det grusomt? Deg eller henne? Jo, deg - fordi hun har det godt hos sin far.

Hun er jo ikke "vekke" - hun er hos sin far, som er hennes andre forelder. Ei uke - syv dager - er så kort tid at jeg ikke begriper at du ikke makter å være alene for en slik periode.

Slapp heller av. Nyt solen og livet, du.

Skrevet

Ja, det går helt sikkert fint.

Jeg reiste bort en uke da sønnen min var 15 måneder. Han var hjemme med pappaen. Ikke noe problem.

Kos deg med friuken, og lad opp batteriene til hun kommer tilbake.

Skrevet

Blir du lett sinna eller?

I innlegget skriver du at det blir grusomt at hun er borte fra deg. Javel. For hvem er det grusomt? Deg eller henne? Jo, deg - fordi hun har det godt hos sin far.

Hun er jo ikke "vekke" - hun er hos sin far, som er hennes andre forelder. Ei uke - syv dager - er så kort tid at jeg ikke begriper at du ikke makter å være alene for en slik periode.

Slapp heller av. Nyt solen og livet, du.

Joda, jeg makter selvfølgelig det. Blir bare litt rart og annerledes - grusomt, var kanskje et sterkt ord. Men som sagt, man hører så forskjellig om hvordan man skal takle seperajoner over flere dager fra et så lite barn, så vi lurte begge på hvordan vi skulle gjøre det da vi ikke vil gjøre noe "galt" i forhold til henne. Når hun blir eldre, skal hun også være mer hos far, men vi har blitt rådet til samværsformen vi har til hun er ca.3 år.

Skrevet

Herregud, såpass får du da tåle!

Skrevet

Svært så aggresiv du var da!!

Skrevet

Det går nok helt fint. Min gutt skal være 3 uker sammenhengende hos faren sin i sommer (han er snart 4 år). Jeg har aldri vært fra han sålenge før. Men jeg vet at han har det helt fint hos faren. Dessuten begynner han jo å bli stor gutt. Så jeg blir å ringe dem en gang i uka. Det må bare faren finne seg i (han ringer aldri hit selv). Slapp av og kos deg den uka du har fri. De kommer sikkert til å kose seg max ilag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...