Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Saunavirksomhet handler vel om høl i veggen?

*urk*

Ikke nødvendigvis, men det er liksom mannlig seksualitet uten så mange hemninger. Ser ikke så lett for meg kvinner holde på sånn ;-)

Vet ikke helt hva jeg synes om det, men jeg heller vel mot å være ganske negativ. Både p.g.a. sykdommer, tror ikke unge mennesker har godt av det og prostitusjon i miljøet.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

8

• morsan

3

• mil1365380270

3

• damedame

3

Gjest Big Mac

Hvordan man har levd og lever forteller bla om ens verdier og moralske standard.

For meg passer det best med en partner jeg har felles referanser med.

Helt konkret hadde jeg ikke engasjert meg i en krf-er eller frp-er (for å si det sånn), en med rulleblad utover parkeringsbøter og en hasjbot, en uten interesse for kunst, kultur og samfunn, en som har pult rundt på hva-som-helst, en økonomisk slask, en som er i ferd med å forlate gutterommet, en med vold på repertoaret, en egotripper... mye som spiller inn.

Jeg er definitivt romantiker, men realist nok.

Det er selvsagt lett å si, helt til du plutselig er stormende forelsket i en hasjrøykende, rundpulende KRFer, som foretrekker litt lett SM på gutterommet og fotball på TVen framfor et besøk på Black Box, og som fortsatt sliter med nedbetalingen av saksomkostningene etter forrige julebord.

Men som bare har sååååå skjønne øyne... ;-)

(Jada, det er meg jeg snakker om).

Det er selvsagt lett å si, helt til du plutselig er stormende forelsket i en hasjrøykende, rundpulende KRFer, som foretrekker litt lett SM på gutterommet og fotball på TVen framfor et besøk på Black Box, og som fortsatt sliter med nedbetalingen av saksomkostningene etter forrige julebord.

Men som bare har sååååå skjønne øyne... ;-)

(Jada, det er meg jeg snakker om).

Skjønne øyne, sa du?

Hasjrøyking med måte er greit (som jeg sa).

Menneh.. fotballplakater på Rommet, jesus maria...

Ok, veie for og imot, hm.

Et viktig kriterium for meg som ikke er noe teatermenneske: Filmsmak! Filmsmak?

Ville ikke likt å vite hvor fantastisk forelsket hun var i den og den, og hvilke fantastisk sexliv de hadde. Jeg vil jo tross alt selv være i særstilling på det området for henne ;)

Kjønn på tidligere partnere har ingen betydning.

Fengselstraff behøver ikke bety at man er et vondt eller dårlig menneske. Jeg ville hatt foranledningen til oppholdet, og forhåpentligvis hatt forståelse for kjærestens handlinger.

Antall forhold og varigheten på dem, og hvorfor de tok slutt synes jeg er veldig essensielt å vite.

Antall ons spiller mindre rolle.

Ellers ville jeg jo vite alt som gjør at jeg blir kjent med dama. Livshistorien - men da altså uten detaljer og mye snakk om tidligere parforhold.

Gjest i går

Jeg synes fortiden til partneren min har noe å si.

Jeg ville vært skeptisk til en jente som hoppa av Ottar eller Vigrid 1 måned før vi ble sammen.

Hvor mange ONS hun har hatt når hun har vært singel hadde jeg dog driti langt i. Det sier ingenting om henne som person hvorvidt hun har hatt sex med 2 eller 30 personer i løpet av de 3 årene hun var singel.

Jeg ville også vært skeptisk til en jente på 27 som i løpet av de siste 10 årene har vært involvert i 5 seriøse forhold. Det ville fortalt meg at denne jenta tok lett på det å hoppe inn i et forhold.

Jeg synes det og ta lett på forhold er langt mer negativt enn om hun har pult 40 stykker de siste 10 årene.

Jeg ville også vært skeptisk til jenta dersom hun hadde feid over andre mens hun var sammen med noen.

I tillegg ville jeg hatt problemer med en jente som snakket dritt om samtlige av sine ekser.

Det jeg nevner over er ting jeg føler sier noe om jenta.

Hvor mange ONS hun har hatt sier dog ikke en lyd om jenta, altså ville det ikke betydd noe fra eller til hvor mange hun hadde hatt.

Det gjør meg dog ingenting å vite det. Hvor mange man tidligere har hatt faller ofte naturlig inn i en eller annen samtale man en eller annen gang har, og ikke faen om jeg er en som sitter og sier "nei, du... det vil jeg ikke snakke om. Fortid er fortid".

Det bør tross alt være mulig å snakke om fortiden sin uten å skamme seg over den, og ONS betyr ingenting.

Ikke enig i at antall ONS ikke sier noe om personen. Det gjør det definitivt!!

At en person har mange betyr at den personen er annerledes enn en person med få. De to har ulike verdier og ulike måter å leve livet på. Andre holdninger til sex og følelser osv. Det betyr på ingen måte at den ene av de to er bedre enn den andre, bare at de er forskjellige. Og man velger gjerne en person som har litt lik tankegang som en selv, ikke sant?

Annonse

Det er kanskje det?!

Men hvorfor? Hadde kanskje blitt usikker om partneren hadde vanket i saunaer, fordi det er et miljø jeg ikke har tilgang til...?

Ellers er det jo ingen viktig forskjell. Bortsett fra at en som er bifil har flere mennesker man kan falle for. Men da stoler man ikke på partneren, og det er jo noe annet...

....men når du sier at du ikke bryr det om partnerens kjønn, så er det jo DU som ikke har spesielle preferanser om du ønsker deg mann eller dame, da, og DET er jo litt sjelden! ;-)

Men skjønner nå av ditt vsar nummer to at du trolig sikter til kjønn på partnerens TIDLIGERE partnere! :-)

Jeg vil heller si at noe annet enn at noe annet enn mil's svar er intolerant...

Den skjønte jeg ikke.....

Men poenget var jo at det som mil faktisk SKREV i sitt første innlegg - rent språklig - var at hun ikke bryr seg om SIN partners kjønn! :-)

Og det er jo noe helt annet enn om man godtar om ens nåværende partner har hatt bifil erfaring tidligere! ;-)

Den skjønte jeg ikke.....

Men poenget var jo at det som mil faktisk SKREV i sitt første innlegg - rent språklig - var at hun ikke bryr seg om SIN partners kjønn! :-)

Og det er jo noe helt annet enn om man godtar om ens nåværende partner har hatt bifil erfaring tidligere! ;-)

Nåååå... :)

*blond*

Gjest papirtiger

Er det noe jeg virkelig lurer på så er det dette:

Du blir kjent med en person som er helt fantastisk. Kanskje så fantastisk at du blir kjæreste med personen. Du lærer å kjenne denne personen. Dere blir så godt kjent at du får et detaljert innblikk i denne personens sex-fortid. Og plutselig så er ikke denne personen så fantastisk lenger? Var du blind i begynnelsen..?

Er dette så viktig bør dere spørre om dette FØR dere blir kjærester!

Gjest Big Mac

Skjønne øyne, sa du?

Hasjrøyking med måte er greit (som jeg sa).

Menneh.. fotballplakater på Rommet, jesus maria...

Ok, veie for og imot, hm.

Et viktig kriterium for meg som ikke er noe teatermenneske: Filmsmak! Filmsmak?

Når det gjelder film, er det ingen som slår Van Damme, eller det er mange som slår Van Damme, men han slår altid tilbake, og hardere!

Så du mener det oppveier et aldri så lite fylleslagsmål eller 2 med påfølgende kasjott-opphold?

;-)

Gjest i går

Du blir kjent med en person som er helt fantastisk. Kanskje så fantastisk at du blir kjæreste med personen. Du lærer å kjenne denne personen. Dere blir så godt kjent at du får et detaljert innblikk i denne personens sex-fortid. Og plutselig så er ikke denne personen så fantastisk lenger? Var du blind i begynnelsen..?

Det er jo nettopp poenget mitt og da, at jeg ikke blir sammen med en person med en fortid jeg ikke kan takle. Man blir gjerne litt kjent da før man blir sammen, eller?

Sex snakker jeg åpent om, og sexuelle preferanser og tidligere partnere er ikke akkurat det siste som det blir pratet om nei..

Utenkelig for meg å ha blitt kjæreste med en jeg vet så lite om at jeg ikke vet det der..

Når det gjelder film, er det ingen som slår Van Damme, eller det er mange som slår Van Damme, men han slår altid tilbake, og hardere!

Så du mener det oppveier et aldri så lite fylleslagsmål eller 2 med påfølgende kasjott-opphold?

;-)

Neinei, Van Damme og sånt kan nok _ikke_ oppveie noe som helst. Overhodet ikke. Da er ihvert fall alt jeg forbinder med smak være ikke-eksisterende.

Du tøysa, ikke sant? :-)

Annonse

Gjest martin 34

Jeg er faktisk enig i noe av det som står i tråden lenger ned; at fortiden spiller en rolle for hva en kan forvente i fremtiden.

Og jeg er som deg opptatt av å bli kjent med den dama jeg skal dele livet med 100%. Jeg vil ikke bare kjenne deler av henne, men alt, fordi jeg tror det er viktig for forståelsen av enkelte reaksjoner og måter å være på.

å være spørrende til partnerens fortid tror jeg har mye for seg, uten å stille den andre for tredjegrads forhør..om du skjønner.

Jeg og dama mi har gått mange runder på det å bli kjent med hverandres fortid. Det har vært nokså smertefullt, i og med at jeg har en nokså mye mer utagerende seksuell fortid enn henne, men samtidig har vi lært oss å bli trygge på hverandre.

Så jo, jeg bryr meg veldig om min kjærestes fortid. Hadde jeg ikke visst, ville jeg heller ikke fridd til henne; noe jeg har planer om til helgen :-)

Så at enkelte ikke vil høre om fortidenm, tror jeg handler om frykt og en holdning som sier "det man ikke vet har man ikke vondt av". Vel, det er jeg jommen ikke enig i. Det er bnedre å vite, for deretter å kunne forstå eller iallefall respektere og godta partneren som han/hun er i dag.

Flott og interesant innlegg forressten.

Gjest martin 34

Godt poeng. Spør FØR dere blir kjærester eller tidlig, tidlig i forholdet. Da er det forsatt ikke så veldig hardt å evt bryte ut.

Forøvrig er det altfor mange som svever på en rosa sky i starten, fremfor å bygge et skikkelig forhold fra bunnen av. Joda, forelskelsen bør være der, men den blir sterkere jo sterkere forholdet blir.

Bli kjent FØR man velger å gå inn i et forhold.

Gjest Ugga Bugga

Jeg er faktisk enig i noe av det som står i tråden lenger ned; at fortiden spiller en rolle for hva en kan forvente i fremtiden.

Og jeg er som deg opptatt av å bli kjent med den dama jeg skal dele livet med 100%. Jeg vil ikke bare kjenne deler av henne, men alt, fordi jeg tror det er viktig for forståelsen av enkelte reaksjoner og måter å være på.

å være spørrende til partnerens fortid tror jeg har mye for seg, uten å stille den andre for tredjegrads forhør..om du skjønner.

Jeg og dama mi har gått mange runder på det å bli kjent med hverandres fortid. Det har vært nokså smertefullt, i og med at jeg har en nokså mye mer utagerende seksuell fortid enn henne, men samtidig har vi lært oss å bli trygge på hverandre.

Så jo, jeg bryr meg veldig om min kjærestes fortid. Hadde jeg ikke visst, ville jeg heller ikke fridd til henne; noe jeg har planer om til helgen :-)

Så at enkelte ikke vil høre om fortidenm, tror jeg handler om frykt og en holdning som sier "det man ikke vet har man ikke vondt av". Vel, det er jeg jommen ikke enig i. Det er bnedre å vite, for deretter å kunne forstå eller iallefall respektere og godta partneren som han/hun er i dag.

Flott og interesant innlegg forressten.

Et godt innlegg!

Det at jeg vet en del ting om fortiden til kjæresten min, gjør det enklere for meg å forstå hvorfor han handler som han gjør i dag. Det er et godt poeng!

Lykke til med frieri!

Hva?!? Liiiiker du ikke van damme? Kultursnobb!

;-)

Jeg har kun sett ham på bilder, faktisk. Ikke at det er noen prestasjon, man trenger ikke å ha cv med 'Oppfant kruttet' på for å neglisjere den slags.

Vet at du er cineast, så jeg tviler på at Van Damme henger på gutterommet :-)

Mens jeg babler om film ---jeg har kommet inn på et spor jeg ikke ser ut til å komme av, et spor der film handler om sci-fi, forfall, vold. Nå er det LENGE siden jeg så en romantisk film eller noe sånt.

Gjest Big Mac

Jeg har kun sett ham på bilder, faktisk. Ikke at det er noen prestasjon, man trenger ikke å ha cv med 'Oppfant kruttet' på for å neglisjere den slags.

Vet at du er cineast, så jeg tviler på at Van Damme henger på gutterommet :-)

Mens jeg babler om film ---jeg har kommet inn på et spor jeg ikke ser ut til å komme av, et spor der film handler om sci-fi, forfall, vold. Nå er det LENGE siden jeg så en romantisk film eller noe sånt.

Du kan jo kalle matrix II og III romantiske komedier, da har du kanskje ditt på det tørre?

Jeg har ikke fått med meg så mange filmer som jeg gjerne ville i det siste, men jeg sitter med følelsen av ikke å ha gått glipp av det helt store?

Hva jeg har fått med meg, er årets Charlie Kaufmann-film: Eternal Sunshine of a Spotless Mind. (Jim Carrey, Kate Winslet, Michel Gondry (dir)). Det bør treffe både sci-fi-definisjonen og forfall-begrepet, samtidig som det definitivt er en romantisk komedie, så det kan kanskje være et skritt på veien mot avvenning?

Du kan jo kalle matrix II og III romantiske komedier, da har du kanskje ditt på det tørre?

Jeg har ikke fått med meg så mange filmer som jeg gjerne ville i det siste, men jeg sitter med følelsen av ikke å ha gått glipp av det helt store?

Hva jeg har fått med meg, er årets Charlie Kaufmann-film: Eternal Sunshine of a Spotless Mind. (Jim Carrey, Kate Winslet, Michel Gondry (dir)). Det bør treffe både sci-fi-definisjonen og forfall-begrepet, samtidig som det definitivt er en romantisk komedie, så det kan kanskje være et skritt på veien mot avvenning?

:-)

Ikke spør meg. Jeg ser stort sett på hjemmekino.

Men i all verden, den har jeg ikke hørt om engang? Anbefaler du den?

Jeg mente for øvrig ikke å klage på mangel på romantiske filmer, men heller påpeke fakta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...