Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man hører mye om gutter og våte drømmer, men lite om jenter og våte drømmer.. Skriver dette innlegget for å se om andre har opplevd det samme som meg.

Det er ikke ofte jeg har disse våte drømmene, men de er veldig intense. Jeg drømmer at jeg har sex, eller at klitoris blir stimulert på en eller annen måte, og kjenner at det bygger seg opp mot orgasme. Like før jeg "er i mål" så våkner jeg, sprengkåt, og det eneste jeg kan tenke på er å "gjøre meg ferdig". Men når jeg begynner å ta på meg selv er det ikke noe spesielt godt. Akkurat som å ta på seg selv når en er alt annet enn kåt. Og den prikkende følelsen i underlivet blir svakere og svakere til den forsvinner helt... På en måte som om jeg kun inbilte meg at jeg var kåt. Var kåt i hodet men ikke "der nede", og så går det over. Andre som har opplevd lignende?

monique1365380367
Skrevet

ja, ganske ofte.....men jeg blir som oftest ferdig i drømmen da......Det er nok helt normalt!

Skrevet

ja, ganske ofte.....men jeg blir som oftest ferdig i drømmen da......Det er nok helt normalt!

Hei, du er heldig som blir ferdig. Jeg har mange våte drømmer, men våkner alltid med en hard en. Det er kjipt da. Har faktisk våknet av at jeg ble fuktig i trusa, jeg kom mens jeg sov. Det var faktisk utrolig deilig.

Gjest aperetif
Skrevet

Jeg har det også slik ved "våte" drømmer. En gang drømte jeg til det gikk for meg. Det var mens jeg var gravid, kanskje gjorde den økte blodgjennomstrømingen som er i området sitt til at jeg fikk orgasme?

Ellers elsker jeg at elskeren min vekker meg med å ta meg, når det sammenfaller med mine drømmer er det DEILIG!

Skrevet

Det er helt naturlig og riktig. Når vi drømmer om natten så reagerer kjønnsorganene på samme måte som når vi er kåte.

Slik holdes seksualfunksjonen ved like selv om en ikke praktiserer sex. Flott, ikke sant!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...