Gå til innhold

Flott sex, men..uten orgasme?

Anbefalte innlegg

Gjest Hinday
Skrevet

1. Jeg er ei jente som har regelmessig sex med typen min, som jeg er veldig glad i og føler med trygg med. Vi har god sex, først forspill hvor vi suger/runker og slikker/fingrer hverandre, og så selve samleiet hvor vi holder på til han kommer og så slikker han meg til jeg kommer. Det fungerer for oss begge. Men vi skulle likevel ønske at jeg også kunne komme under samleiet. Det har skjedd kun 2 ganger. For hver gang når jeg tror at jeg kommer, går det ned igjen, og jeg kommer ikke. Og hvis vi gjør det uten kondom, og jeg kjenner at jeg muligens kommer, kommer han også, og da må han trekke seg ut.

Da jeg kom de 2 gangene, gikk jeg på p-piller og vi brukte ikke kondom. Pga jeg vil vente på "normal" mens, bruker vi kondom nå. Hvordan kan jeg også komme under samleiet? Uten å fingre meg selv, for det pleier vi også å gjøre. Men jeg vil komme vaginalt. . Er det noe han kan gjøre med penisen sin for å gjøre det bedre for meg?

2. Jeg tror faktisk ikke at jeg kan komme med kondom, for det minsker følelsen og gjør det nesten ubehagelig pga "plasten". Det minsker forresten følelsen for han også, noen ganger blir han helt slapp og må runke seg selv for å komme opp igjen, og noen ganger går det faktisk ikke. Hva skjer?

3. Det kommer jo veldig an på hurtighet og hvor langt forspill vi har hatt, men vi har samleie i ca 20 minutter. Har lest at noen kan holde på i flere timer. Hvordan går det? Det kunne jeg aldri greid, tror jeg. Holder vi på mer enn ca 20 min blir jeg sår og får vondt. (?!) Har også lest at orgasmer kan vare i flere minutter. Hvordan? Den orgasmen vil jeg gjerne oppleve...

Klem fra en som vil nyte sex til det lengste :)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg syntes at det høres ut som om du problematiser noe som er helt bra!

Dere har bra sex, dere prøver forskjellig metoder. Du kan få orgasme på spesielle måter, men ikke på alle måter.

Jeg syntes du heller bør nyte kjærligheten og begjæret!!!

Alt er da i sin sjønneste orden.

Det er ikke rart folk føler seg utilstrekkelige, når kun det perfekte er godt nok...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...