Gå til innhold

Livmorkreft i ung alder etter graviditet?

Anbefalte innlegg

Jeg har en baby på 7 måneder. I det siste har jeg hatt smerter i buken/bikinilinjen, som må skyldes ett eller annet i forplantningssystemet.

Noen har fortalt meg at det kan være alvorlig, kanskje livmorkreft eller noe i den retningene. Kan man få det når man bare er 25 år? Og hva er kjennetegn for dette? Jeg har konstante "mage"-smerter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14799-livmorkreft-i-ung-alder-etter-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men jeg må være litt direkte:

"Noen har fortalt meg at det kan være alvorlig, kanskje livmorkreft eller noe i den retningene. Kan man få det når man bare er 25 år? Og hva er kjennetegn for dette? Jeg har konstante "mage"-smerter."

Selvfølgelig kan du få kreft når du er 25 år og hvis du er redd for at smertene kan være tegn på noe farlig bestiller du time hos legen din!

Ja, lompa, jeg har hatt mensen flere ganger siden fødselen (3).

Har det noe å si?

Det jeg tenkte på var at det kanskje rett og slett var noe så uskyldig som at mensen var i ferd med å komme igjen. For noen kan det innebære en periode med smerter.

Av og til har en jo en del smerter i underlivet uten at det er noe i veien og uten at en finner en forklaring også.

Jeg er temmelig sikker på at det er en "ufarlig" forklaring på smertene dine, men om du er bekymret bør du gå til lege.

Åsa Prebensen, Jordmor

Livmoderkreft är ovanligt i 25 års åldern. Du skall ändå ringa din doktor för en undersökning, då det inte är bra att gå runt med konstanta magsmärtor. En livmoderinfektion feks kan ge svåra smärtor och skall behandlas. Ring din doktor, så får du snart reda på vad dina smärtor beror på. Lycka till!

Annonse

Åsa Prebensen, Jordmor

Livmoderkreft är ovanligt i 25 års åldern. Du skall ändå ringa din doktor för en undersökning, då det inte är bra att gå runt med konstanta magsmärtor. En livmoderinfektion feks kan ge svåra smärtor och skall behandlas. Ring din doktor, så får du snart reda på vad dina smärtor beror på. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...