Gjest allenickerjotatt Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Hei jeg er en gutt på 17 år. Jeg har litt trang forhud, er dette noe jeg burde gjøre noe med, i så fall hva? det er ikke noe stort problem enda, men det kan vel bli det, i hvert fall når jeg debuterer seksuelt 0 Siter
Fabio1365380666 Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 det kommer litt an på hvor trang den er... dersom den bare er litt stram kan du vide den ut med strekkeøvelser. Slik var det for meg og nå går det helt fint. Det ble faktisk bedre da jeg debuterte seksuelt for då var det litt mer action Har hørt om en kortisonsalve som visstnok skal hjelpe, men den ville ikke min lege anbefale. Dersom den skulle være skikkelig stram kan problemet løses med ett lite inngrep som bare tar noen minutter, de lage ett lite snitt i forhuden slik at den blir løsere. Hvis du er plaget av det kan du alltids ta det opp med en lege og eventuelt får en henvisnong videre, men prøv å strekke litt først... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.