Gå til innhold

Trang forhud

Anbefalte innlegg

Gjest allenickerjotatt
Skrevet

Hei jeg er en gutt på 17 år. Jeg har litt trang forhud, er dette noe jeg burde gjøre noe med, i så fall hva?

det er ikke noe stort problem enda, men det kan vel bli det, i hvert fall når jeg debuterer seksuelt

Fabio1365380666
Skrevet

det kommer litt an på hvor trang den er... dersom den bare er litt stram kan du vide den ut med strekkeøvelser. Slik var det for meg og nå går det helt fint. Det ble faktisk bedre da jeg debuterte seksuelt for då var det litt mer action :P

Har hørt om en kortisonsalve som visstnok skal hjelpe, men den ville ikke min lege anbefale. Dersom den skulle være skikkelig stram kan problemet løses med ett lite inngrep som bare tar noen minutter, de lage ett lite snitt i forhuden slik at den blir løsere. Hvis du er plaget av det kan du alltids ta det opp med en lege og eventuelt får en henvisnong videre, men prøv å strekke litt først...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...