Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært smugtitter her inne en god stund og jeg ser det er mange nye navn siden sist. Var lenge aktiv her og for de som husker "Januarklubben 2002" så var jeg en av de. Men fikk alså et gledelig avbrekk i januar 2002.

Vi er nå godt igang med søskenforsøk (har en jente på 2 år). Jeg sier bare til alle dere som prøver...... det er håp, så bare stå på ( selv om det er veldig tungt innimellom).

Etter jenten vår har jeg hatt ett fryseforsøk pluss et vanlig. På det siste forsøket fikk jeg mensen på rugedag 8. Jeg er nå på rugedag 7 og jeg synes dette er forferdelig spennende. Kan nesten ikke huske at jeg var så spent sist. Er sikker på at mensen skal komme når som helst (noe som er mye psykisk tror jeg). "Problemer" er vel at jeg har nesten ingen symptomer.

Det jeg lurer på er om dere har noe erfaringer med om hvor lenge etter innsettning det er vanlig at mensen kommer ? Kan jeg risikere at jeg ikke får mensen i det hele tatt, men at blodprøven er negativ.

Så en ting til..... Jeg må hele tiden på do... det kommer bare dråper, men kan dette være et tegn...???

Takker for sist til dere som husker meg og er takkmenlig for svar fra dere alle...

God forsommer hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148024-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

camilla1234

Hei!

Mener jeg husker nicket ditt. Jeg hadde et negativt forsøk i des 2001 og et positivt i mars 2002.

Jeg hadde nicket "conzy".

Vi skal ha søsken forsøk i juli!

Tror jeg fikk mens ca 10 - 12 dager etter innsetting første gangen. Husker jeg hadde en merkelig metallsmak i munnen før jeg testet, da jeg ble gravid.

Krysser fingrene for at dette går rette veien!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148024-hei-alle-sammen/#findComment-942551
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...