Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min telefon er ødelagt, så inntil videre tenkte jeg å bruke en gammel jeg har liggende. Problemet er bare at jeg ikke kan huske sikkerhetskoden. Er det noen som vet hvor jeg kan få opphevet denne? Har sett på nettsidene til Netcom og Nokia, men fant ikke noe.

Skrevet

http://www.unlock.no/index.php

Kansje denne linken kan være til hjelp?

Ps du fikk den ikke av meg;)

Takk for hjelpen! Ikke spør hvordan jeg klarte å få innlegget til å havne på samliv... Går litt fort innimellom... :)

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Takk for hjelpen! Ikke spør hvordan jeg klarte å få innlegget til å havne på samliv... Går litt fort innimellom... :)

Har skjedd med meg og:)

Skrevet

Et typisk Samlivs-spørsmål...

Ja, ikke sant! ;)

petter smart
Skrevet

Et typisk Samlivs-spørsmål...

Kanskje hun vil inn på samboerens telefon, men denne har en sikkerhetskode......

Skrevet

Sikkerhetskoden (PIN kode) følger det lille kortet (SIM kortet) som du skal legge inn i mobilen.

mao. koden er den samme..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...