Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden jeg nå snart forlater dol, drister jeg meg til å sende inn et siste spørsmål. Det er rettet til dere damer som har sex med menn.

Klør det ikke voldsomt når en manns hårete lår ligger inntil deres?

Hvordan er det å kysse en hårete rygg? Hvilke ord vil du bruke for å beskrive det?

Hvordan er det å kysse noen som har (mye) skjegg?

Litt pinlig å stille disse spørsmålene, men pytt. Hvis jeg kommer på flere spørsmål underveis, så dukker det opp en tråd til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148094-drister-meg-til-%C3%A5-sp%C3%B8rre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

23

• maiken76

8

• siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

8

• cecily

7

Hehe.. morsomme spm;)

Jeg har ikke opplevd at det klør når mannens lår som er forholdsvis hårete ligger inntil min kropp. Hår klør mer hvis det har blitt barbert tror jeg, så vil tro skjeggstubber på damenes legger kan føles mer ubehagelig.. ?

Må legge til at jeg finner mannelår og rumpe, med litt hår (ikke gorilla liknende) svært sexy, og maskulint, og det tenner jo meg som heterofil da. Rumpa blir så pusete på en måte..

Aner ikke hvordan det er å kysse en hårete rygg, ingen av guttene jeg har vært med har hatt hårete rygger heldigvis, for det er ikke så lekkert..

Skjegg.. Hmm.. kjæresten min har en sånn stripe fra under- leppa og ned til under haka, og i tillegg kinnskjegg, og jeg digger disse. De er pusete og kose med, og ved oralsex kiler fipp skjegget utrolig herlig over fitta mi;)

Dessuten kiler det over huden min når han snuser meg i nakken og halsen og overalt.. deilig..

Ved kyssing merker jeg ikke noe til det, og har aldri kysset en med masse skjegg, tror ikke jeg ville likt det, synes heller ikke det er pent. Men to dager gammel skjeggstubb er sexy..

Ikke noe pinlig dette vel, har vært mye værre ting her;)

Hvorfor forlater du DOL?

Hehe.. morsomme spm;)

Jeg har ikke opplevd at det klør når mannens lår som er forholdsvis hårete ligger inntil min kropp. Hår klør mer hvis det har blitt barbert tror jeg, så vil tro skjeggstubber på damenes legger kan føles mer ubehagelig.. ?

Må legge til at jeg finner mannelår og rumpe, med litt hår (ikke gorilla liknende) svært sexy, og maskulint, og det tenner jo meg som heterofil da. Rumpa blir så pusete på en måte..

Aner ikke hvordan det er å kysse en hårete rygg, ingen av guttene jeg har vært med har hatt hårete rygger heldigvis, for det er ikke så lekkert..

Skjegg.. Hmm.. kjæresten min har en sånn stripe fra under- leppa og ned til under haka, og i tillegg kinnskjegg, og jeg digger disse. De er pusete og kose med, og ved oralsex kiler fipp skjegget utrolig herlig over fitta mi;)

Dessuten kiler det over huden min når han snuser meg i nakken og halsen og overalt.. deilig..

Ved kyssing merker jeg ikke noe til det, og har aldri kysset en med masse skjegg, tror ikke jeg ville likt det, synes heller ikke det er pent. Men to dager gammel skjeggstubb er sexy..

Ikke noe pinlig dette vel, har vært mye værre ting her;)

Hvorfor forlater du DOL?

Jeg har aldri ligget inntil noen med "skjeggstubber", så jeg vet ikke om og hvor mye det klør. Regelmessig shaving faller inn under "god hygiene og selvpleie" for mitt vedkommende, og jeg tillater ikke nærkontakt med noen som ikke oppfyller det kravet selv :)

Forlater dol fordi jeg skal ha et langvarig "opphold i mer usiviliserte strøk". Ikke umulig at jeg titter innom når anledningen byr seg.

Takk for svar forresten, og ha en god dag.

Jeg har aldri ligget inntil noen med "skjeggstubber", så jeg vet ikke om og hvor mye det klør. Regelmessig shaving faller inn under "god hygiene og selvpleie" for mitt vedkommende, og jeg tillater ikke nærkontakt med noen som ikke oppfyller det kravet selv :)

Forlater dol fordi jeg skal ha et langvarig "opphold i mer usiviliserte strøk". Ikke umulig at jeg titter innom når anledningen byr seg.

Takk for svar forresten, og ha en god dag.

Så du mener at en jente som ikke barberer seg hver dag er uhygienisk?

Det tar nemlig ikke lange tiden før håret stikker ut igjen, men det vet du vel?

Annonse

Så du mener at en jente som ikke barberer seg hver dag er uhygienisk?

Det tar nemlig ikke lange tiden før håret stikker ut igjen, men det vet du vel?

Akkurat dét kommer selvfølgelig under pleie :)

Og jo, selvfølgelig vet jeg at hårene vokser fort :/

Akkurat dét kommer selvfølgelig under pleie :)

Og jo, selvfølgelig vet jeg at hårene vokser fort :/

Ok, det var egentlig fint å høre at damer faktisk stiller strengere krav til "pleie" enn menn.

Menn tillater nemlig at man kan shave hver 3. dag, eller sjeldnere om man ikke gidder hver dag. De bryr seg ikke så mye om det, hvertfall ikke i et forhold hvor man er glad i hverandre.

Det påstås nemlig at menn stiller krav til at damer alltid skal være glattbarberte, men da er altså damer værre da.. (nå generaliserer jeg jo da siden du er en dame)...

Strenge krav har du hvertfall;)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Ok, det var egentlig fint å høre at damer faktisk stiller strengere krav til "pleie" enn menn.

Menn tillater nemlig at man kan shave hver 3. dag, eller sjeldnere om man ikke gidder hver dag. De bryr seg ikke så mye om det, hvertfall ikke i et forhold hvor man er glad i hverandre.

Det påstås nemlig at menn stiller krav til at damer alltid skal være glattbarberte, men da er altså damer værre da.. (nå generaliserer jeg jo da siden du er en dame)...

Jeg har aldri hatt noen med hår på ryggen..et helt ærlig ikke om jeg hadde fikset det noe særlig bra... Arne Marcussen *grøss*

Det er nok ikke fullt så strengt som jeg gir uttrykk for, det kunne ikke gått i lengden. Men hårete legger forekommer ikke her i gården, hverken på meg eller andre.

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Jeg har aldri hatt noen med hår på ryggen..et helt ærlig ikke om jeg hadde fikset det noe særlig bra... Arne Marcussen *grøss*

*gliser* Ja ikke sant, gorilla er jo ikke å foretrekke...

Men, hår på brystkassa er et møst, men ikke for mye, shavings på brystkassa og rygg, ja da skjer det sånn alà Arne Marcussen:)

Det er nok ikke fullt så strengt som jeg gir uttrykk for, det kunne ikke gått i lengden. Men hårete legger forekommer ikke her i gården, hverken på meg eller andre.

Jeg går ikke akkurat rundt med hårete legger jeg heller, men hadde kjæresten sagt at jeg ikke fikk komme opp i senga om de ikke var glatte hadde jeg nok steilet. Da måtte jeg jo barbert hver eneste dag.

Om vinteren kan det jo noen dager mellom hver gang på leggene da, siden det ikke er så mye hår der likevel.. og det burde jo være "tillatt"?

Jeg går ikke akkurat rundt med hårete legger jeg heller, men hadde kjæresten sagt at jeg ikke fikk komme opp i senga om de ikke var glatte hadde jeg nok steilet. Da måtte jeg jo barbert hver eneste dag.

Om vinteren kan det jo noen dager mellom hver gang på leggene da, siden det ikke er så mye hår der likevel.. og det burde jo være "tillatt"?

Hver sin smak.

Her i gården er det en vane å dra høvelen over - på seg selv eller den andre ;) så det fungerer helt fint.

Annonse

*gliser* Ja ikke sant, gorilla er jo ikke å foretrekke...

Men, hår på brystkassa er et møst, men ikke for mye, shavings på brystkassa og rygg, ja da skjer det sånn alà Arne Marcussen:)

Liker i utgangspunktet dårlig hår altså... Har vært sammen med en i flere år (slutt nå) som ikke hadde hverken skjeggvekst, hår på brystkassa eller noe..Genialt.. Men han var av utenlandsk opprinnelse. namnam

Dette vekker et minne :)

Ei venninne og jeg hadde nettopp kommet ut overfor hverandre og nøt sommerdagene med å sitte på torget i en av byene her til lands og kikke på damer. Mens vi sitter der og nyter synet av de som tripper forbi, kommer det plutselig en mann gående forbi. Han hadde t-skjorte på, men _over_ skjortekanten i halsen stikker det opp mye hår.

Venninna mi og jeg ser på hverandre, begge med forferded blikk. Og så smiler vi. Vi vet begge hva den andres smil betyr: "Jeg er så glad jeg er til kvinner".

Så sånn er det :)

Liker i utgangspunktet dårlig hår altså... Har vært sammen med en i flere år (slutt nå) som ikke hadde hverken skjeggvekst, hår på brystkassa eller noe..Genialt.. Men han var av utenlandsk opprinnelse. namnam

Jeg gidder ikke barbere meg hver dag..Men så er jeg singel også da, så det er lenge mellom hver gang..

Jeg har nok litt "krav" til at både jeg selv og den andre skal være "delikat", ja.

Har ikke problemer med tørr hud, nei.

Det blir jeg. Jeg blir kjempetørr av barbering. Tror ikke du kunne ha vært sammen med meg altså. Jeg barberer meg ikke hver dag.

c",)

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Hår på hodet ingen hindring, heller ikke noen hindring om du ikke har noe;)

Men en brystkasse uten så mye som et lite fjom*S* syntes jeg ikke ligner mye MANN, og det er jo DET jeg i utgangspunktet er ute etter;)

Har ikke svart deg, men ja jeg bor i Volda, og fikk med meg at det gjør du og i en eller annen tråd til Mistera;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...