Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

23

• maiken76

8

• siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

8

• cecily

7

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Hår på hodet ingen hindring, heller ikke noen hindring om du ikke har noe;)

Men en brystkasse uten så mye som et lite fjom*S* syntes jeg ikke ligner mye MANN, og det er jo DET jeg i utgangspunktet er ute etter;)

Har ikke svart deg, men ja jeg bor i Volda, og fikk med meg at det gjør du og i en eller annen tråd til Mistera;)

Jepp bor i Volda. Ikke mye utvalg i mannfolk her nei...:( men dersom en har masse muskler så er det fint uten hår....Studerer du her?

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

*nostalgisk*

Åssen står det til i Volda? Studerte der for maaange år siden...

Savner Treet...

Tredet er fint det.. Har vært der lite siste to mnd pga eksamen o.l. Men de har sikkert samme menyen som da du gikk her...Ille mat. Baguetter, pizza, salat..

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Jepp bor i Volda. Ikke mye utvalg i mannfolk her nei...:( men dersom en har masse muskler så er det fint uten hår....Studerer du her?

:) nei ikke mye tess her akkurat, det er derfor jeg skal bort til sommeren!

Ja om du mener i sånn muskelbygger konkurranser å sånt ja. for den veien så er det ikke fint med masse hår (men jeg liker ikke så masse da)

Studerer her ja:)

Annonse

laguna1365380434

Jeg ville aldri finne på å kysse noens hårete rygg! Ugh! Jeg har heller aldri kysset noen med fullskjegg..

Men hårete bein, det går fint..:)

Hvorfor skal du forlate dol, forresten? Noen som har vært slemme med deg, eller har du rett og slett bedre ting fore?

Jeg ville aldri finne på å kysse noens hårete rygg! Ugh! Jeg har heller aldri kysset noen med fullskjegg..

Hvorfor skal du forlate dol, forresten? Noen som har vært slemme med deg, eller har du rett og slett bedre ting fore?

Forlater den i eksamenstida... trodde jeg;)

Skiftet nick da jeg ikke orket denne provokatøren som forfølgte innleggene mine:(

Huffda, noen som er ekle? Det er alltid kjipt,men drit nå i h*n/dem..

Og lykke til med eksamen! :-)

Jeg driter i ham, men jeg innrømmer at jeg lot meg provosere, men det er visse ting man ikke kødder med:)

Ikke i mine øyne, og det gjorde denne...

Nå har jeg ikke mere tid, strever som F... 4 timer igjen...Uæææ

Annonse

laguna1365380434

Jeg driter i ham, men jeg innrømmer at jeg lot meg provosere, men det er visse ting man ikke kødder med:)

Ikke i mine øyne, og det gjorde denne...

Nå har jeg ikke mere tid, strever som F... 4 timer igjen...Uæææ

Oj!:-o

Skynd deg å lese..!Husk å spise, og husk brus!

Masse lykke til!

Forlater den i eksamenstida... trodde jeg;)

Skiftet nick da jeg ikke orket denne provokatøren som forfølgte innleggene mine:(

Jeg trodde hårete legger måtte klø noe innmari, jeg :)

Jeg venter ikke på sommeren, ei heller skal jeg ha eksamen, så dama som har svart under er en annen.

Har ikke blitt utsatt for noe vondt her, men som du sier: Jeg har bedre ting å fore. Flytter til "fjernere himmelstrøk og bort fra moderne fasiliteter" for en lengre periode. Men det er ikke umulig at jeg titter innom her av og til.

Og du, jeg har ikke glemt denne aprilspøken jeg tok på deg. Ikke umulig at jeg gjentar det i fullt alvor en gang. Altså, byr på et glass vin el. lign.

Ha en flott sommer!

Jeg venter ikke på sommeren, ei heller skal jeg ha eksamen, så dama som har svart under er en annen.

Har ikke blitt utsatt for noe vondt her, men som du sier: Jeg har bedre ting å fore. Flytter til "fjernere himmelstrøk og bort fra moderne fasiliteter" for en lengre periode. Men det er ikke umulig at jeg titter innom her av og til.

Og du, jeg har ikke glemt denne aprilspøken jeg tok på deg. Ikke umulig at jeg gjentar det i fullt alvor en gang. Altså, byr på et glass vin el. lign.

Ha en flott sommer!

Ha en flott sommer!

Sorry... men det sto som svar til meg skjønner du... beklager beklager beklager, og at jeg hadde noen innlegg for noen dager siden der jeg sa jeg skulle forlate DOL...etter å ha blitt trakasert!

Det er min feil og bare min! Sorry i alt eksamensrotet!

*smyger seg meget ydmyk og beklager fortsatt for feilen uta av linken*

Sorry... men det sto som svar til meg skjønner du... beklager beklager beklager, og at jeg hadde noen innlegg for noen dager siden der jeg sa jeg skulle forlate DOL...etter å ha blitt trakasert!

Det er min feil og bare min! Sorry i alt eksamensrotet!

*smyger seg meget ydmyk og beklager fortsatt for feilen uta av linken*

Shit happens. Intet å beklage :)

Lykke til med eksamen, og god sommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...