Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med en fyr som var over gjennomsnittelig hårete og han hadde en liten barberingsfetish på gang, tror jeg. Jeg klarte ikke la være å le da jeg så han hadde barbert seg. Stakkars fyr. Det så litt pussig ut med et bart område med masse hår rundt. Ser bedre ut å stusse hårveksten litt enn å shave hele underlivet når en er såpass hårete, ja. :)

Alternativt kan man jo stusse noe av håreksten der og bare barbere ballene.

Ok, men tror jeg holder meg til type 'in natura' :) Er det ikke forrestn veldig umandig å barbere seg forneden?

Men - må jeg skynde meg å føye til - dersom en mann eller kvinne med direkte plagsom hårvekst fjerner det, er det klart forståelig.

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

23

• maiken76

8

• siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

8

• cecily

7

Skrevet

Uff da? Jeg gleder meg stort! :)

Dere har vært mye i tankene mine - og én gang drømte jeg faktisk om to stk her også... - så, believe me, jeg vil titte innom dersom jeg får anledning.

.....jeg klarer å la være å spørre, nei det gjør jeg ikke....jeg klarer, jeg klarer ikke.....klarer...ke....nei, jo...

Puh, dette tok på. Jeg klarte å la være å spørre. Jeg ante ikke at jeg var så nysgjerrig...

Ha et fint opphold der du enn skal.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...