Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så ufin at jeg har vært utro...

Vet jeg får mange HAT mail på dette, men må alikevel få det ut.

Sånn det har blitt etter hendelsen, så har jeg fått skyldfølelser, men ikke ovenfor min sambo, men for den personen jeg vare utro med.

Hva kommer dette av?

Har jeg fått følelser for den personen?

Eller hva annet kan det være???

Please help me sort this out!

Takk.

Skrevet

Temkte jeg skulle spørre deg hvorfor du har skyldfølelse for den andre, og ikke sambo, men så vet du det ikke selv.

Kan det være fordi du ikke har noen følelser igjen for sambo?

Kanskje du føler at du har driti deg ut, og at det kun er èn som vet om det.... Den du var utro med!

Kanskje du føler at du leker med følelsene til dem begge?

Hjalp dette?

Skrevet

Vanskelig å hjelpe når du skriver så lite, men her er noen spørsmål til deg.

Hva føler du ikke fungerer/mangler i forholdet ditt? Var det på bakgrunn av dette du var utro?

Eller var det den andres uimotståelige tiltrekningskraft?

Når du tenker på den du var utro med, hva føler du da? Hva vil du? Hva vil du ...egentlig?

Hva vil du ift samboeren din? Hva føler du ...egentlig... for ham/henne? Er det ikke lenger forelskelse, eller er det ikke kjærlighet? Mangler kun det ene, eller begge deler? Hva er kjærlighet for deg, hvordan kjenner du kjærlighet?

Hvem vil du satse på?

Hva vil du? Fortsette, fortrenge eller bekjenne?

Vennlig hilsen

Skrevet

livet eller kjærligheten er ikke alltid lett. noe du nettopp har erfart.

mitt enetse innspill til dette er at du må gjøre et valg. det er vanskelig, siden man aldri helt vet om men velger rett.

da kar du iallefall muligheten til å forholde deg til konsekvelsene, istedet for tankeeksperimenter.

enten må du velge og bli, eller velge og gå. det er ingen gråsoner i det.

men velger du å bli, ikke fortell det som skjedde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...