Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

At han kommer betyr at han får sæduttømning, da kommer sæden ut av spissen på penis i form av 2-3 støt av en hvitaktig, litt tyktflytende væske, med meget karakteristisk lukt og smak, ikke vond eller ubehagelig, men svært spesiell.

Spruten kan gå ganske langt, det er noen skikkelige støt for å sikre at sæden kommer lengst mulig inn i kvinnens skjede.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ikkje naudsynlegvis.

Det går faktisk an å få utløysing utan å få orgasme. Det går vel for den saks skuld an å få orgasme utan utløysing også...

Særleg vanleg er det derimot ikkje.

Ja, begge deler går an, men det hører til unntakene. Det er så viselig innrettet at sæduttømningen og orgasmefølelsen er koblet sammen i tid, synkronisert.

Naturen har vært meget smart ved å koble disse tingene sammen. På den måten motiveres hannkjønnet til å ville ha samleie, fordi orgasme er så deilig. Den prisen han må betale er sæduttømningen i kvinnens skjede, og dermed er det gjort, hun kan bli gravid dersom et egg ligger og venter på sædcellene.

Poenget er at denne sammenkonblingen har gitt en overlevelsesverdi for arten. De som ikke hadde slike sammnekoblinger er forsvunnet under utviklingens løp.

Tilbake er de som har denne synkroniseringen fordi de har vist seg å være suverene når det gjelder å sikre avkom, og det er det som teller i naturens store regnskap.

Vi som lever i dag er et resultat av den store fordelen det er at sæduttømningen og orgasmen opptrer sammen.

At kvinner oppnår orgasme er bra. Det virker selvsagt motiverende på dem for å få til samleie, men det er ikke like viktig som hos mannen. Hun blir gravid samma hur, som svensken sier. Hun kan bli gravid selv ved et overgrep som voldtekt, hvor lyst og nytelse er fjerne saker. Naturen har satset alle kort på å gjøre mannen pågående, lysten og skikkelig kåt, koblet sammen med synkroniseringen av orgasmen og ejakulasjonen.Han må lures til å levere fra seg sine sædceller ved hjelp av orgasmer. Hipp hurra!

Ja, begge deler går an, men det hører til unntakene. Det er så viselig innrettet at sæduttømningen og orgasmefølelsen er koblet sammen i tid, synkronisert.

Naturen har vært meget smart ved å koble disse tingene sammen. På den måten motiveres hannkjønnet til å ville ha samleie, fordi orgasme er så deilig. Den prisen han må betale er sæduttømningen i kvinnens skjede, og dermed er det gjort, hun kan bli gravid dersom et egg ligger og venter på sædcellene.

Poenget er at denne sammenkonblingen har gitt en overlevelsesverdi for arten. De som ikke hadde slike sammnekoblinger er forsvunnet under utviklingens løp.

Tilbake er de som har denne synkroniseringen fordi de har vist seg å være suverene når det gjelder å sikre avkom, og det er det som teller i naturens store regnskap.

Vi som lever i dag er et resultat av den store fordelen det er at sæduttømningen og orgasmen opptrer sammen.

At kvinner oppnår orgasme er bra. Det virker selvsagt motiverende på dem for å få til samleie, men det er ikke like viktig som hos mannen. Hun blir gravid samma hur, som svensken sier. Hun kan bli gravid selv ved et overgrep som voldtekt, hvor lyst og nytelse er fjerne saker. Naturen har satset alle kort på å gjøre mannen pågående, lysten og skikkelig kåt, koblet sammen med synkroniseringen av orgasmen og ejakulasjonen.Han må lures til å levere fra seg sine sædceller ved hjelp av orgasmer. Hipp hurra!

Så hun trenger altså ikke å "være med" i det hele tatt, da??

Jeg hadde sex med en type her for en uke tilbake. Jeg fikk ikke noe slags orgasme, men det gjorde han. Jeg tror ikke han fikk utløsning inni meg, men vet ikke... Han fikk ihvertfall det etterpå, utenfor meg..:)

Han klarte å ta jomfruhinna, men da gjorde det så vondt for meg, at jeg lot han ikke gjøre noe mer..

Er det stor sjangse for at jeg er gravid da? Jeg fikk ikke tak i angrepiller tidsnok, og får heller ikke tatt noen test før om 14 dager...

Hvis det er viktig, så har jeg ikke fått noen slags mens, hadde noen dager for et år siden, men ingenting, hverken før eller siden.

Please... Svar meg, det er viktig...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...