Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente på 22. siden vet ikke jeg så har jeg faket orgasmen ved samleie! forstår ingenting, sier til meg selv at nå skal jeg ikke fake og se om jeg kanskje får en orgasmen... men nei, den kommer aldri og vips, så var det gjort. ga ut en fake en... har ingen problemer med og få orgasme når jeg blir fingret, men også da er det mest stimulering på nesten utsiden (vis jeg bare kaller det det) hva skal jeg gjøre? håper på noen fornuftige svar..;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148168-faker-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mor i sep

ikke tenk så mye på det.

det er ett fåtall som faktisk får orgasme under sex uten annen stimulanse andre steder.

jeg ga samboeren min beskjed så og si med en gang vi ble sammen at jeg ikke får org. under sex uten stimulans.

typen til en venninne av meg spurte hvordan han kunne gi henne den beste orgasmen og da sa jeg bare på tull at de burde prøve en vibrator..

tror den er i bruk ennå ja..

fake orgasmer kan ikke måle seg i likhet med ekte, men det er noen som får det til.

stimulans med tungen der nede synnes jeg er den beste om du klarer å slappe av og han har tålmodighet til det.

*lykke til*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148168-faker-orgasme/#findComment-943175
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...