Gå til innhold

Anbefalte innlegg

wonder1365380367
Skrevet

Til Jente, hva hadde du gjort hvis gutten din en dag viser deg at han har kjøpt en latex drakt, og spør om du kan ta den på deg en kveld?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet i hvert fall hva jeg hadde gjort hvis et kvinnfolk hadde spørt meg om å dra på meg en latexdress!

Jeg hadde klint til!

*Kler nok latex også*.

Gjest lærkeliten
Skrevet

Kommer litt ann på hva slags latex-drakt det da.

Jeg ville vel satt pris på om slike ting ble kjøpt inn sammen for at det ikke skal føles noe press/tvang.

Kan kjøpes inn som en overaskelse av den ene om det er noe som er blitt snakket om på forhånd.

Skrevet

hadde tatt den på meg ;)

vel og merke hvis jeg likte den, og visste at det var noe han satte pris på. Men hadde mistet lystet om jeg hadde følt han maste og prøvde å presse meg

Gjest Pricilla
Skrevet

Da hadde jeg tatt den på meg! ; ) Hvis den ikke var ubehagelig eller altfor trang å ha på da....

Skulle ønske samboern min kunne kjøpe noe kinky undertøy til meg av og til! Aldri skjedd... : ( Eller forresten en gang, men det var bare babydoll og string som jeg ønska meg..

Gjest lårhøna
Skrevet

Da hadde jeg tatt den på meg! ; ) Hvis den ikke var ubehagelig eller altfor trang å ha på da....

Skulle ønske samboern min kunne kjøpe noe kinky undertøy til meg av og til! Aldri skjedd... : ( Eller forresten en gang, men det var bare babydoll og string som jeg ønska meg..

Du kan jo kjøpe kinky undertøy selv da..

Ikke så lett for ham å vite hvor svær trusa må være for å få deg inn i den osv..

Gjest Pricilla
Skrevet

Du kan jo kjøpe kinky undertøy selv da..

Ikke så lett for ham å vite hvor svær trusa må være for å få deg inn i den osv..

Gjør jo det da.. men hele moroa er jo at han skal velge ut noe HAN vil at jeg skal ha på meg da.. For øvrig så trenger ejg ikke undertøy.. Naken går veldig bra! ; )

Gjest lårhøna
Skrevet

Gjør jo det da.. men hele moroa er jo at han skal velge ut noe HAN vil at jeg skal ha på meg da.. For øvrig så trenger ejg ikke undertøy.. Naken går veldig bra! ; )

Trenger ikke undertøy? Eh.. du har kanskje ikke skjønt poenget helt?

Skrevet

Du kan vel kanskje kjøpe noe til han som han skal ha på da?

Kan jo ikke forvente at han skal kjøpe noe til deg, når du ikke gidder å kjøpe noe sånnt til han?

Gjest ikke bare sex...
Skrevet

Hadde tatt den på med en gang jeg..:-)

Skrevet

Hehe, vi kjøpte for ca. 1år siden - men sammen. Må jo være noe som begge liker ;)

Det er ikke akkurat drakt heller, men topp med snøring, og spesiell underbukse, samt høyhelte svarte støvletter :-)

Ja, sånn var det, må jo finne på litt morsomt.

Eller så er han ikke så oppfinnsom, så vi må som sagt gå sammen - da kommer det. Den hadde kledd deg, og den - ja den var fin osv :-)

Gjest Rusle
Skrevet

Ja, det hadde jeg da gjort.Forandring gleder, vet du ;o)

Gjest elisabeth
Skrevet

Hadde dansa av glede! Men så er jeg litt vill også da.

Skrevet

Kommer litt ann på hva slags latex-drakt det da.

Jeg ville vel satt pris på om slike ting ble kjøpt inn sammen for at det ikke skal føles noe press/tvang.

Kan kjøpes inn som en overaskelse av den ene om det er noe som er blitt snakket om på forhånd.

"Kan kjøpes inn som en overaskelse av den ene om det er noe som er blitt snakket om på forhånd."

Da blir det litt av en overaskelse!!

:-D

Skrevet

"Kan kjøpes inn som en overaskelse av den ene om det er noe som er blitt snakket om på forhånd."

Da blir det litt av en overaskelse!!

:-D

..man trenger jo ikke å ha snakket om å _kjøpe_ latex, men luftet tema om latex sånn generelt...

Gjest Ayatollah
Skrevet

Jeg er med på det meste, og hadde ikke hatt noen problem med å ta den på meg. Lakk & Lær gjør alt annet enn å frastøte meg. Litt variasjon i sexlivet, prøve ut nye ting er digg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...