Gjest kanskje medlem i januarklubben Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Etter 10 år med rpøving (kun på egenhånd) har vi nå testet positivt på 2 tester. Gleder meg ikke enda da jeg i går hadde blodblandet utflod men det har i allefall skjedd enbefruktning, Vi er det de kaller uforklarlig barnløse for de har ikke funnet feil hos noen av oss men nå traff vi spikern. Om dette går bra blir jeg verdens lykkeligste ... Det går an..... Vi hadde forlengst sluttet å håpe/tenke på flere barn men nå ser det ut til at det skjer noe.....måtte bare meddele denne historien for 10 år er LENGE...... Lykke til videre her inne jeg vet hva det er å teste negativt..... 0 Siter
septus Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 GRATULERER !! Det må jeg si er virkelig fortjent. Lykke til videre !! 0 Siter
Filliokus Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Ja visst går det an! Vi har også klart det uten annen hjelp enn fotsone/akupunktur. Har over en periode på 7 år vært gjennom både inseminasjon og IVF uten hell. De fant ikke feil hos oss heller. Verden slutter aldri å overraske, gitt! Lykke til og GRATULERER!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.