Gå til innhold

Hvordan gjøre det slutt mest smertefritt?

Anbefalte innlegg

Gjest Krummelise

Når man er gått lei, etter lang tid, og ønsker ut av et forhold, som det også er barn involvert i... når man egentlig er gått lei for lenge siden, når man egentlig er glad i en annen... hvordan gjøre det slutt MEST SMERTEFRITT for partneren sin? han er veldig svak...

Fortsetter under...

Øh... MEN... :)

Ver ærleg, pass på at alt kjem fram - også dersom det er kjipe ting. Det er viktig for partnaren å forstå kva som er årsaka til at det blir slutt. Dersom de ærlege mot kvarandre også i oppbrotsfasen er det større sjans for at de kan bli vener seinare - dersom det er interessant.

Gjest krummelise

Du sier barn involvert. Det kommer an på om det er dine barn, eller om det er den andres barn, eller om det er deres i sammen. Er du ikke biologisk forelder skulle det vel ikke være SÅ stort problem, med mindre dere har kjent hverandre svært lenge?!

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Det viktigste og beste på sikt er å være åpen og ærlig. Videre er det alltid av betydning å kunne begrunne hvorfor forholdet blir brudt.

Ingen blir syke av å høre sannheten, selv om det kan gjøre vondt å forlate og bli forlatt.

Gjest Krummelise

Du sier barn involvert. Det kommer an på om det er dine barn, eller om det er den andres barn, eller om det er deres i sammen. Er du ikke biologisk forelder skulle det vel ikke være SÅ stort problem, med mindre dere har kjent hverandre svært lenge?!

Hvorfor svarer du på innlegget mitt, med MITT nick?????+

JA, det er JEG som er barnets mor, og derfor er det naturligvis tingt å forlate faren...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...