Gå til innhold

han slår opp hver gang han er full, og andrer etterpå.

Anbefalte innlegg

Gjest trengerRådFraDere

hei. jeg og kjæresten min har det litt kjipt for tiden. men det er noe jeg ikke forstår. hver gang han drikker er det slutt mellom oss, det er det han sier. men npr han blir ædru angrer han. igår dro han ut med kompissene sine, sa ikke ifra om at de skulle drikke. han drakk seg full, og da var det slutt mellom oss. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. han ligger i sengen, vet ikke hva som skjer når han våkner.. *fortvilt* hjelp, råd, uansett.. :(

Fortsetter under...

Gjest trengerRådFraDere

Vet ikke hvor gamle dere er, men prøv å sette dere ned sammen når han er edru og snakke om problemet.

jeg er sytten og han 22år. jeg har sagt til han sist det skjedde at jeg vil vurdere å gå fra han om det fortsetter slik. da forsto han meg, men det var vell bare løgn. for han gjorde det samme igår! :( æ synes det er veldig slitsomt, han sier masse stygge ting til meg, og jeg blir liggende å skrike i flere timer etterpå.

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det kan jo hende han mener det idag at han vil gjøre det slutt.. jeg blir så forvirret, og det er så slitsomt.

Gjest mistera

jeg er sytten og han 22år. jeg har sagt til han sist det skjedde at jeg vil vurdere å gå fra han om det fortsetter slik. da forsto han meg, men det var vell bare løgn. for han gjorde det samme igår! :( æ synes det er veldig slitsomt, han sier masse stygge ting til meg, og jeg blir liggende å skrike i flere timer etterpå.

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det kan jo hende han mener det idag at han vil gjøre det slutt.. jeg blir så forvirret, og det er så slitsomt.

Sorry at jeg sier det, men våkn opp, det finnes flere fisker i havet som kan behandle deg tusen ganger bedre enn dette!!!

Hvor ofte drikker han?

(hvor ofte er det slutt) Og hvorfor gjør han dette? har han noen svar når han er edru?

For min del hadde dette aldri vært godtatt, samme hva han sier i edru tilstand, fordi dette kommert til(eller det har kansje allerede skjedd) å slite på psyken din, og kan også ødelegge dine framtidige forhold i henhold til følelser og det å stole på noen.

Da du er ennå ung, er det lite trolig at dette er den store kjærligheten, og du man trenger sjeldent hverandre så mye at det må gå utover psyken din... den er viktiger:)

Lykke til da, og håper at du tar de valg som er riktige for deg!

Annonse

Gjest trengerRådFraDere

Sorry at jeg sier det, men våkn opp, det finnes flere fisker i havet som kan behandle deg tusen ganger bedre enn dette!!!

Hvor ofte drikker han?

(hvor ofte er det slutt) Og hvorfor gjør han dette? har han noen svar når han er edru?

For min del hadde dette aldri vært godtatt, samme hva han sier i edru tilstand, fordi dette kommert til(eller det har kansje allerede skjedd) å slite på psyken din, og kan også ødelegge dine framtidige forhold i henhold til følelser og det å stole på noen.

Da du er ennå ung, er det lite trolig at dette er den store kjærligheten, og du man trenger sjeldent hverandre så mye at det må gå utover psyken din... den er viktiger:)

Lykke til da, og håper at du tar de valg som er riktige for deg!

tingen er det at jeg sa til han igår mens han var ute at gnisten er borte mellom oss.. for han jobber,reiser og gjør andre ting enn å prioritere meg. det var derfor han sa det var slutt igår.. men han mener det tydeligvis, det fikk jeg bekreftet for 10minutter siden... :( jeg.. huff.. jeg

Gjest mistera

tingen er det at jeg sa til han igår mens han var ute at gnisten er borte mellom oss.. for han jobber,reiser og gjør andre ting enn å prioritere meg. det var derfor han sa det var slutt igår.. men han mener det tydeligvis, det fikk jeg bekreftet for 10minutter siden... :( jeg.. huff.. jeg

Huff...*klemmer* vet du, da er det ikke verdt det;) det finnest så mye annet i livet (opplevelser) og du finner en annen:)

Jada jeg vet, det er ikke enkelt nå, men det kommer seg, garrantert om du da ikke lar ham få i både pose og sekk, men at dere bryter nå, slik at du slipper å få mere følelser for ham... han er tross alt endel eldre enn deg og de har desverre en tendens til å utnytte yngre x er...

Du kommer gjennom det, du er sikkert en sterk jente som tross alt fortjener noe bedre en det å bli dumpet hver gang i fylla...

Det er sommer, det er gutter og det er party...ikke dvele ved gamle flammer og se fremover på en ny tid som kommer med nye opplevelser, kjærester (noen kommer andre går) liv og lyst;)

Ønsker deg alt godt nå

*klem*

Gjest trengerRådFraDere

Huff...*klemmer* vet du, da er det ikke verdt det;) det finnest så mye annet i livet (opplevelser) og du finner en annen:)

Jada jeg vet, det er ikke enkelt nå, men det kommer seg, garrantert om du da ikke lar ham få i både pose og sekk, men at dere bryter nå, slik at du slipper å få mere følelser for ham... han er tross alt endel eldre enn deg og de har desverre en tendens til å utnytte yngre x er...

Du kommer gjennom det, du er sikkert en sterk jente som tross alt fortjener noe bedre en det å bli dumpet hver gang i fylla...

Det er sommer, det er gutter og det er party...ikke dvele ved gamle flammer og se fremover på en ny tid som kommer med nye opplevelser, kjærester (noen kommer andre går) liv og lyst;)

Ønsker deg alt godt nå

*klem*

takk skal du ha!

tanken streifer meg ja... men jeg er så fortapt i han, jeg ser ingen verden uten han.. huff.

Verden er mye, mye mer enn ham! Du er ikke avhengig av andre for å ha det bra - lykken kan du bare skape selv. Og tenk deg om: vil du virkelig ha en verden full av de følelsene du har hatt i dag? For det kommer til å fortsette - han vil neppe forandre seg!

Gjest trengerRådFraDere

Verden er mye, mye mer enn ham! Du er ikke avhengig av andre for å ha det bra - lykken kan du bare skape selv. Og tenk deg om: vil du virkelig ha en verden full av de følelsene du har hatt i dag? For det kommer til å fortsette - han vil neppe forandre seg!

nei jeg tror ikke han blir å forandre seg. jeg har pakket baggen min nå, skla reise til mine besteforeldre å bo dær noen dager, tenke over ting. kanksje det vil forandre han, kanskje han vil tenke... jeg vil ikke forlate han med engang..

Gjest bebba

GJØR DET SLUTT, IKKE FINN DEG I AT NOEN SIER STYGGE TING TIL DEG. Du er ung og skal sette grenser med en gang. For all del, ikke fortsett med dette. Jeg vet alt om hvor vanskelig det er. Det er mye enklere for meg å si det enn for deg å gjennomføre det. Tenk langsiktig, du blir mer fornøyd etterpå og får mere selvtillit.

Gjest bebba

Er du virkelig blitt samboer i en alder av sytten år? Hvor er dine foreldre? Dra til familien din og stell godt med deg selv. Gjør noe morsomt, men for all del kom deg vekk fra ham og det NU!

Annonse

Høres ut som han har dårlig selvtillit: At han slår opp for å "teste deg". Har tror sikkert at du før eller siden vil gå fra ham uansett, så da kan han jo like gjerne fikse biffen sjøl. Hvis han passer på å være drita når han gjør det, vil han dessuten kunne unnskylde seg selv med at han var "dum og dritings". Det er tross alt lettere enn å måtte konfrontere seg selv medat han var "livredd for å miste deg".

Du kan jo slå opp og si at du er klar for at han kan komme tilbake om et par år, når han har blitt "tørr bak øra"? I mellomtiden kan han jo skaffe seg en jobb hvis han ikke har det, få kjøpt seg en leilighet og diverse sånne ting som viser at han har visse planer med livet sitt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...