tordo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg merket for noen måneder siden etter samleie at jeg hadde begynt å blø fra strengen på penis. Dette var litt overaskende,men det har sannsynligvis kommet fra at jeg har forhardhent under samleie. Jeg ventet 1 uke for å la såret gro, men det samme skjedde neste uke. Jeg ventet ytterlige 1-2 uker, og det skjedde igjen, blodet strømmet ut. Onanering har gått greit, jeg prøver å ikke gjøre det, men noen ganger har "presset" blitt for stort. Forøvrig har jeg herpes, og jeg fikk mitt andre utbrudd for circa en uke siden , men tror ikke dette såret har noe med herpesviruset å gjøre. Noen som har svar på hva jeg bør gjøre? jeg tenker å avstå fra sex og onanering circa 2-3 uker for å se hvordan det går da, et sår bør da være skikkelig igjengrodd i løpet av den tiden? gutt 20- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148421-s%C3%A5r-p%C3%A5-penisstreng/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.