Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg merket for noen måneder siden etter samleie at jeg hadde begynt å blø fra strengen på penis. Dette var litt overaskende,men det har sannsynligvis kommet fra at jeg har forhardhent under samleie. Jeg ventet 1 uke for å la såret gro, men det samme skjedde neste uke. Jeg ventet ytterlige 1-2 uker, og det skjedde igjen, blodet strømmet ut. Onanering har gått greit, jeg prøver å ikke gjøre det, men noen ganger har "presset" blitt for stort.

Forøvrig har jeg herpes, og jeg fikk mitt andre utbrudd for circa en uke siden , men tror ikke dette såret har noe med herpesviruset å gjøre. Noen som har svar på hva jeg bør gjøre? jeg tenker å avstå fra sex og onanering circa 2-3 uker for å se hvordan det går da, et sår bør da være skikkelig igjengrodd i løpet av den tiden?

gutt 20-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148421-s%C3%A5r-p%C3%A5-penisstreng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...