Gå til innhold

hmmm.. bare gode venner?

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen fortvila og deppa
Skrevet

Dette blir litt lengre enn jeg trodde, men takk for at du leser det og kanskje kommer med et innspill?

hei! jeg og jenta mi har akkurat tatt en pause i forholdet vårt etter snart 3 år. Det var hennes ønske om å gjøre det slik, men hvordan kan jeg få henne tilbake? Jeg elsker denne jenta over alt på jord! Jeg ville gjort hva som helst for henne!

Her kommer litt av historien vår:

Hun er 22, jeg er 25, hu har et langt forhold bak seg der hun fungerte mere som sykepleier enn kjæreste. Vi jobber ganske mye begge 2, og hun studerer ved siden av jobben, Hun ville ha pause fordi hun følte det skjedde for lite rundt oss! at jeg var for naiv med tanke på huskjøp etc. Vi har kjøpt en leilighet sammen. Vi ble igrunn både kjærester og samboere veldi fort, og har aldri manglet noe som helst! vi har 2 biler, og sitter egentli ganske godt idet i forhold til andre på våres alder! Grunnen til at jeg ikke har reagert så veldi på f.eks "huskjøpene" hennes er at hun først nå ville begynne å jobbe mere fulltid, og ta et friår på skolen! Meninga var at hu kanskje skulle gått et år på vestlandet, derfor ville underbevistheten min ikke at jeg skulle sette meg igjeld kanskje!?

Men, vi har har de samme interessene, og treffer stadig nye mennesker! Jeg merket at hu var annerledes for bortimot en mnd siden, hu flytta hjem til foreldrene om onsdag som var, etter det har jeg ikke fått imeg noe mat... jeg klarer ikke... Jeg har prøvd å sjarmere henne på samme måte som da vi blei sammen, men det gjorde tinga bare verre.. hu har det ikke lett hu heller, hadde det vært lett så kunne vi bare gjort det slutt... hva jeg kan gjøre for å få henne tilbake? Eller i det minste si meg hvor lenge det er "naturlig" å ha en pause??

Jeg er veldi langt nede nå, føler at det liksom ikke er no mere....

Edit: fikk snakket med hu igår, og det hjalp litt... fikk et solid spark bak, men klarer ikke å la vær å tenke på henne....

Gjest no desperado
Skrevet

D e noe som e helt klart, ho e ikke forelska i deg!

Det er grunnen til at hu ikke vil være i lag med deg..

Ikke bli for innpåsliten eller noe sånt, for det skaper bare avstand og irritasjon.

Bli ikke desperat, du e fortsatt ung..

• 4 uker senere...
Skrevet

da var det over for oss, jeg sitter igjen med gjeld og leilighet, og tanken på at jeg blei forlatt for en annen... forholdet vårt varte i 2 år og 10mnd... hu sa hu følte seg bundet, og ville leve livet igjen... Men jeg veit nå, at etter kun 1 mnd, så har hu funnet en ny "type"!! Hvorfor kan man være så dum som meg? Jeg sitter med taper-følesen her.. jeg sitter med tanken på å ikke være "god nok".. Det er jeg som blei dumpa lissom.. En prat etter pausa vi hadde var ikke nødvendig, hu hadde gjort opp meninga si... Litt snodig dette her... for i februar mars, fikk jeg et brev av henne der det sto jeg var den rette, den eneste for henne! og det var ikke bare en lapp nei, det var det hjertet hennes sa.. men 2 mnd etter så begynte det å falle sammen for oss... veit ikke helt hvorfor jeg ikke så det... stoler jo blindt på folk.. det er det slutt med nå! hu påstår også at jeg har ødlagt vennskapet vårt... hvordan faen kan man få til et vennskap når den ene parten vil noe mere, mens den andre har allerde flydd ut for å skaffe seg pixx??? Faen ta jævla kvinnfolk!! Er så bitter på meg selv nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...