Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest the ring
Skrevet

Jeg vet ikke hvor dette hører hjemme,men jeg prøver meg her, da jeg mistenker at jeg får useriøse svar fra "åpent forum".

Dette er nemlig noe som plager meg utrolig mye, og svekker selvtilliten min helt. Tenkte bare jeg skulle høre andres meninger, og hva dere tenker når dere ser sånne jenter..ville satt pris på om gutter svarte også.

Jeg er ei 20 år gammel jente,(snart 21) men ser MYE yngre ut. Jeg selv mener jeg ser ut som en 16- åring. Vet at jo eldre man blir jo yngre man ønsker å se ut,men i denne alderen så plager det meg synsykt mye, i og med at jeg (kanskje innbiller),føler mange behandler meg annerledes pga det. Jeg prøver å ikke bry meg, men er ikke så lett.

Har fått høre at jeg er søt og alt det,og selvfølgelig kommer jeg til å se eldre ut med årene,men dette har plaget meg nå i 4 år.

Får kommentarer pga det av og til også, og det sårer VELDIG. "åja,trodde du var 16 jeg". Har stor kopleks over det, og mener at jeg hadde hatt større sjangs på gutter også, hvis jeg hadde sett ut som en 21 åring. I alle fall ved første inntrykk..

Hva mener dere?

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Hva mener dere?"

Basert på det du skriver her så synes jeg det ser ut som om du skaper et problem. Ikke bare fordi du sannsynligvis ikke ser så ung ut som du tror, men dersom du faktisk ser 4 år yngre ut enn du er, så - sett fra en gutts synspunkt - er ikke det på noen måte negativt.

Du skriver at du sannsynligvis ville fått bedre draget på guttene dersom du faktisk hadde sett ut som en 21 åring. Spør du meg er det bullshit.

Dersom du har dårlig med drag på guttene så er det langt mer sannsynlig at det skyldes ditt svake selvbilde, enn at du ser noen få år yngre ut enn du er.

Sjarm is everything, og sjarm får du sannsynligvis ikke dersom du går rundt med halvdårlig selvtillit.

Skrevet

"Hva mener dere?"

Basert på det du skriver her så synes jeg det ser ut som om du skaper et problem. Ikke bare fordi du sannsynligvis ikke ser så ung ut som du tror, men dersom du faktisk ser 4 år yngre ut enn du er, så - sett fra en gutts synspunkt - er ikke det på noen måte negativt.

Du skriver at du sannsynligvis ville fått bedre draget på guttene dersom du faktisk hadde sett ut som en 21 åring. Spør du meg er det bullshit.

Dersom du har dårlig med drag på guttene så er det langt mer sannsynlig at det skyldes ditt svake selvbilde, enn at du ser noen få år yngre ut enn du er.

Sjarm is everything, og sjarm får du sannsynligvis ikke dersom du går rundt med halvdårlig selvtillit.

kloke ord :-)

Gjest lille rosinen
Skrevet

kloke ord :-)

"Hadde du bare vært minst 25...", fikk jeg høre fra en litt eldre gutt (mann..?). Jeg utfordret han på det, og han kunne ikke egentlig argumentere noe særlig godt for sitt utsagn.

I dag er vi samboere :-)

Det hører med til historien at jeg da var 22, nesten 23, og så ut som jeg var.... Jaaa, 18 kanskje?

Det er ikke hvor gammel du ser ut som EGENTLIG gjør utslaget til syvende og sist, som også ShitDiddelyDo også skriver :-)

Skrevet

hvis du ser ut som en 16 åring, får du prøve deg på gutter som er 18-20 da vettu??

Du lagre et problem ut av noe som ikke er et problem! Og uansett så kan du jo ike gjøre noe med hvordan du ser ut...

Skrevet

Jeg har akkurat det samme "problemet" - men det er jo egentlig ikke noe problem, da! Men jo, det har vært litt ubehagelig når folk har tatt meg for å være datteren til kjæresten min - han er 23, men ser eldre ut enn han er - og jeg er 22.

Og når gamle damer som kommer innom butikken hvor jeg jobber sier: "Næmmen, så søt en liten jente dere har fått til å hjelpe dere i dag, da! Er du utplasseringeelev, du, kansje?" ...og jeg har jobbet fast der i noen år... Hehe... jaja..

Men dog... Om noen spør meg etter leg. når jeg blir 30, så skal jeg ikke klage!

Gjest Destiny
Skrevet

Jeg har akkurat det samme "problemet" - men det er jo egentlig ikke noe problem, da! Men jo, det har vært litt ubehagelig når folk har tatt meg for å være datteren til kjæresten min - han er 23, men ser eldre ut enn han er - og jeg er 22.

Og når gamle damer som kommer innom butikken hvor jeg jobber sier: "Næmmen, så søt en liten jente dere har fått til å hjelpe dere i dag, da! Er du utplasseringeelev, du, kansje?" ...og jeg har jobbet fast der i noen år... Hehe... jaja..

Men dog... Om noen spør meg etter leg. når jeg blir 30, så skal jeg ikke klage!

Hehe, kjenner meg bra igjen jeg og!

Fått hørt kommentarer ala "herregud, har de begynt med barnearbeid?", ansatte på peppes som har tilbudt meg ballonger, gamle folk har trodd typen var faren min (vi er begge 20, men han ser eldre ut), osv. I tillegg pleier dørselgerne ofte å spørre etter foreldrene mine (som jeg ikke har bodd med på flere år;))

Menmen, må jo nesten ta det med et smil :) Selv om det kan være bittelitt irriterende til tider.

Når vi blir 30 så blir det nok bare positivt! :)

Og til trådstarter, så er det ikke nødvendigvis noe negativt at du ser litt yngre ut enn du er. Bare vær deg selv, og bli kjent med folk, så kommer de ikke til å tenke noe over det.

Skrevet

"Hadde du bare vært minst 25...", fikk jeg høre fra en litt eldre gutt (mann..?). Jeg utfordret han på det, og han kunne ikke egentlig argumentere noe særlig godt for sitt utsagn.

I dag er vi samboere :-)

Det hører med til historien at jeg da var 22, nesten 23, og så ut som jeg var.... Jaaa, 18 kanskje?

Det er ikke hvor gammel du ser ut som EGENTLIG gjør utslaget til syvende og sist, som også ShitDiddelyDo også skriver :-)

Hvor gammel er denne samboeren din da?

Ellers er det en drøm for mange å se yngre ut enn man er.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

:) har slitt med samme problemet i hele livet, og nå når jeg nærmer meg tredeve ja da er det bare et HERLIGT problem...

Jeg har aldri kjøpt vin og brennevin på polet uten å bli spurt om leg, jeg må vise leg ute, jeg får ikke kjøpe røyk av 18 år gamle jenter på butikken osv osv....

Har misset jobber fordi jeg ser for ung ut, gutter på 18 prøver seg, på en de tror er jevngammel osv osv....

MEN nå er det ikke store problemet da jeg har lært å ta med legg overalt hvor jeg ferdes...om jeg nå skulle prøve meg på noe man må være 18 for å gjennomføre:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...