Gå til innhold

Han sier vi ble sammen for tidlig...

Anbefalte innlegg

Gjest maika 26

Kjæresten min og meg har vært sammen i snart et halvt år.

Vi har hatt mye motgang, men er samtidig kommet dit hen at vi elsker hverandre, og vi har kjempet oss gjennom en del tøffe ting.

Men for noen dager siden sa han til meg..." Jeg angrer på at jeg ble sammen med deg så tidlig"....

Jeg ble utrolig såret der og da men spurte hva han mente. Han sa bare da at han trodde han hadde hatt godt av to-tre mnåneder lenger for seg selv, før han involverte seg i et forhold igjen.

Han har nemlig en del tøffe ting bak seg, og sa altså at han kjente på at han burde bearbeidet dette FØR han gikk inn i forholdet, ikke I det.

Jeg klarer ikke slå meg til ro med det han sier...Ikke helt, selvom jeg faktisk stoler på ham. Jeg ble bare så urolig..Kan det være han faktisk angrer at han i det hele tatt ble sammen med meg? Da hadde han vel gjort det slutt, vel..?

Han sier han elsker meg og ønsker dele livet med meg, men det er jo en kjent sak at vi har slitt en del...

Ble så fryktelig usikker etter denne kommentaren hans, og orker ikke ta det opp igejn med ham.

Noen tanker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148547-han-sier-vi-ble-sammen-for-tidlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt forferdelig usikker om en mann sa han elsket meg etter bare 6 måneder jeg.

Rent bortsett fra det, så er det en kjent sak at alle burde stoppe opp å tenke litt, være litt for seg selv og ikke involvere seg i et nytt forholdt rett etter et brudd. Og hvis dere allerede har slitt en del så hadde hvertfall alle mine varselklokker ringt høyt og gjallende.

Clue1365380406

Jeg ble også sammen med mannen min for tidlig etter min mening. Det hadde vært bedre å blitt sammen med ham litt senere. Da hadde jeg fått bearbeidet det jeg trengte i fred.

Kanskje det er det samme kjæresten din mener. At han vil ha deg, men at dere hadde sluppet mye av problemene dersom du hadde kommet inn i livet hans på et senere tidspunkt.

Gjest plegeånden

Jeg hadde blitt forferdelig usikker om en mann sa han elsket meg etter bare 6 måneder jeg.

Rent bortsett fra det, så er det en kjent sak at alle burde stoppe opp å tenke litt, være litt for seg selv og ikke involvere seg i et nytt forholdt rett etter et brudd. Og hvis dere allerede har slitt en del så hadde hvertfall alle mine varselklokker ringt høyt og gjallende.

Noen er lettere å elske enn andre:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...