Gjest stacy b Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei dere. Jeg er en jente på 29 som er sammen med en herlig mann på 33. Jeg er kjempe glad i ham, og han er like glad i meg. Tror jeg da ;-) Saken er den, at jeg ikke føler meg sikker. Han snakker så ofte om at han ønsker at vi skal dele livet sammen og han prater om at han drømmer om meg som hvit brud...hans brud. På den ene siden så drømmer jeg også om dette. På den annen side er jeg så usikker på om han er den rette. Vi krangler en del og det er litt vondt.Samtidig er vi veldig like og har mange like interesser, og felles venner. Men jeg merker jeg er usikker på om dette er mannen for meg. Hva skal tilk for å bli sikker? Jeg vet han tror han ville fått ja om han fridde i morgen. Jeg ville sagt nei fori jeg er usikker. Kan det være jeg blir sikkere med tiden? Har du vært i et forhold der du var skikkelig usikker, for så å bli sikker? Hva gjorde deg sikker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148552-har-du-v%C3%A6rt-usikker-i-et-forhold-for-deretter-bli-sikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille rosinen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 I mitt forrige forhold var jeg veldig "plaget" med usikkerhet... Syns denne usikkerheten var veldig vond, og enda mer vond fordi "han" var så veldig sikker og ga meg mye bekreftelser på dette. Jeg pratet derimot veldig lite med vedkommende om dette. Såvidt jeg husker så snakket jeg ikke om det. Denne usikkerheten gikk likevel over av seg selv, men først etter mange mnd. Ei lang vond tid. Neste gang jeg gikk inn i et forhold hadde jeg med meg denne erfaringen, og snakket derfor mer åpent med den nye kjæresten min om dette helt fra ganske tidlig i forholdet. Dette gjorde at jeg ikke følte meg så presset tror jeg... Det hjalp hvertfall å kunne være ærlig rundt det. Og være ærlig på en måte som ikke såret eller gjorde kjæresten min usikker. Jeg tror derfor du kan bli "sikker" i forholdet ditt igjen. Vil råde deg til å være ærlig med kjæresten din om hva du tenker og føler. Det gjør det ikke så vondt for deg å bære på. Og etterhvert normaliserer ting seg, du klarer å slappe mer av og det blir en god sirkel som gir deg bekreftelser. Ønsker deg lykke til hvertfall! Vet av tidligere erfaring hvor tøft og vondt det er å være usikker... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148552-har-du-v%C3%A6rt-usikker-i-et-forhold-for-deretter-bli-sikker/#findComment-945609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.