Gå til innhold

Min første multiorgasme.

Anbefalte innlegg

Gjest Benice

Jeg må bare si det.

For første gang, har jeg idag hatt en multiorgasme. Med det mener jeg ikke flere orgasmer i en "runde" med sex, men flere orgasmer i rask rekkefølge.

Jeg oppnådde dette ved at min samboer ga meg en vannvittig deilig runde med munnen, og når det gikk, plasserte han en vibrator et lite stykke ved siden av klitoris (den var ikke i berøring med klitoris).

Det er det mest vannvittige jeg har opplevd noen gang. Det opplevdes som om det fosset på med orgasmer, men ifølge min kjære, var det ca. 4 stykker.

Jeg har sett på multiorgasmer som utopi, men det var altså virkelighet.

Kanskje jeg er så heldig at jeg får oppleve det igjen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14860-min-f%C3%B8rste-multiorgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kornelius Brakfis

Det er fullt mulig å oppnå slike orgasmer som du her hadde. Min kjæreste har fått det samme, ved stimulanse fra min side.

Det finnes seksuelle ritualer, der kvinner ofte får 15-20 orgasmer etter hverandre, som sammenhengende varer veeeldig lenge.

Regner med det var veldig godt for deg.... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...