Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om noen husker meg, men jeg hadde eggdonasjon i England i 2001.

Det gikk ikke bra første gangen, men andre gangen (med frosne egg) gikk det veldig bra. Vi fikk en nydelig datter!

Nå skal vi igjen bort til England. De har funnet en donor som passer bra. Vi skal bort i juli! Spennende!

Jeg er veldig spent, men ikke så nervøs som sist gang. Da var det "alt eller ingenting". Nå er alt bare en bonus!

Lykke til til alle som skal prøve nå framover!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148610-n%C3%A5-skjer-det-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kos å høre at dere har det bra, alle sammen. Du får ha riktig lykke til med søskenforsøk !

Vi har det også fint. Vi har nettopp blitt 4 her også. Tulla ble født i oktober 2001, og nå på lørdag fikk vi en stor og flott gutt etter 2 søskenforsøk.

Krysser fingrene for dere !

Stor klem

Jeg husker deg godt! Jeg er tidle. "tanta" og fikk tvillinger ved eggdonasjon i 2001. Vi har foreløpig hatt nok, men nå har vi begynt å vurdere søskenforsøk.Har veldig lyst på små igjen. Det er så nydelig tid, og går altfor fort. Spesielt når man har to. Vel, vi får se!!

Lykke til iallfall. Spennende å følge med deg!!!!!!

Annonse

Hei.

Husker deg godt, lykke til denne gangen. Tror du at du kunne skrive litt info om egdonasjon i England, ventetider, priser, suksessrater m.m. ?

Du kan gå inn på CARE sine sider:

www.care-ivf.com

Der står det alt du lurte på. Det er også mulig å sende en mail til CARE.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...