Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så har vi endelig blitt 4 ! Tulla ble født i 2001 etter 2 forsøk med operativt sæduttak hos Maigaard. I fjor forsøkte vi oss igjen, og sist lørdag kom godgutten også. Det var en veldig rask og grei fødsel, og alt fungerer fint nå etterpå.

Lykke til alle dere som fortsatt venter !

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148619-vi-har-f%C3%A5tt-en-flott-gutt-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, Tillajo!! Det var en flott melding å lese en solfylt onsdag i juni! Kos deg masse som tobarnsmamma!

Hilsen fra en som har fulgt med deg her på DOL, du husker meg kanskje fra høsten 2000/våren 2001 - da under nicket Bimbi. Nå er vi i gang med adopsjon, og har nylig fått tildelt en liten gutt som ble født i april i år!

Lykke til framover!

Masse hilsener fra

Annonse

Gratulerer så mye, Tillajo!! Det var en flott melding å lese en solfylt onsdag i juni! Kos deg masse som tobarnsmamma!

Hilsen fra en som har fulgt med deg her på DOL, du husker meg kanskje fra høsten 2000/våren 2001 - da under nicket Bimbi. Nå er vi i gang med adopsjon, og har nylig fått tildelt en liten gutt som ble født i april i år!

Lykke til framover!

Masse hilsener fra

Joda, jeg husker deg veldig godt. Gratulerer med tildelingen - det må være kjempespennende tider for dere nå. Riktig lykke til med alt som skal skje fremover !

Stor klem

Annonse

Gratulerer Tillajo!!!!!

Så glad for å høre at dere er i mål og at alt har gått bra!!!

Nå får du bare kose deg med alle bæsjebleiene og ammestundene....tiden går så fort - gullklumpen min er snart 8 mnd allerede og en vilter krabat - *sukk*

Du får vel travle dager, med storesøster som skal ha mammas oppmerksomhet hun også.

Vi reiser en tur til DK i sommer, stikker innom Maigaard for å vise frem vår flotte gutt :-)

Hils den nybakte pappaen også!

Gratulasjonsklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...