browneyes1365380642 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det ble slutt mellom meg og samboeren min for litt over 2 mnd siden. Vi var forlova og hadde vært sammen i 2 1/2 år, det var han som gjorde det slutt. Han hadde begynnt å få følelser for ei anna jente. De er fremdeles ikke sammen bare gode venner sier han, han sier også at de ikke kommer til å bli sammen.... Vet ikke helt hvor mye jeg skal tro på det akkurat.... Han sier han savner meg er glad i meg og tenker på meg... vi har kontakt fremdeles, men jeg merker jeg har det bedre så lenge jeg ikke har kontakt med han... Jeg elsker han fremdeles og håper derfor at vi kan prøve på nytt. Vi sendte sms til hverandre her om dagen og på den ene skreiv han: " Jeg sier ikke at vi ikke kommer til å bli sammen igjen, men det er så mange ting som må ordnes først og jeg kan ikke ordne det nå"" Hva betyr det???? skjønner ikke hva som er problemet, at det ikke går ann å ordnes opp i nå??? Er det, det at han vil se hvordan det går med hu andre og hvis det ikke funker, så kan han komme tilbake til meg?? Eller hva??? han må ikke tru at jeg kommer til å finne meg i det... Det vonde er at han vet hvor han har meg, han vet jeg elsker han og gjerne vil prøve på nytt.... og hvis han mener det han sier om at han savner, meg er glad i meg og tenker på meg innimellom,, hva er problemet da? hvorfor vil han ikke prøve på nytt?? Blir gal av å gå å tenke på dette.. Er forrivrra... har prøvd å date andre gutter, men det går ikke, jeg elsker X'n min utrolig mye..... Håper på svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148638-hva-betyr-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bjelke Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Første skriver du "Er det, det at han vil se hvordan det går med hu andre og hvis det ikke funker, så kan han komme tilbake til meg?? Eller hva??? han må ikke tru at jeg kommer til å finne meg i det..." Så skriver du "Det vonde er at han vet hvor han har meg, han vet jeg elsker han og gjerne vil prøve på nytt...." Jeg kan ikke svare på hva han mener. Men at han holder deg på gress er vel ganske tydelig.. Du må bare bestemme deg for om du vil vente og se hva han bestemmer seg for, eller om du vil sette ned foten og si nei nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148638-hva-betyr-dette/#findComment-946180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
browneyes1365380642 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Det går vel mer og mer opp for meg at han på en måte har meg på grass, og det er det som er så vondt,,, vet jeg bare må kutte han ut, jeg er verdt så mye mer,,, men det er ikke lett når jeg fremdeles har alle disse følelsene for han.. Bedre blir det ikke når han sier slike ting til meg,,,, er det noe rart jeg sluker det rått?? jeg elsker han... Derfor gjør det så vondt når han holder på slik... Hvorfor er han villig til å gi slipp på alt det fine vi har hatt i over 2 år, er hu virkelig verdt det? Er grasset virkelig grønnere på den andre sida??? Jeg vet det er dumt av meg å klynge meg til håpet at han skal ta til fornuften og komme tilbake til meg.... hvordan kan han ljuge meg rett opp i ansiktet å si at de bare er venner,, og aldri kommer til å bli sammen.,, er det fordi han vet jeg vil høre det og for å ha meg i sitt håndfaste grep?? Har han ingen samvittighet?? Er han for feig til å si: Hør her, det er slutt, vi kommer aldri til å bli sammen igjen..... Selvfølgelig ville det vært vondt å høre, men da kunne jeg kansje kommet meg så smått videre... isteden for at han leker med følelsene mine og sier ting han vet jeg vil høre..... Det gjør vondt at han foretrekker å være sammen med henne i steden for meg,,, jeg hører på måten han prater med henne i telefonen at de er mer enn bare venner... han har aldri pratet til meg i den tonene før "flørtete tone" til meg sier han bare HALLO når jeg ringer...... Åhhhh,,,, hvofor skal livet være så j...... vanskelig??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148638-hva-betyr-dette/#findComment-946214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sånn hadde jeg det og for noen år siden.. jkeg gjorde det slutt, eller ville bo for meg selv, trengte litt avstand pga. hans økonomi. Han flyttet langt pokkerivoll. Jeg ble i Oslo. Jeg var der i noen helger, og vi møttes av og til i Oslo. Savnet han noe sinnsykt, og han savnet meg.. Vi hadde telefonkontakt, men ble lite tid til det siden han jobbet mye. han sa at han ville bli sammen med meg, men ville ordne opp i det økonomiske, så skulle ejg oppover en helg, men så kunne jeg plutselig ikke komme... Han lovte å ringe, men ringte ikke osv. Han visste hvor han hadde meg, men da ble jeg drittlei og sa at ejg ikek gidder å bli hersa med - var et følsesmessig helvette. Sa at da får vi heller bare gå hver vår vei, noe vennskap var jeg ikke interessert i med det første, hadde ikke orka det. Snakket ikke sammen med noen uker, så ringte han en lørdag, så bare slenger jeg ut på fleip "kom og møt meg i byen da!", og han sa overraskende ja.. Da jeg var hos han de helgene vi liksom ikke var sammen var det ganske rart.. Vi prøvde å oppføre oss som venner, men ikke lett når vi måtte sove på sofaen sammen.. Ble løøøøøving, men var helt jævlig når jeg dro derfra og visst at han ikke var min. Da han kom til byen sa han at han ville bli sammen med meg igjen hvis jeg ville, men han ville ikke flytte enda. Jeg prøvde å være kostbar, det varte akkurat i 20 minutter! ; ) Det kom også fram at han hadde hatt sex med ei jente der oppe, men han klarte ikke å la det bli noe mer siden han elsket meg.. Jeg hadde et par korte affærer jeg og, men tenkte bare på han, så det var da bra det ble oss igjen! ; ) I går sa han at han hadde tenkt å bruke hele sin fremtid med meg.. Det har vi forsåvidt sagt før begge to, men det er sjelden han sier alkkurat sånne ting! Det var kosllig.. Jeg har ikke angret ett sekund på at vi ble sammen igjen. Men nå vet jeg heller ikke hva som skurrer hos dere da. Vi hadde økonomikse og huslige uenigheter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148638-hva-betyr-dette/#findComment-946219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dumpajente Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei. Føler med deg altså. Jeg har det på akkurat samme måte. Eksen min holder meg på gress, sier at alt kan ordne seg, at han håper det blir oss igjen osv. Men det er ikke det han sier til våre felles venner, for til dem han sagt at vi garantert ikke blir sammen igjen. Det er egentlig veldig tydlig at han ikke kommer tilbake til meg, men han vil hele tiden gi meg håp, og håp er ikke det jeg trenger nå, om han bare hadde sagt at det var slutt for godt, så hadde jo jeg blitt tvinga til å gå videre. Nå føler jeg at jeg må gjøre alt jeg kan for å få han tilbake, for jeg elsker han jo. Det er så slitsomt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148638-hva-betyr-dette/#findComment-946229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
browneyes1365380642 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Takker for alle svar... Er veldig godt å få tilbakemeldinger fra folk som har hatt det på samme måte som jeg har det nå... Jeg har veldig lyst til å stille han et ultimatum, at nå får han bestemme seg for hva han vil,, men jeg er redd for svaret jeg kommer til å få.. derfor tør jeg ikke helt stille det spørsmålet.... Jeg har bestemt meg for å være litt kostbar.. ikke ta kontakt med han.. Det er veldig vanskelig, men jeg skal være sterk å prøve,,, han er jo vant til å få meldinger og tlf. av meg,, så kansje han begynner å lure litt når det stopper opp??? ikke godt å si, men det er verdt et forsøk.. Jeg merker at han bryr seg litt om meg, for hvis jeg har vært ute å kjørt å han har møtt meg så lurer han fælt på hvor jeg har vært o.l 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148638-hva-betyr-dette/#findComment-946239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det blir vanskelig å tippe når man ikke vet hvordan han er. Har han f.eks. behandlet deg bra tidligere? Har han vist store drittsekktendenser tidligere, er det stor sjans for at du har rett i dine "verste" forutanelser. Han prøver å få noe på gang med hun andre, og holder deg varm i mellomtiden så han kan komme tilbake til deg og trøste litt hvis han ikke får det til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148638-hva-betyr-dette/#findComment-946799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.