Gå til innhold

Noen som vil være med og tippe???

Anbefalte innlegg

Gjest nicknicky

Heisann, skal på ultralyd i morgen, og jeg er så spent!!!! Er ikke meg selv om dagen og er helt vimsete. Lurer fælt på om det er en eller to inni magen. Tenkte det kunne være litt morsomt å tippe. Mannen min tror det er 2 mens jeg selv tror det er 1. Hcg min på dag 13 var 130. Formen er helt topp bortsett fra at jeg sover mye.

Noen som blir med og tipper?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148666-noen-som-vil-v%C3%A6re-med-og-tippe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Silvana1365380201

He, he. Tipper 1, men er veldig usikker. Selv hadde jeg en verdi på 127 på dag 12 og er i grunnen litt spent selv. Mannen min mener at det kan være to, men jeg tror egentlig ikke det er mer enn en denne gangen.

Mulig det er fordi han håper så sterkt på tvillinger siden vi mistet den ene sist. Jeg er nok litt redd for at det skal være to, for da vet jeg ikke helt hvordan dette blir. Kommer vel til å være livredd helt til vi er forbi uke 35... og det er så lenge at jeg blir helt sliten av å tenke på det....

Veldig spennende, og gleder meg til å høre svaret :) Vi får vårt svar 9. juni

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...