favn Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Tenk deg om, det er naturlig at det blir stående. 0 Siter
Gjest kanelsukker Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Jeg liker best når jeg sitter på setet inne i dusjen, og han står på kne foran og tar meg.. kjempedeilig.. Eller bakfra, eller begge står, og han løfter det ene benet mitt opp.. eller..... 0 Siter
Gjest kanelsukker Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Tenk deg om, det er naturlig at det blir stående. Men stående er ingen stilling da. Kan jo varieres i det uendelige.. 0 Siter
Gjest dusje snart ja... Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Oralsex er jo egnet...:-) Kjærstn min går stadig ned på kne for meg i dusjen, det er ABSOLUTT å anbefale:-) 0 Siter
favn Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Men stående er ingen stilling da. Kan jo varieres i det uendelige.. Er det sant? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Men stående er ingen stilling da. Kan jo varieres i det uendelige.. Med så lite fantasi er det nesten ufattelig at du vet hvor du skal stikke pikken i utgangspunktet. 0 Siter
favn Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Med så lite fantasi er det nesten ufattelig at du vet hvor du skal stikke pikken i utgangspunktet. *lol* 0 Siter
Gjest kanelsukker Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Med så lite fantasi er det nesten ufattelig at du vet hvor du skal stikke pikken i utgangspunktet. Og den var til meg?? Sa jo at det er masse variasjon jeg... hallo?? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Bakfra stående med hendene inntil veggen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.