Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest useriøst

litt frustrasjon.

Har ikke vært til Gu på 7år og oppsøkte en privat lege.Hun ville at jeg skulle ha en skikklig undersøkelse med ultralyd osv og da skulle hun skrive en rekvisisjon,men først skulle jeg ta masse blodprøver.Jeg dro som avtalt og tok mine prøver og fikk beskjed der at lagen ville få svarene i slutten av uka.Så jeg ventet og ventet og ringte.Fikk ikke snakke med legen men m kontordama som sa at de ikke sendte svar hvis det ikke var noe galt.Jeg sa da at jeg var lovet svar i

posten sammen med en rekvisisjon.Så gikk det nye tre uker og jeg sendte fax.Så i går ringte hun og sa at det ikke var noe galt med blodprøvene og at jeg kunne komme dit for en rekvisisjon og betale nye 200kr.DET er ikke aktuellt.Første gangen skrev hun et ark og jeg betalte 400kr skal jeg nå da betale 200kr for et nytt ark...nei!!!Venter vel heller til det er noe galt som jeg kjenner selv.Så useriøs som den legen er vil jeg ikke fortsette der men gå til fast legen.Gikk i utgangspunktet dit fordi det var lettere å få time raskt.

Hvor viktig er det egentlig med GU,kan man oppdage celleforandringer/kreft ved blodprøvetagning eller må man inn for undersøkelse??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148715-m%C3%A5-f%C3%A5-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...