Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt_77

Hei jeg har noen praktiske spørsmål. Da jeg var 17 ble jeg sammen med ei på 16.Det varte i 6 år. Nå har jeg på en merkelig måte blitt sammen med ei på 15. Hun spurte om vi ikke skulle ha sex snart. Jeg sa det var på betingelse at hun gikk på p-piller vil ikke gamble. kan ei på 15 som er jomfru få p-piller? Har legen total taushetsplikt? Kan jeg bli med hun til legen, uten at han kan anmelde meg for mine 23 År?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14872-praktiske-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt for stor aldersforskjell, syns jeg da...

Venninna mi på 15 var sammen med en gutt på 23. Hun gikk da på p-piller, tror ikke moren visste om det, og legen eller anmeldte ikke hverken typen hennes eller noen andre...

Jeg tror ikke du trenger å frykte noe i den retningen, værre syns jeg det er med aldersforskjellen...

Gjest Ekkelt!

Det er lover som burer inne slike som deg.. Det er jeg glad for.. Guttene på hennes alder har ikke noe og stille opp med i forhold til deg.. Det er derfor hun vil ha deg.. Hadde jeg vert faren til jenta på 15 og jeg hadde funnet ut om dere hadde du ikke hatt det så godt.. Vemmeligt vil jeg si!

Pick one someone your own age pal!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...