Gå til innhold

Kan det være han lurer meg? Trenger råd.

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Du stolte sikkert på din forrgie også, hun som var utro mot deg?

Sånn sett har du null sjans til å vite at ikke den nåværende oppfører seg likeens?

Om du sjekker en gang på noe du er usikker på kan det jo hende du faktisk VET du kan stole på henne da, å ikke bare tro at du kan...

Tillit er å ikke trenge å sjekke, det er å stole på noen uten bevis. Har en ikke det så ser jeg ikke poenget med å være sammen.

Men som sagt, har en grunn til å mistenke noe og sjekker ut dette så blir det annerledes.

Uansett så vet jeg jo ikke om jeg kan stole på samboeren min kun fordi jeg hadde sjekket henne en gang og alt var ok da. Det kunne jo vært et hederlig unntak.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

13

• petter smart

10

• skorpionfisken

5

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

petter smart
Skrevet

Var ikke dette mistenkelig da?!

Det var ikke mistenkelig at han fikk seg et nytt mobilnr og sa han hadde klippet i stykker det gamle sim kortet.

Det var mistenkelig at nr fortsatt var i bruk, men det fant hun ut etter å ha sjekket han uten grunn.

petter smart
Skrevet

Innerst inne hadde hun nok en mistanke siden hun sjekket. Kvinnelig intuisjon vet du ;)

Hun må nødvendigvis ha hatt en mistanke, men hun hadde ingen grunn til denne.

Enkelte personer er sykelige sjalu og sjekker alt og alle. Det er ikke dermed akseptabelt.

Skrevet

Enkelte personer er sykelige sjalu og sjekker alt og alle. Det er ikke dermed akseptabelt.

Det er noe helt annet om man sjekker alt da. Sunn mistenksomhet er det jeg snakker om.

Finner man et telefonnummer i lomma når han har vært på byen feks, ser jeg ikke noe galt med å sjekke eller spørre hvem sitt nummer det er.. sånne ting..

mil1365380270
Skrevet

"Hun må nødvendigvis ha hatt en mistanke, men hun hadde ingen grunn til denne."

Hva vet du egentlig om at hun ikke hadde grunn til mistanke? Ser hun skriver at hun ikke hadde det, men det kan bety at hun ikke kunne vise til tidligere episoder, eller hadde konkrete bevis.

Du har sikkert også møtt folk du liker, egentlig stoler på, men av og til, er det som de ikke sier "alt" akkurat sånn som det er?

At hun velger å stole på han etter den siste forklaringen hans, beviser at hun absolutt stoler på sin kjære! Kanskje litt for mye også...

petter smart
Skrevet

Det er noe helt annet om man sjekker alt da. Sunn mistenksomhet er det jeg snakker om.

Finner man et telefonnummer i lomma når han har vært på byen feks, ser jeg ikke noe galt med å sjekke eller spørre hvem sitt nummer det er.. sånne ting..

Personlig ville jeg nøyd meg med å spørre dersom jeg fant et tlf nr etter at samboeren hadde vært på byen. Selv om jeg neppe hadde funnet dette da jeg ikke roter i lommene hennes.

Men da har en jo en god grunn til å mistenke noe. Ingen normale personer ville reagert dersom de hadde et tlf nr i lomma etter en bytur og kjæresten spurte hvem nr var til.

Det jeg reagerer på er å sjekke opp noen uten god grunn. Kjæresten hennes hadde jo ikke gitt henne noen grunn til ikke å stole på han, verken før eller nå.

petter smart
Skrevet

"Hun må nødvendigvis ha hatt en mistanke, men hun hadde ingen grunn til denne."

Hva vet du egentlig om at hun ikke hadde grunn til mistanke? Ser hun skriver at hun ikke hadde det, men det kan bety at hun ikke kunne vise til tidligere episoder, eller hadde konkrete bevis.

Du har sikkert også møtt folk du liker, egentlig stoler på, men av og til, er det som de ikke sier "alt" akkurat sånn som det er?

At hun velger å stole på han etter den siste forklaringen hans, beviser at hun absolutt stoler på sin kjære! Kanskje litt for mye også...

Hun skriver at han ikke har løyet for henne før. Skal vi sjekke opp alt våre kjærester sier de har gjort? Hvorfor skulle hun mistro han?

Forøvrig synes jeg hans forklaring var helt grei. Når de i tillegg har snakket med telenor så ser jeg ikke problemet.

Enkelte kvinner klarer tydeligvis ikke å akseptere at de fleste menn ikke er utro drittsekker.

Skrevet

Personlig ville jeg nøyd meg med å spørre dersom jeg fant et tlf nr etter at samboeren hadde vært på byen. Selv om jeg neppe hadde funnet dette da jeg ikke roter i lommene hennes.

Men da har en jo en god grunn til å mistenke noe. Ingen normale personer ville reagert dersom de hadde et tlf nr i lomma etter en bytur og kjæresten spurte hvem nr var til.

Det jeg reagerer på er å sjekke opp noen uten god grunn. Kjæresten hennes hadde jo ikke gitt henne noen grunn til ikke å stole på han, verken før eller nå.

Lapper i lomma finner man jo når man skal vaske klær feks da..

petter smart
Skrevet

Lapper i lomma finner man jo når man skal vaske klær feks da..

Takk gud for at jeg vasker mine egne klær :-)

Jo da, men da har man grunn til å spørre. Som regel ligger det noe helt uskyldig bak.

Jeg var nylig på fest og oppdaget en kondom i jakkelommen min dagen etter. Det var en vareprøve fra en som selger kondomer, men han hadde ikke sagt noe til meg. Hadde samboeren min funnet den hadde jeg selvfølgelig forstått at hun hadde spurt om det. Selv om dere sikkert ville rådet henne til å dumpe meg, siden jeg helt sikkert var en utro drittsekk og at forklaringen min var for tynn.

Gjest hallo!!
Skrevet

Sånn sett har du null sjans til å vite at ikke den nåværende oppfører seg likeens?

Om du sjekker en gang på noe du er usikker på kan det jo hende du faktisk VET du kan stole på henne da, å ikke bare tro at du kan...

man skal da ikke gå rundt å tro det verste!

Gjest tjohooo
Skrevet

Mange damer på det forrige nr og nå skal han ha hemmelig nr?

Du tror ikke han kan ha spart på det andre simkortet da, i tilfellet det går skeis med deg?

Og hvorfor skal han ville ha hemmelig nr? Tror du på forklaringen hans?

Gjest tjohooo
Skrevet

Hva med å sende en melding til telefonen, fra en venninnes telefon? En han ikke vet hvem er?

"Hei, det er den og den, var det deg jeg traff der og da?" eller noe sånt...

Hvis han er en drittsekk, klarer han sikkert ikke å la være å svare et eller annet...

Eller han fatter mistanke og sier at "sorry du, jeg har det bra med den nye dama mi".. heheheh...(samler bonuspoeng sånn i tilfelle, liksom.) Hvis han får den mld en dag han er småsur og ikke lenger er stormende forelska og spreng-gra på henne derimot, så ser man fort hva han er laget av.

Clue1365380406
Skrevet

Hvorfor skal en være så mistenksom? Det må da være slitsomt?

Hvorfor ikke tro det beste om partneren til det motsatte er bevist i stedet for å tro det verste først?

heidi1983_965
Skrevet

Så du mener målet helligjgør middelet?

Hva hadde du sagt om din samboer hadde sjekket opp deg på denne måten, helt uten grunn, og du fant ut av det?

Da hadde all tillit vært borte.

Personlig hadde jeg blitt meget forbannet. Om forholdet da hadde hatt en framtid er tvilsomt.

At det tilfeldigvis viste seg at nr fortsatt var i bruk her unnskylder ikke at hun sjekket ham opp.

Kan en ikke stole på den en er sammen med så får en heller avslutte forholdet.

Jeg hadde blitt sur om noen leste for eksempel min dagbok fordi vedkommende var mistenksom. Ikke fordi jeg har noe å gjemme, men fordi det er privat. Hadde vedkommende grunn til å være mistenksom så hadde jeg ærlig talt ikke syntes at vedkommende hadde vært noe bedre. Hvorfor gå bak noens rygg for å finne ut om vedkommende går bak din rygg? Bare en tanke....

Om du har god grunn til å tro at han juger til deg etter at du har snakket med han, så hadde jeg nok undersøkt i og med at du fortjener å vite. Men da skulle jeg vært rimelig sikker på at han jugde til meg. Men lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...